a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 232449 - 2012 z dnia 02.11.2012 r. na ZADANIE NR 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych; ZAD



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: ZADANIE NR 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych; ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych; ZADANIE NR 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 232449 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych; ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych; ZADANIE NR 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na roboty wykonywane w ramach modernizacji dróg powiatowych wg 2 zadań: Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych, polegający na: -wykonaniu elementów odwodnienia (studzienek ściekowych i przykanalików) wraz z zasypaniem elementów materiałem kamiennym, -regulacji wysokościowej studzienek rewizyjnych i ściekowych, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, -ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej, -wykonaniu ścieku z elementów betonowych, -wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, -wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej, Zadanie nr 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych, polegająca na: -robotach rozbiórkowych (przepustów rurowych, nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, -wykonaniu nasypów z kruszywa naturalnego, -wykonaniu elementów odwodnienia (studnie rewizyjne i ściekowe), -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -remoncie zjazdów -wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego, -wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), -umocnieniu rowu elementami betonowymi (korytka ściekowe, płyty ażurowe betonowe), -wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, -wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej, Zadanie nr 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych polegająca na: -robotach rozbiórkowych (płyty betonowe, krawężniki, obrzeża, ławy betonowe, podbudowa), -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, -wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), -regulacji wysokościowej studzienek teletechniczych, wodociągowych, rewizyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty budowlane (w odniesieniu do poszczególnych zadań) polegające na Zadanie nr 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych, polegający na: -wykonaniu elementów odwodnienia (studzienek ściekowych i przykanalików) wraz z zasypaniem elementów materiałem kamiennym, -regulacji wysokościowej studzienek rewizyjnych i ściekowych, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, -ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej, -wykonaniu ścieku z elementów betonowych, -wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, -wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej, Zadanie nr 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych, polegająca na: -robotach rozbiórkowych (przepustów rurowych, nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, -wykonaniu nasypów z kruszywa naturalnego, -wykonaniu elementów odwodnienia (studnie rewizyjne i ściekowe), -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -remoncie zjazdów -wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego, -wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), -umocnieniu rowu elementami betonowymi (korytka ściekowe, płyty ażurowe betonowe), -wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, -wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej, Zadanie nr 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych polegająca na: -robotach rozbiórkowych (płyty betonowe, krawężniki, obrzeża, ławy betonowe, podbudowa), -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, -wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), -regulacji wysokościowej studzienek teletechniczych, wodociągowych, rewizyjnych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone, jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Kosztorys ofertowy (oddzielnie na każde zadanie) opracowany wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych, przekroju, wymagań niniejszej SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Przedstawione w kosztorysie ceny jednostkowe muszą zawierać należny podatek VAT, koszty ogólne, zysk, uporządkowanie placu budowy oraz ewentualnie opusty itp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a.z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c.z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, d.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 1788K Marcyporęba - Paszkówka - Wielkie Drogi w miejscowości Sosnowice w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych, polegający na: - wykonaniu elementów odwodnienia (studzienek ściekowych i przykanalików) wraz z zasypaniem elementów materiałem kamiennym, - regulacji wysokościowej studzienek rewizyjnych i ściekowych, - ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, - ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej, - wykonaniu ścieku z elementów betonowych, - wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w ramach modernizacji dróg powiatowych, polegająca na: - robotach rozbiórkowych (przepustów rurowych, nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych, - wykonaniu nasypów z kruszywa naturalnego, - wykonaniu elementów odwodnienia (studnie rewizyjne i ściekowe), - ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, - remoncie zjazdów - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego, - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), - umocnieniu rowu elementami betonowymi (korytka ściekowe, płyty ażurowe betonowe), - wykonaniu poszerzenia jezdni z masy mineralno-asfaltowej, - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Remont chodnika dla pieszych na ul. Św. Floriana w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach zadania modernizacja dróg powiatowych polegająca na: -robotach rozbiórkowych (płyty betonowe, krawężniki, obrzeża, ławy betonowe, podbudowa), -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, obrzeży betonowych, -wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, -wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej (chodnik i zjazdy), -regulacji wysokościowej studzienek teletechniczych, wodociągowych, rewizyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.110.2012.PN + zalaczniki.doc (Rozmiar: 378368 bajtów)
Załącznik A.zip (Rozmiar: 13096969 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|