a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 2012/S 47-077429 z dnia 08.03.2012r na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamknięteg



Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat WadowickiStarostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2Osoba do kontaktów: Marianna Karska34-100 WadowicePOLSKATel.: +48 338734200E-mail: biuro@powiat.wadowice.plFaks: +48 338232433
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową SzpitalaPowiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszegopodetapu - I etap w specjalności:
— Zadanie nr 1 – konstrukcyjno – budowlanej,
— Zadanie nr 2 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych,
— Zadanie nr 3 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych”.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługiurbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługibadań i analiz technicznych
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: miastoWadowice.
Kod NUTS
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
— Zadanie nr 1 - konstrukcyjno – budowlanej,
— Zadanie nr 2 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych,
— Zadanie nr 3 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, bezograniczeń, w pełnym zakresie dla realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - Ietap.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
Zadanie nr 1 - Roboty objęte nadzorem o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, który dodatkowo będziepełnił funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru:
— Roboty ziemne wraz z drenażem w zakresie zabezpieczenia budynku i wyprowadzenia wód na teren,
— Roboty wyburzeniowe i demontażowe w "C" - zakres prac winien objąć w całości roboty wykończeniowew Pawilonie "C" i w sposób trwały na każdym poziomie zabezpieczenie otworu drzwiowego - bez dostawy imontażu drzwi,
— Pale wiercone w technologii ciśnieniowego betonowania ciągłego,
— Zbrojenie,
— Podkłady z betonu B-15 na posypce piaskowej,
— Stopy żelbetowe - oczepy,
— Słupy żelbetowe,
— Ściany żelbetowe piwnic,
— Ściany usztywniające żelbetowe,
— Ściany żelbetowe dźwigów,
— Nadproża żelbetowe,
— Stropy żelbetowe,
— Klatki schodowe K-1, K-2, K-3, schody zewn. Sch -1,
— Żelbetowe elementy dachu wraz z zabezpieczeniem otworów (włazu, nasad kominowych, wyrzutni iwentylatorów),
— Żelbetowa konstrukcja rozdzielni elektrycznej,
— Żelbetowy kanał elektryczny,
— Ściany oporowe,
— Ramy przewiązki Rp-2, Rp-3, Rp-4,
— Ściany przewiązki,
— Płyty stropowe przewiązki Pp-1, Pp-2, Pp-3, Pp-4,
— Studzienki doświetlające St-1, St-2,
— Studzienka elektryczna St - E,
— Prace murarskie bez ścianek działowych,
— Stolarka aluminiowa w zakresie drzwi zewnętrznych i ścian elewacyjnych - aluminiowe witryny osłonowe,
— Stolarka okienna PCV,
— Izolacje w zakresie Systemu D1 na gruncie w zakresie stropodachu Pawilonu, przewiązki i studzienkielektrycznej,
— Ocieplenie dachu E i łącznika,
— Obróbki blacharskie w zakresie okuć stropodachu pawilonu i przewiązki wraz z rurażem odprowadzającymwodę z dachu wraz z zabezpieczenia budynku i wyprowadzenia wód na teren.
Zadanie nr 2 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Przekładka sieci wodociągowej wg projektu 366-PE-PW-TTT-III-1K/I.
Sieć wodociągowa w zakresie zasilania w wodę placu budowy zgodnie z opisem zawartym w projekciezagospodarowania terenu - Projekt 366-PE-PB/Z-TT-I-1P pkt. 4.3.12.
Studzienka wodomierzowa.
Zadanie nr 3 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i energetycznych:
Przełożenie i zabezpieczenie istniejących linii kablowych energetycznych kolidujących z budową.
Szacowana wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót budowlanych wyniesie około:
— ogólnobudowlanych – 11 120 000 PLN,
— instalacji wod – kan – 133 550 PLN,
— instalacji elektrycznej – 477 100 PLN.
Zamawiający zastrzega, że dokładna wartość ww. robót będzie znana po rozstrzygnięciu przetargu na ichwykonanie.
