a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 277105-2008 z dnia 21.10.2008 na wykonanie i dostawę stolarki okiennej i drzwiowej



Wadowice: Wykonanie i dostawa stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynku: 1. szkoły ZS Nr 1 w Wadowicach, 2. szkoły ZS Nr 2 w Wadowicach, 3. warsztatów szkolnych ZS Nr 2 w Wadowicach, 4. budynku internatu ZS Nr 2 w Wadowicach, 5. szkoły ZS Nr 3 w Wadowicach, 6. warsztatów szkolnych ZS Nr 1 w Andrychowie, 7. szkoły ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzyd., 8. Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kaczynie, 9. pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16, 10. Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Lanckoronie
Numer ogłoszenia: 277105 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynku: 1. szkoły ZS Nr 1 w Wadowicach, 2. szkoły ZS Nr 2 w Wadowicach, 3. warsztatów szkolnych ZS Nr 2 w Wadowicach, 4. budynku internatu ZS Nr 2 w Wadowicach, 5. szkoły ZS Nr 3 w Wadowicach, 6. warsztatów szkolnych ZS Nr 1 w Andrychowie, 7. szkoły ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzyd., 8. Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kaczynie, 9. pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16, 10. Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Lanckoronie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane związane z wykonaniem i dostawą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynku: 1. szkoły Zespołu Szkół Nr 1 w Wadowicach, 2. szkoły Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 3. warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 4. budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 5. szkoły Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach, 6. warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie, 7. szkoły Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, 8. Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kaczynie, 9. pomieszczenia Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej przy ul Wojtyłów 16 w Wadowicach 10. Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Lanckoronie. Charakterystyka okien do wymiany w poszczególnych obiektach: 1. Zespół Szkół Nr 1 w Wadowicach, budynek szkoły - okna o wymiarach: - 0,85 x 0,50 x szt. 4 w pomieszczeniach gospodarczych na poziomie piwnic, - 0,85 x 0,85 x szt. 11, w tym 9 szt. w pomieszczeniach piwnic, 2 szt. w sali lekcyjne 01 w poziomie piwnic, - 1,07 x 1,87 x szt. 41 - w tym 4 szt. w pomieszczeniach biurowych na poziomie I piętra, 6 szt. na korytarzu I piętra, 4 szt. na korytarzu II piętra, 6 szt. w węzłach sanitarnych I i II piętra, 5 szt. w pomieszczeniu biblioteki na II piętrze, 5 szt. w salach lekcyjnych nr 1, na poziomie parteru, 4 szt. w sali lekcyjne nr 10 na poziomie piętra, 5 szt. w sali lekcyjnej na poziomie II piętra, 2 szt. w pomieszczeniu portierni na parterze. Wszystkie okna na poziomie piwnic, parteru i I piętra wyposażone w bolce antywłamaniowe. 2. Zespół Szkół Nr 2 w Wadowicach budynek szkoły okna o wymiarach: - 1,80 x 1,5 0 x szt. 16 w tym 15 szt. w pomieszczeniach administracyjnych i gospodarczych na poziomie parteru, w oknach zamontowane są kraty, 1 szt. w pomieszczaniu nr 34 na poziomie II piętra. - 1,18 x 1,18 x szt. 8 w tym po 1 szt. w pomieszczaniu nr 18, 22, 21 w poziomie piętra, i nr 32, 33, 30 w poziomie II piętra ( kantorki przy salach lekcyjnych ) oraz 2 szt. w mieszkaniu na parterze. - 1,15 x 1,00 x szt. 6 - po 3 szt. w węzłach sanitarnych na poziomie I i II piętra - 1,15 x 1,50 x szt. 1 w pomieszczaniu gospodarczym parteru. 3. budynek warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach okna o wymiarach: - 1,40 x 2,95 x szt. 7 - w salach lekcyjnych nr W 1 - 2 szt., W 2 - 3 szt., W 3 - 2 szt. na poziomie parteru. 