a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 22459 - 2013 z dnia 12.02.2013 r. na Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 22459 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek wg 3 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli; ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem; ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83, a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66 , nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego ( KR1C/00039686/6 )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny posiadać - kierownik prac legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich zadań. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid. Podgórze m. Kraków, Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy Kraków i objęta jest księgą wieczystą KR1P/00263848/7. Wznowienia należy dokonać w ramach toczącego się postępowania o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice, powstałych z działek nr 231/4 i 230, wkreślenie w/w wykazu zmian do mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz udział w oględzinach w/w działek w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości i wskazanie w terenie granic zawnioskowanych do zwrotu nieruchomości. Termin rozprawy zostanie ustalony z wyłonionym oferentem odrębnym pismem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 , a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto), wywłaszczonych pod realizację kotłowni dla Szpitala w Chrzanowie, które obecnie odpowiadają części działek nr 752/83, nr 752/84, nr 752/66, nr 752/65 jedn. ewid. Chrzanów Obr. Kościelec, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonych nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Działki nr 752/83, nr 752/84 (powstałe z działki nr 752/59) stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego w Zarządzie Szpitala Powiatowego w Chrzanowie ( KR1P/00062854/5). Działki nr 752/66, nr 752/65 stanowią własność Powiatu Chrzanowskiego (KR1C/00039686/6)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.14.2013.PN+zalaczniki.doc (Rozmiar: 336384 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|