Wadowice:
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w
Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach
projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności
i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań
Numer ogłoszenia: 268391 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 25 zadań: Zadanie nr 1 -Wykorzystanie różnych źródeł informacji w geografii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w dziedzinie nauk przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 3 - Przeprowadzanie doświadczeń przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w dziedzinie fizyki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas pierwszych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 7 - Matematyka dla handlowca W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 8 -Matematyka dla kelnera W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 9 - Matematyka dla technika hotelarstwa W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 10 - Matematyka dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 11 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 12 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej dla uczniów technikum W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 13 - Zaawansowane techniki multimedialne - Cisco W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 14 - Wykorzystanie technologii informatycznych w zawodzie technik ekonomista W ramach zajęć dwie grupy. Łączna liczba zajęć 80 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 40 godz. I półrocze 2012r. - 40 godz. Zadanie nr 15 - Prowadzenie dokumentacji placówki handlowej w oparciu o narzędzia informatyczne W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 16 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język niemiecki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 17 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język angielski W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 18 - Język zawodowy niemiecki dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 19 - Język zawodowy angielski dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 10 godz. Zadanie nr 20 - Język angielski w biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 21 - Język niemiecki w biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 22 - Dokumentacja handlowa w języku angielskim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 23 - Dokumentacja handlowa w języku niemieckim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. - 20 godz. I półrocze 2012r. - 20 godz. Zadanie nr 24 - Język angielski w reklamie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr 25 - Język niemiecki w gastronomii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Miejsce przeprowadzenia w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół w Wadowicach ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Przyjęto, że w grupie może uczestniczyć maksymalnie 15 osób Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis wymagań i obowiązków Wykonawcy Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy: a/ opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie zmiany w ww harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e - meilem do Lidera szkolnego, b/ przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu, c/ zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy, d/ prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego, e/ informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, f/ stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego - wzór zostanie udostępniony przez Zamawiającego, g/ przedkładanie rachunków / faktur, których integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, Liderowi szkolnemu do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za wykonanie usługi za rok 2011, 2/ w terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W związku z realizacją zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - wzór logo POKL, UE EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający. Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a/ dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu(kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), b/ potwierdzone za zgodność z oryginałem wydane zaświadczenia z ukończenia zajęć, c/ lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez uczestników zajęć, d/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e/ sporządzenie końcowego sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -Wykorzystanie różnych źródeł informacji w geografii.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w dziedzinie nauk przyrodniczych.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przeprowadzanie doświadczeń przyrodniczych.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w dziedzinie fizyki.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas pierwszych.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Matematyka dla handlowca.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 -Matematyka dla kelnera.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Matematyka dla technika hotelarstwa.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Matematyka dla kucharza.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Zaawansowane techniki multimedialne - kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej dla uczniów technikum.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Zaawansowane techniki multimedialne - Cisco.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Wykorzystanie technologii informatycznych w zawodzie technik ekonomista.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Prowadzenie dokumentacji placówki handlowej w oparciu o narzędzia informatyczne.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język niemiecki.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Sukces ucznia w życiu zawodowym - język angielski.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Język zawodowy niemiecki dla kucharza.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Język zawodowy angielski dla hotelarza.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Język angielski w biznesie.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Język niemiecki w biznesie.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Dokumentacja handlowa w języku angielskim.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - Dokumentacja handlowa w języku niemieckim.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - Język angielski w reklamie.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - Język niemiecki w gastronomii.
SWIZ.272. 104.2011.PN.doc (Rozmiar: 1254400 bajtów) |