a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 269228-2009-2009 z dnia 06.08.2009 na określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych



Wadowice: Określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych.
Numer ogłoszenia: 269228 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2-ch egzemplarzy operatów szacunkowych określających: - Wartość rynkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi; - Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie. - Ustalenie wartości ograniczonych praw rzeczowych nieruchomości zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa - etap II podetap II.1 od ulicy Stefana Batorego do ulicy Biała Droga, na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r., nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.) - w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym.Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. a. Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi: - 3011/12 o pow. 0,0047 ha, powstała z podziału działki nr 3011/9;- 1621/57 o pow. 0,0059 ha, nr 1621/58 o pow. 0,0114 ha, powstałe z podziału działki nr 1621/43; - 1617/21 o pow. 0,1509 ha, nr 1617/22 o pow. 0,0812 ha, powstałe z podziału działki nr 1617/16;- 3019/14 o pow. 0,3125 ha, powstała z podziału działki nr 3019/12;- 3019/17 o pow. 0,0588 ha, powstała z podziału działki nr 3019/8; - 3025/163 o pow. 0,0131 ha, powstała z podziału działki nr 3025/110; - 3025/165 o pow. 0,0093 ha, powstała z podziału działki nr 3025/105;- 3025/167 o pow. 0,0171 ha, powstała z podziału działki nr 3025/106;- 3025/169 o pow. 0,0105 ha, powstała z podziału działki nr 3025/107;- 3025/171 o pow. 0,0002 ha, powstała z podziału działki nr 3025/161;- 1606/35 o pow. 0,0556 ha, powstała z podziału działki nr 1606/16; - 1606/45 o pow. 0,0186 ha, powstała z podziału działki nr 1606/17. b. Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie, obejmującej n/w działki, wraz z ustaleniem wartości składników majątkowych - 1610/92 o pow. 0,0339 ha, powstałej z działki 1610/84 będącej w użytkowaniu wieczystym PAAK sp. z o.o.; - 1610/95 o pow. 0,1671 ha powstałej z działki 1610/44 będącej w użytkowaniu wieczystym Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.;- 1610/98 o pow. 0,0172 ha, powstałej z działki 1610/45 będącej w użytkowaniu wieczystym Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.;- 1610/103 o pow.0,3070 ha powstałej z działki 1610/59 będącej w użytkowaniu wieczystym Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.;- 1610/110 o pow. 0,2557 ha i 1610/112 o pow. 0,0019 ha powstałych z działki 1610/75 będącej w użytkowaniu wieczystym Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.;- 1610/100 o pow. 0,0230 ha, powstałej z działki 1610/58 będącej w użytkowaniu wieczystym Trailis Zasław TSS sp. z o.o., sp. k ;- 1610/115 o pow.0,0084 ha, powstałej z działki 1610/68 będącej w użytkowaniu wieczystym Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.;- 1610/117 o pow. 0,0183 ha, powstałej z działki 1610/72 będącej w użytkowaniu wieczystym Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.; - 1610/108 o pow. 0,0191 ha i 1610/106 o pow. 0,1002 ha, powstałych z działek nr 1610/11 i 1610/12, będących w użytkowaniu WSW ANDORIA w likwidacji. c. Ustalenie wartości ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na działce nr 3025/163, powstałej z działki nr 3025/110, nr 3025/165 powstałej z działki nr 3025/105, nr 1610/92 powstałej z działek nr 1610/84 i 1610/83, a te z działki nr 1610/9. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w pkt. IV niniejszej SIWZ, 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ . 5. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do niniejszej SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, pok 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2, sekretariat pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


 






SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NR NBI 343-35/09
 zwana dalej w skrócie SIWZ

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
e-mail : biuro@powiat.wadowice.pl 
tel. (033) 873 42 00,  fax (033) 823 24 33 lub (033) 873 42 49

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.) - zwaną w dalszej części SIWZ „Pzp”. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia stosuje się przepisy przywołanej ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23. 04. 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1)    Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV 70332000-7- Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne.
2) Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie 2-ch egzemplarzy operatów szacunkowych określających:
- Wartość rynkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu  Wadowickiego i Gminy Andrychów  w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami  majątkowymi;
- Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie.
- Ustalenie wartości ograniczonych praw rzeczowych nieruchomości zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.1 od ulicy Stefana Batorego do ulicy Biała Droga, na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U.                      z 2008r., nr 193  poz.1194 – tekst jednolity z późn. zm.) - w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym.
Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r.   o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm.) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców  majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.

