Wadowice:
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Zespole Szkół RCKU w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100
Wadowice, realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2
Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 270171 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół RCKU w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice, realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 8 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół RCKU w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice, w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 8 zadań: Zadanie nr 1 - Tradycyjne żywienie w oparciu o polskie kuchnie regionalne z uwzględnieniem roli mikroelementów i makroelementów oraz witamin w organizmie człowieka. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 2 - Tradycyjne żywienie wspomagające zapobieganie i leczenie niektórych chorób cywilizacyjnych z zakresu roli mikroelementów i makroelementów w organizmie człowieka i ich wykorzystaniem w żywieniu. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 3 - Systemy elektroniczne w silnikach, pojazdach i maszynach rolniczych dla uczniów technikum. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 4 - Systemy elektroniczne w silnikach, pojazdach i maszynach rolniczych dla uczniów zasadniczej szkoły zawodowej. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 5 - Matematyczne metody optymalizacji oraz ich praktyczne zastosowanie. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 6 - Zastosowanie rachunku wektorowego, funkcji trygonometrycznych, rachunku różniczkowego i całkowego do obliczeń wielkości fizycznych i analizy zjawisk. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 7 - Metody matematyczne w naukach technicznych z zastosowaniem elementów planimetrii i analizy matematycznej w geodezji. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 8 - Trygonometria oraz elementy geometrii w zastosowaniach praktycznych. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Miejsce przeprowadzenia w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w Zespole Szkół RCKU w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice. Przyjęto, że w grupie może uczestniczyć maksymalnie 15 osób. Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis wymagań i obowiązków Wykonawcy: Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy: a.opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie zmiany w w/w harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e - mailem do Lidera szkolnego; b.przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu; c.zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy; d.prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego; e.informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu; f.stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego - wzór zostanie udostępniony przez Zamawiającego; g.przedkładanie rachunków/faktur, których integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego Liderowi szkolnemu, do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za wykonanie usługi za rok 2011, 2/ w terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a.dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu(kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), b.potwierdzone za zgodność z oryginałem wydane zaświadczenia z ukończenia zajęć, c.lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez uczestników zajęć, d.imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e.sporządzenie końcowego sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy. 2.Wypełniony i podpisany formularz oferty (oddzielnie na każde zadanie). 3.Pełnomocnictwo przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -Tradycyjne żywienie w oparciu o polskie kuchnie regionalne z uwzględnieniem roli mikroelementów i makroelementów oraz witamin w organizmie człowieka..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Tradycyjne żywienie wspomagające zapobieganie i leczenie niektórych chorób cywilizacyjnych z zakresu roli mikroelementów i makroelementów w organizmie człowieka i ich wykorzystaniem w żywieniu..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Systemy elektroniczne w silnikach, pojazdach i maszynach rolniczych dla uczniów technikum..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Systemy elektroniczne w silnikach, pojazdach i maszynach rolniczych dla uczniów zasadniczej szkoły zawodowej..
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Matematyczne metody optymalizacji oraz ich praktyczne zastosowanie..
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Zastosowanie rachunku wektorowego, funkcji trygonometrycznych, rachunku różniczkowego i całkowego do obliczeń wielkości fizycznych i analizy zjawisk..
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Metody matematyczne w naukach technicznych z zastosowaniem elementów planimetrii i analizy matematycznej w geodezji..
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Trygonometria oraz elementy geometrii w zastosowaniach praktycznych..
SWIZ.272. 107.2011.PN.doc (Rozmiar: 879104 bajtów) |