4. budynek internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego na poziomie I piętra w salach lekcyjnych okna o wymiarach: - 1,26 x 1,50 x szt.2 po 1 w sali lekcyjnej nr 115 i 114, - 2,70 x 1,50 x sz. 2 w sali lekcyjnej nr 115 i 114, - drzwi balkonowe - 0,70 x 2,30 x szt. 2 w sali lekcyjnej nr 115 i 114 Okna na poziomie parteru wyposażone w bolce antywłamaniowe 5. Zespół Szkół Nr 3 w Wadowicach budynek szkoły- okna w 6-ciu pomieszczeniach socjalnych przy sali gimnastycznej na poziomie parteru o wymiarach: - 2,15 x 2,45 x szt 5 - 1,76 x 2,15 x szt 1 Okna wyposażone w bolce antywłamaniowe 6. warsztaty szkolne Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie: - montaż 4 szt okien od strony północnej budynku, w sali nr W-1 o wym. 1,45 x 2,58 w miejscu ścianek z luksfer, na poziomie parteru. Otwór o wym. 2,35 x 2,58 należy podmurować na wysokość 90 cm oraz zamontować parapet wewnętrzny PCV i zewnętrzny z blachy oc. powlekanej, parapety zakończone narożnikami. - wymiana okien o wym. 1,13 x 2,58 x 5 szt. od strony zachodniej w sali W-8 i W-10C wraz z wymianą parapetów zewnętrznych z blachy oc. powlekanej, na poziomie parteru. Dodatkowo zamontować parapety zewnętrzne w ilości 19 szt. o wym. 0,22 x 2,58. Okna na poziomie parteru wyposażone w bolce antywłamaniowe 7. budynek szkoły Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej - 1 szt o wymiarach 3,05 x 2,54 w pomieszczeniu nr 22 Sali gimnastycznej na poziomie parteru, okno zabezpieczone siatką od wewnątrz, na zewnątrz kratą metalową. - 21 szt okien o wymiarach 1,54 x 1,64 w pomieszczeniach na poziomie parteru, pomieszczenia nr 22 - 4 szt., nr 21 - 3 szt., nr 20 - 1 szt., nr 19 - 1 szt., portiernia - 1 szt, biblioteka 4 szt., nr 3 - 1 szt., nr 4 - 3 szt., nr 5 - 2 szt., nr 6 - 1 szt. Okna od strony zewnętrznej zabezpieczone kratami metalowymi, okna należy wyposażyć w bolce antywłamaniowe 8. Specjalny Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kaczynie wymiana 8 szt. okien o wymiarach 2,15 x 1,70 na poziomie parteru w salach lekcyjnych: nr 27 - szt.3, nr 28 - szt. 3, nr 29 szt. 2. Ze względu na charakter obiektu możliwa wymiana stolarki w piątek od godz. 13 00 i cały dzień w sobotę. Okna w kolorze białym od wewnątrz, zewnątrz w kolorze brązowym. Okna wyposażone w bolce antywłamaniowe. 9. Poradnia Psychologiczno - Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16 Wymiana okien na poziomie I pietra w budynku przy ul. Wojtyłów 16 w Wadowicach - 2,16 x 1,74 x 2 szt. - 1,80 x 1,74 x 6 szt. - 1,10 x 1,74 x 6 szt. - 0,90 x 1,14 x 2 szt. 10. Szkolne Schronisko Młodzieżowego w Lanckoronie - 9 szt okien o wymiarach 0,9 x 0,9 na klatce schodowej, - 2 szt o wymiarach 1,0 x 0,8 wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej powlekanej, w miejscu zamontowanych luksfer, - 1 szt o wymiarach 0,9 x 0,9 - okno dymowe wraz z montażem i demontażem sterowania. Okna na poziomie parteru w ilości 5 szt o wym. 0,9 x 0,9 i szt. o wym. 1,0 x 0,8 wyposażone w bolce antywłamaniowe. Prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót podstawowych oraz robót tymczasowych: - dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych na budowie, - zabezpieczenie posadzki oraz mebli w pomieszczeniach w trakcie prac, - uszczelnieniem ościeżnicy pianką poliuretanową i silikonem, - uzupełnienie tynków wewnętrznych do lica ściany, - wywóz zdemontowanej stolarki okiennej z placu robót Wymagania dotyczące wykonywania robót budowlanych: Całość robót wykonywać w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej z dnia 16.12.2002r z późniejszymi zmianami w sprawie warunków technicznych jakich powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75 poz. 690 z póź. zm ). Stolarka okienna pcv, 5-cio komorowa, rama okna zbrojona profilem zamkniętym - szyby zespolone jednokomorowe, niskoemisyjne, o współczynniku przenikania K-1,1 W/m2 K o izolacji akustycznej 32-48-dB, uchylno rozwierane, z okuciami uchylno - rozbieralnymi