W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a)  Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu   Wadowickiego i Gminy Andrychów  w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi:
 - 3011/12 o pow. 0,0047 ha, powstała z podziału działki nr 3011/9;
- 1621/57 o pow. 0,0059 ha, nr 1621/58 o pow. 0,0114 ha, powstałe z podziału działki nr 1621/43;
- 1617/21 o pow. 0,1509 ha, nr 1617/22 o pow. 0,0812 ha, powstałe z podziału działki nr 1617/16;
- 3019/14 o pow. 0,3125 ha, powstała z podziału działki nr 3019/12;
- 3019/17 o pow. 0,0588 ha, powstała z podziału działki nr 3019/8;
- 3025/163 o pow. 0,0131 ha, powstała z podziału działki nr 3025/110;
- 3025/165 o pow. 0,0093 ha, powstała z podziału działki nr 3025/105;
- 3025/167 o pow. 0,0171 ha, powstała z podziału działki nr 3025/106;
- 3025/169 o pow. 0,0105 ha, powstała z podziału działki nr 3025/107;
- 3025/171 o pow. 0,0002 ha, powstała z podziału działki nr 3025/161;
- 1606/35 o pow. 0,0556 ha, powstała z podziału działki nr 1606/16;
- 1606/45 o pow. 0,0186 ha, powstała z podziału działki nr 1606/17.

b) Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie,  obejmującej n/w działki, wraz  z ustaleniem wartości składników majątkowych
- 1610/92 o pow. 0,0339 ha, powstałej z działki 1610/84 będącej w użytkowaniu wieczystym „PAAK” sp. z o.o.”;
- 1610/95 o pow. 0,1671 ha powstałej z działki 1610/44 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/98 o pow. 0,0172 ha,  powstałej z działki 1610/45 będącej w użytkowaniu wieczystym  „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/103 o pow.0,3070 ha powstałej z działki 1610/59 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/110 o pow. 0,2557 ha i 1610/112 o pow. 0,0019 ha  powstałych z działki 1610/75 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/100 o pow. 0,0230 ha, powstałej z działki 1610/58 będącej w użytkowaniu wieczystym „Trailis Zasław” TSS sp. z o.o., sp. k „;
- 1610/115 o pow.0,0084 ha, powstałej z działki 1610/68 będącej w użytkowaniu wieczystym „Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.”;
- 1610/117 o pow. 0,0183 ha, powstałej z działki 1610/72 będącej w użytkowaniu wieczystym  „Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.”;
- 1610/108  o pow. 0,0191 ha i 1610/106 o pow. 0,1002 ha, powstałych z działek nr 1610/11 i 1610/12, będących w użytkowaniu WSW „ANDORIA” w likwidacji. 
c) Ustalenie wartości ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na działce nr 3025/163, powstałej z działki nr  3025/110, nr 3025/165 powstałej z działki nr 3025/105, nr 1610/92 powstałej z działek nr 1610/84 i 1610/83, a te z działki nr  1610/9.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Zamówienie należy wykonać  w terminie do 30.09.2009r.
Zamawiający oczekuje dotrzymania terminu, o którym mowa powyżej.

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki:
1.    posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia,
2.    posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia – tzn. osoby wykonujące zamówienie  winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.)  Dział V Rozdział 4,
3.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami,
4.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy,
5.    zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w pkt. IV niniejszej SIWZ,
6.    zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, 
7.    zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.

Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r  Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4.
3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1  do niniejszej SIWZ.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 „Pzp” oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 „Pzp” – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ .
5. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do niniejszej SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB  DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Z tym, że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w formie oryginału na piśmie przed upływem terminu przewidzianego do jej składania.
2. Do kontaktu z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
-    w zakresie merytorycznym – Urszula Janecka, tel. (0-33) 873-42-66;
-    w zakresie formalnym – Joanna Kasznik, tel. (0-33) 873-42-77;
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faksem albo drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Informacje przekazane za pomocą faksu, lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
4. Wykonawca może, zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcy jeżeli prośba o wyjaśnienie wpłynęła do Zamawiającego na nie mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a także zamieści na własnej stronie internetowej.
    6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji. Dokonaną zmianę specyfikacji Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniania na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
1.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą  rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.    Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym,  że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3.    W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.    Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT.
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.
2. Ofertę tworzą wypełnione formularze, których wzory Zamawiający określił i przekazał Wykonawcom w niniejszej specyfikacji oraz wszelkie inne dokumenty, których dołączenie jest wymagane jej postanowieniami.
3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pisemnie, trwałą i czytelną techniką oraz spięta w sposób zapobiegający jej dekompletacji.
4. Dokumenty i załączniki tworzące ofertę winny być opracowane wg warunków i postanowień niniejszej specyfikacji i odpowiadać ich wymaganiom oraz treści. Wszystkie strony opracowania tworzącego ofertę winny być ponumerowane oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (tj. osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach, w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa wcześniej), opatrzone pieczęcią firmową i imienną podpisującego. Ponadto wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być datowane i podpisane przez osobę podpisującą ofertę. Odpowiednie pełnomocnictwa winny być dołączone do oferty.
5. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (np. informacje te umieścić w osobnym wewnętrznym opakowaniu, połączone ze sobą, podpisane i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty oraz opatrzyć klauzulą „nie udostępniać - dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Oferta powinna być złożona w dwóch nieprzejrzystych i zaklejonych kopertach (opakowaniach):
-    zewnętrznej - opisanej nazwą i siedzibą zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice oraz hasłem: „Przetarg nieograniczony - Określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych z dopiskiem nie otwierać przed 20.08.2009r.” ,
-    wewnętrznej - która powinna zawierać poza oznaczeniami podanymi wyżej nazwę i siedzibę Wykonawcy .
7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak w pkt. 6 oraz dodatkowo zawierać odpowiednio dopisek „zmiana” lub „wycofanie”. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1.    Miejsce i termin składania ofert.
1.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
1.2. Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2009r. o godz. 1030.
1.3. Oferty złożone po terminie składania nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
1.4. Za oferty złożone z dotrzymaniem terminu Zamawiający uzna tylko oferty, które znalazły się w jego siedzibie przed upływem terminu składania ofert.

2.    Miejsce i termin otwarcia ofert.   
2.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.08.2009r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Wadowicach przy ul. Batorego 2, sala posiedzeń -  pokój nr 0.11 (parter).
2.2. Otwarcie ofert jest jawne, mogą w nim uczestniczyć przedstawiciele Wykonawców.
2.3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza        przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2.4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz ceny       ofertowe.
2.5. Informacje o których mowa w pkt. 2.3. i 2.4. Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy nie będą uczestniczyli w otwarciu ofert na ich pisemny wniosek.

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1.    Cena ryczałtowa zadania powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich, zaokrąglona  do dwóch miejsc po przecinku.
2.    W ofercie należy podać cenę brutto wykonania zadania, stawkę podatku VAT oraz cenę netto.
3.    Cena oferty winna obejmować całkowity koszt wykonania zadania. Równocześnie Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem  i złożeniem oferty.
4.    Cena zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
5.    Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535) w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić.
6.    W przypadku omyłek w zakresie obliczenia ceny Zamawiający będzie postępował zgodnie z zaleceniami określonymi w art. 87 i 89 ustawy.

XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, Zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i wagami:

Cena za przedmiot zamówienia – 100%

Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną wykonania zadania. Punktację          pozostałych ofert cenowych komisja przetargowa obliczy wg wzoru:

 
C = (Cn : Cb) x waga

gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Cb - cena oferty badanej,
waga – 100
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni      postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w Prawie zamówień         publicznych.

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o :
a)    wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny oferty i łączną punktację.
b)    wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
c)    wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt XIV 1.a, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt XIV 3., jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien dostarczyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu), umowy wspólników, w przypadku jeżeli deklarował korzystanie z tej formy udziału w postępowaniu.
6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zajdzie którakolwiek z przesłanek, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt 1 – 7 Pzp.

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Zamawiający nie żąda wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.

Wzór umowy stanowiący  załącznik nr 3  do niniejszej SIWZ.
Ogólne warunki umowy będą zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisami Kodeksu Cywilnego. Wysokość kar umownych została określona we wzorze umowy. Strony zachowują bez ograniczeń prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA  O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
wg Działu VI Rozdział 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - Środki ochrony prawnej.

XVIII. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XIX. OKREŚLENIE MAKSYMALNEJ LICZBY WYKONAWCÓW, Z KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY ZAWRZE UMOWĘ RAMOWĄ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 I 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT. 3, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE  UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 „Pzp”.

XXI. OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA POROZUMIEWANIE SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.
www.powiat.wadowice.pl
biuro@powiat.wadowice.pl

XXIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MUSZĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ROZLICZENIA W WALUTACH OBCYCH.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (bez względu na uwarunkowania Wykonawcy).

XXIV. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.
Nie dotyczy postępowania.

XXV. WYSOKOŚĆ ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ICH ZWROT.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu










.............................................                                        Załącznik nr 1 do SIWZ NBI 343-35/09
  / pieczęć wykonawcy /                                                                   


OFERTA  
 (formularz oferty)


 Nazwa wykonawcy: 

 Siedziba wykonawcy: 
 Miejscowość: 
 Ulica:                                                 /nr domu/          /nr lokalu/
 Kod pocztowy: 
 Telefon: 
 Fax: 
 Strona www.
 