z mikrowentylacją. Profile lakierowane od zewnątrz i od wewnątrz w kolorze białym. Okna zgodnie z opisem w przedmiocie zamówienia wyposażone w bolce antywłamaniowe. Połączenie okien z ościeżnicami należy wykonywać pod kątem osiągnięcia ich całkowitej szczelności na przenikanie powietrza. Okna na obiekcie Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach wraz z zamontowanymi z nawiewnikami higrosterowanymi. Nawiewniki o zakresie pracy od 30 % do 70 % wilgotności względnej oraz o przepływie powietrza od 5 do 35 m3 /h . Każda konstrukcja okienna powinna posiadać efektywny system odprowadzania wody i wentylacji z komory szybowej oraz z komory pomiędzy skrzydłem, a ościeżnicą. Realizacja robót nastąpi po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą i przekazaniu placu budowy. Organizacja robót - rozpoczęcie robót należy uzgodnić z Dyrektorem poszczególnych obiektów, określić dzień i godziny wymiany stolarki okiennej w poszczególnych pomieszczeniach. Prace zorganizować tak, aby Użytkownicy obiektu mieli swobodny i bezpieczny dostęp do swoich miejsc pracy, mogli korzystać z klatki schodowej i sanitariatów. Stanowisko pracy należy zabezpieczyć przed osobami trzecimi. Wykonawca może wprowadzić kilka brygad roboczych i prowadzić roboty na kilku obiektach jednocześnie. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności: kierownik budowy - osoba ta musi posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.4. Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować 3-letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.5. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom dokumentacjach, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie wymiany stolarki okiennej, rysunkach. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty. 2.6. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę w/w załącznika Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi. Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o Formularze cenowe na poszczególne obiekty (wszystkie załączniki od 8a do 8j do SIWZ) na podstawie, przedmiaru robót, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie wymiany stolarki okiennej, rysunków oraz ewentualnych oględzin terenu budowy. Wyliczona cena - (suma cen z poszczególnych Formularzy cenowych) stanowić będzie ceną za przedmiot zamówienia. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. 2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp; 7. Podpisany wzór umowy. 8. Dokumenty - do składanej oferty należy dołączyć: Aprobatę techniczną ITB, Deklarację zgodności, Certyfikat zgodności, Atest higieniczny stolarki okiennej i drzwiowej, planowanej do wbudowania - dokumenty o których mowa wyżej winny być złożone w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 9. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Oświadczenie - informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy. 13. Oświadczenie - Warunki gwarancji. 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Wypełnione Formularze cenowe z wyszczególnieniem poszczególnych obiektów wg następujących zasad: - każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona, - cena jednostkowa każdej pozycji musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu , przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - cena jednostkowa, wartość oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, Suma poszczególnych pozycji z danego Formularza cenowego będzie stanowiła cenę za dany obiekt. Suma cen z poszczególnych Formularzy cenowych (10 obiektów) będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt. 16 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 16 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 19. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-8 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Wadowice, dnia 04.11.2008r.

NBI.343-47/08

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację na roboty budowlane
Ogłoszenie o zamówieniu - Nr ogłoszenia: 277105-2008.

Dotyczy: Zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr NBI 343-47/08  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie i dostawę stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynku: 1) szkoły Zespołu Szkół Nr 1 w Wadowicach; 2) szkoły Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 3) warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 4) budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 5) szkoły Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; 6) warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie; 7) szkoły Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; 8) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kaczynie; 9) pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16; 10) Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Lanckoronie;

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058) informuję o uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia:

- w  pkt. III ppkt. 3 SIWZ „Charakterystyka okien do wymiany w poszczególnych obiektach”:

pkt. 10 Szkolne Schronisko Młodzieżowego w Lanckoronie
jest  
-  9 szt okien o wymiarach 0,9 x 0,9 na klatce schodowej,
- 2 szt o wymiarach 1,0 x 0,8 wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej   powlekanej, w miejscu zamontowanych luksfer,
- 1 szt o wymiarach 0,9 x 0,9 – okno dymowe wraz z montażem i demontażem sterowania.
Okna na poziomie parteru w ilości 5 szt o wym. 0,9 x 0,9 i szt. o wym. 1,0 x 0,8 wyposażone w bolce antywłamaniowe.

winno być  
- wymiana 10 szt. okien o wymiarach 0,9 x 0,9 na klatce schodowej, w tym 1 szt. okna dymowego wraz z montażem i demontażem sterowania zamontowanego na istniejącym oknie,
- montaż 2 szt. o wymiarach 1,0 x 0,8 wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej powlekanej, w miejsce zamontowanych luksfer,

Okna na poziomie parteru w ilości 5 szt o wym. 0,9 x 0,9 i szt. o wym. 1,0 x 0,8 wyposażone w bolce antywłamaniowe.

Wadowice dn. 06.11.2008r.
NBI 343-47/08
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wykonanie i dostawę stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynku: 1) szkoły Zespołu Szkół Nr 1 w Wadowicach; 2) szkoły Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 3) warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 4) budynku internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach; 5) szkoły Zespołu Szkół Nr 3 w Wadowicach; 6) warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie; 7) szkoły Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; 8) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kaczynie; 9) pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16; 10) Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Lanckoronie”

ogłoszenie o zamówieniu nr 277105-2008 z dnia 21.10.2008r.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) uprzejmie wyjaśnia:
pyt. 1. Proszę o podanie ilości wymienianych okien w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wadowicach gdyż w specyfikacji w przedmiarze robót oraz na rysunkach jest okno 2,16 x 1,74 – 6 szt. okno 1,8 x 1,74 – 2 szt. natomiast w formularzu cenowym są podane inne ilości tych okien (zamienione pozycje).

Ad.1. Ilość okien zgodna jest z załączonym do specyfikacji przedmiarem robót oraz rysunkami, tj.:
- 2,16 x 1,74 – 6 szt.
- 1,80 x 1,74 – 2 szt.
W ślad za wprowadzonymi zmianami § 2 pkt. 9 wzoru umowy przyjmuje brzmienie:
„pomieszczeniach Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16 o wymiarach:
- 2,16 x 1,74 x 6 szt.
- 1,80 x 1,74 x 2 szt.
- 1,10 x 1,74 x 6 szt.
- 0,90 x 1,14 x 2 szt.”

W załączeniu nowy formularz cenowy dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Wadowicach - Załącznik nr 8 i do SIWZ.

pyt. 2. W pozycji 25 przedmiaru robót dotyczącego Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie „Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej powlekanej obmiar pozycji wynosi 31,65 m2”. Obmiar demontowanych parapetów wynosi 15,892 m2 Czy wymienionych parapetów jest podwójna ilość niż demontowanych parapetów plus parapety zewnętrzne z pozycji 26 przedmiaru (19 szt.)? Łączny obmiar parapetów z pozycji 25 i 26 = 42,434 m2.

Ad. 2. Należy zamontować parapety zewnętrzne przy oknach wymienianych oraz dodatkowo 19 szt. parapetów o wym. 0,22 x 2,58.

Pliki do pobrania:

Numer ogłoszenia: 302593 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 277105 - 2008 data 21.10.2008 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: 9. Poradnia Psychologiczno - Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16 Wymiana okien na poziomie I pietra w budynku przy ul. Wojtyłów 16 w Wadowicach - 2,16 x 1,74 x 2 szt. - 1,80 x 1,74 x 6 szt. - 1,10 x 1,74 x 6 szt. - 0,90 x 1,14 x 2 szt..
  • W ogłoszeniu powinno być: 9. Poradnia Psychologiczno - Pedagogicznej w Wadowicach przy ul Wojtyłów 16 Wymiana okien na poziomie I pietra w budynku przy ul. Wojtyłów 16 w Wadowicach - 2,16 x 1,74 x 6 szt. - 1,80 x 1,74 x 2 szt. - 1,10 x 1,74 x 6 szt. - 0,90 x 1,14 x 2 szt..


Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|