 Email: 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych w trybie przetargu nieograniczonego,

1. Oferujemy realizację przedmiotu zamówienia  za:

 Cena Kwotowo Słownie
 Netto  
 VAT  
 Brutto  

Cena realizacji zamówienia jest ceną całkowitą, zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z wykonywaniem zamówienia.


2. Termin wykonania zamówienia : ..........................

3. Termin płatności: do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury / rachunku.

Składając niniejszą ofertę oświadczamy, że:

  • zgodnie z art. 44 Ustawy „Pzp” spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, akceptujemy warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w  szczególności dotyczące postanowień umowy i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  • uważamy się za związanych niniejsza ofertą przez 30 dni,
  • uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,
  • wyrażamy zgodę na to, że w umowie zostanie dodany § następującej treści: operat szacunkowy może być wykorzystywany do celu dla którego został sporządzony przez okres 12 miesięcy od daty jego sporządzenia chyba że, wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami,
  • jesteśmy ( nie jesteśmy ) płatnikiem podatku VAT.

W załączeniu przedkładamy następujące dokumenty stanowiące integralną część niniejszej oferty (wymienić nazwy):

1…………………………………………………………

2…………………………………………………………

3…………………………………………………………

4…………………………………………………………

5…………………………………………………………


......................................
       /miejsce i data/

……..............................................................................

/pieczęć i podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/
     




Załącznik nr 2 do SIWZ NBI 343-35/09


.................................................
    /pieczęć Wykonawcy/

O Ś W I A D C Z E N I E
 o spełnieniu wymaganych warunków
[art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)]

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na określenie wartości prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego i ograniczonych praw rzeczowych w trybie przetargu nieograniczonego

reprezentując firmę

...................................................................................................................

jako upoważniony, w imieniu reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy
oświadczam, że:

  1. posiadam(y) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. posiadam(y) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję(my) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię(my) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia
  3. znajduję(my) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. nie podlegam(y) wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 


........................................
     / miejsce i data/

                                                                        …….….………….…………………………..
/pieczęć i podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/





Załącznik nr 3 do SIWZ NBI 343-35/09

 
U M O W A
 (wzór)

Zawarta w dniu                  pomiędzy:
P. Teresą Kramarczyk – Starostą Wadowickim działającym  w imieniu Skarbu Państwa, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym, który działa na podstawie przepisów prawo  zamówień  publicznych. 
a
…………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………….
Zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.

Podstawą zawarcia umowy stanowi: zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego nr .............................. przeprowadzonego w dniu .................. oraz zaakceptowana oferta z dnia ................, zgodnie z Ustawą z 29 styczna 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi  zmianami)

§ 1

1. Zamawiający powierza , a Wykonawca  przyjmuje wykonanie prac  w zakresie:
wykonania w 2 egz. operatów szacunkowych określających:

- wartość rynkową  nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność : Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów  w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami budowlanymi majątkowymi;
- ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie;
- ustalenie wartości ograniczonych praw rzeczowych nieruchomości zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.1 od ulicy Stefana Batorego  do ulicy Biała Droga ,na podstawie przepisów ustawy  z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008r., nr 193  poz.1194 – tekst jednolity z późn. zm.) - w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym.

W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Ustalenie wartości prawa własności n/w nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów  w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami  majątkowymi:
- 3011/12  o pow. 0,0047 ha, powstała z podziału działki nr 3011/9;
- 1621/57 o pow. 0,0059 ha, nr 1621/58 o pow. 0,0114 ha, powstałe z podziału działki nr 1621/43;
- 1617/21 o pow. 0,1509 ha, nr 1617/22 o pow. 0,0812 ha, powstałe z podziału działki nr 1617/16;
- 3019/14  o pow. 0,3125 ha, powstała z podziału działki nr 3019/12;
- 3019/17  o pow. 0,0588 ha, powstała z podziału działki nr 3019/8;
- 3025/163 o pow. 0,0131 ha, powstała z podziału działki nr 3025/110;
- 3025/165 o pow. 0,0093 ha, powstała z podziału działki nr 3025/105;
- 3025/167 o pow. 0,0171 ha, powstała z podziału działki nr 3025/106;
- 3025/169 o pow. 0,0105 ha, powstała z podziału działki nr 3025/107;
- 3025/171 o pow. 0,0002 ha, powstała z podziału działki nr 3025/161;
- 1606/35  o pow. 0,0556 ha, powstała z podziału działki nr 1606/16;
- 1606/45  o pow. 0,0186 ha, powstała z podziału działki nr 1606/17.

b) Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie, obejmującej n/w działki, wraz z ustaleniem wartości składników majątkowych

- 1610/92 o pow. 0,0339 ha, powstałej z działki 1610/84 będącej w użytkowaniu wieczystym „PAAK” sp. z o.o.”;
- 1610/95 o pow. 0,1671 ha powstałej z działki 1610/44 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/98 o pow. 0,0172 ha,  powstałej z działki 1610/45 będącej w użytkowaniu wieczystym  „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/103 o pow.0,3070 ha powstałej z działki 1610/59 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/110 o pow. 0,2557 ha i 1610/112 o pow. 0,0019 ha  powstałych z działki  1610/75 będącej w użytkowaniu wieczystym „Zasław- Zakład Przyczep i Naczep sp. z o.o.”;
- 1610/100 o pow. 0,0230 ha, powstałej z działki 1610/58 będącej w użytkowaniu wieczystym „Trailis Zasław”  TSS sp. z o.o., sp. k.;
- 1610/115 o pow.0,0084 ha, powstałej z działki 1610/68 będącej w użytkowaniu wieczystym „Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.”;
- 1610/117 o pow. 0,0183 ha, powstałej z działki 1610/72 będącej w użytkowaniu wieczystym „Odlewni Motoryzacyjnej sp. z o.o.”;
- 1610/108  o pow. 0,0191 ha i 1610/106 o pow. 0,1002 ha, powstałych z działek nr 1610/11 i 1610/12, będących w użytkowaniu WSW „ANDORIA” w likwidacji. 

c) Ustalenie wartości  ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na  działce nr 3025/163, powstałej z działki nr  3025/110, nr 3025/165 powstałej z działki nr  3025/105, nr 1610/92 powstałej z działek nr 1610/84 i 1610/83, a te z działki nr  1610/9.

2. Zamówienie na łączną kwotę brutto w wysokości ....................................… (słownie …………………………….. zł), obejmuje całkowity koszt usługi.
3.Wykonanie w/w prac nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami  (tekst jednolity  Dz.U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603  z póź. zm. ) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.09.2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. nr 207 poz.2109 ) oraz standardami zawodowymi  rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych

§ 2

1.Za wykonanie czynności Wykonawca otrzyma wynagrodzenie określone   rachunkiem, którego wartość będzie zgodna z ofertą z dnia………….. oraz  ceną podaną w § 1.
2.Wynagrodzenie płatne będzie w ciągu 30-tu  dni od dnia doręczenia Zamawiającemu rachunku. Podstawą wystawienia rachunku będzie protokół odbioru przedmiotu umowy.

§ 3

Wykonanie dzieła nastąpi w terminie 
- do dnia  30 września  2009r.

§ 4

Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonania zakresu przewidzianego umową.

§ 5

1. Operat szacunkowy może być wykorzystywany do celu dla którego został sporządzony przez okres 12 miesięcy od daty jego sporządzenia  chyba, że wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników o których mowa w art.154 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
2. Operat szacunkowy może być wykorzystywany po upływie okresu o którym mowa w ust.1 po potwierdzeniu jego aktualności przez rzeczoznawcę majątkowego. Potwierdzenie aktualności operatu następuje przez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym przez jego wykonawcę.
3. W operacie szacunkowym wykonawca  zobowiązuje się zamieścić treść ust 1 i  ust. 2 § 5 niniejszej umowy.

§ 6

W przypadku wystąpienia w przedmiocie umowy wad ukrytych Zamawiający powiadomi  
Wykonawcę, który usunie wady w terminie 14 dni od dnia  doręczenia  zawiadomienia.

    § 7

 1. W razie niewykonania przedmiotu umowy lub jego części, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić   Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wartości umownej . 
2. W razie zwłoki w wykonaniu  umowy lub zwłoki w usunięciu wad o których mowa w
 § 6, Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości 1% wartości umownej za każdy dzień zwłoki, a jeżeli zwłoka przekroczyła 21 dni 2% za każdy dzień zwłoki. Kara umowna zostanie potracona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. W przypadkach określonych w ust.1 i 2, Zamawiający będzie miał prawo dochodzenia     odszkodowania przewyższającego kary umowne.

§ 8

1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy trwa dłużej niż 30 dni, bez potrzeby wyznaczania dodatkowych terminów.
2. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na zasadach ogólnych.

§ 9

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

§ 10

W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
oraz  przepisy  prawa  zamówień publicznych .


§ 11

Umowę sporządzono w 5 –ch  jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egz. dla Wykonawcy,
4  egz. dla Zamawiającego.
                              

Akceptuję         

................................................................









 

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|