Wynagrodzenie:
a) Wynagrodzenie za nadzór stanowi % brutto od wartości netto kosztów robót budowlanych w branży będącejprzedmiotem nadzoru, określonych kosztorysem złożonym przez Wykonawcę robót budowlanych,
b) Wynagrodzenie zawiera wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dojazdu naplac budowy,
c) Rozliczenie pracy dokonywane będzie sukcesywnie na podstawie faktur częściowych wg zakończeniaposzczególnych etapów budowy, wynikających z opracowanego przez Wykonawcę robót i przyjętego przezZamawiającego harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego:
a) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7.7.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm.),
b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
f) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego,
g) udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)
Informacje o opcjach
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 14 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap wspecjalności: Zadanie nr 1 – konstrukcyjno – budowlanej
1)
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
Zadanie nr 1 - konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń, w pełnym zakresie dla realizacji robót budowlanychzwiązanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie stanusurowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
Zadanie nr 1 - Roboty objęte nadzorem o specjalności konstrukcyjno – budowlanej, który dodatkowo będziepełnił funkcję koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru:
— Roboty ziemne wraz z drenażem w zakresie zabezpieczenia budynku i wyprowadzenia wód na teren,
— Roboty wyburzeniowe i demontażowe w "C" - zakres prac winien objąć w całości roboty wykończeniowew Pawilonie "C" i w sposób trwały na każdym poziomie zabezpieczenie otworu drzwiowego - bez dostawy imontażu drzwi,
— Pale wiercone w technologii ciśnieniowego betonowania ciągłego,
— Zbrojenie,
— Podkłady z betonu B-15 na posypce piaskowej,
— Stopy żelbetowe - oczepy,
— Słupy żelbetowe,
— Ściany żelbetowe piwnic,
— Ściany usztywniające żelbetowe,
— Ściany żelbetowe dźwigów,
— Nadproża żelbetowe,
— Stropy żelbetowe,
— Klatki schodowe K-1, K-2, K-3, schody zewn. Sch -1,
— Żelbetowe elementy dachu wraz z zabezpieczeniem otworów (włazu, nasad kominowych, wyrzutni iwentylatorów),
— Żelbetowa konstrukcja rozdzielni elektrycznej,
— Żelbetowy kanał elektryczny,
— Ściany oporowe,
— Ramy przewiązki Rp-2, Rp-3, Rp-4,
— Ściany przewiązki,
— Płyty stropowe przewiązki Pp-1, Pp-2, Pp-3, Pp-4,
— Studzienki doświetlające St-1, St-2,
— Studzienka elektryczna St - E,
— Prace murarskie bez ścianek działowych,
— Stolarka aluminiowa w zakresie drzwi zewnętrznych i ścian elewacyjnych - aluminiowe witryny osłonowe,
— Stolarka okienna PCV,
— Izolacje w zakresie Systemu D1 na gruncie w zakresie stropodachu Pawilonu, przewiązki i studzienkielektrycznej,
— Ocieplenie dachu E i łącznika,
— Obróbki blacharskie w zakresie okuć stropodachu pawilonu i przewiązki wraz z rurażem odprowadzającymwodę z dachu wraz z zabezpieczenia budynku i wyprowadzenia wód na teren.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 14 (od udzielenia zamówienia)
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etapw specjalności: Zadanie nr 2 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych
1)
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
Zadanie nr 2 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych ikanalizacyjnych, bez ograniczeń, w pełnym zakresie dla realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową
Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie stanu surowego zamkniętegopierwszego podetapu - I etap.
Zadanie nr 2 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Przekładka sieci wodociągowej wg projektu 366-PE-PW-TTT-III-1K/I.
Sieć wodociągowa w zakresie zasilania w wodę placu budowy zgodnie z opisem zawartym w projekciezagospodarowania terenu - Projekt 366-PE-PB/Z-TT-I-1P pkt. 4.3.12.
Studzienka wodomierzowa.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 14 (od udzielenia zamówienia)
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap wspecjalności: Zadanie nr 3 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych
1)
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
Zadanie nr 3 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, bezograniczeń, w pełnym zakresie dla realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - Ietap.
Zadanie nr 3 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i energetycznych:
Przełożenie i zabezpieczenie istniejących linii kablowych energetycznych kolidujących z budową.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 14 (od udzielenia zamówienia)
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
— Zadanie nr 1 - 2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych),
— Zadanie nr 2 – 65,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć złotych),
— Zadanie nr 3 – 232,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści dwa złote).
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
1. Rozliczenie pracy dokonywane będzie sukcesywnie na podstawie faktur częściowych wg zakończeniaposzczególnych etapów budowy, wynikających z opracowanego przez Wykonawcę robót i przyjętego przezZamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na kontowskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionejfaktury.
2. Suma wszystkich faktur częściowych nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia o której mowa w ofercie.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku są zobowiązanido ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału wpostępowaniu dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnieo zamówienie publiczne.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z podmiotem wskazanym jakopełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występującewspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność zawykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) Aktualny odpis z właściwegorejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniaw oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącąwszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osóbprawnych będących Wykonawcami albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lubadministracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Pzp,
c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawyPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą podmiotówzbiorowych albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego krajupochodzenia osoby,
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społecznelub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w części VI pkt 2 ppkt a), c), d), składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a zamiast dokumentu określonego w pktb) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającymoświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
g) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
— posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania,
— posiadania wiedzy i doświadczenia,
— dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
— sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi posiadaćubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, t. j. opłaconą polisę, a wprzypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne dopełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7.7.1994 r. Prawobudowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym:
— posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoruinwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi” w specjalności określonej w art.14 ust. 1 punkt 2, 4 i 5 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) - odpowiednio dlaposzczególnych zadań,
— którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawyPrawo budowlane,
— którzy legitymują się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (5 lat od daty otrzymania uprawnień wwymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) w nadzorowaniu robót budowlanych,
— którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotębudowlaną o minimalnej wartości 3 000 000 PLN.
2. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnychdo wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteruprawnego łączących ich z nimi stosunków. W tym celu Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniuzamówienia.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WIZ.27220.2012.PN
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
18.4.2012 - 10:30
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 18.4.2012 - 11:00
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. Nr 011 (parter).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VIustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji prowadzoną przez Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych.
3. Terminy wniesienia odwołania:
a) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającegostanowiących podstawę jego wniesniea - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Pzp, albow terminie 15 dni jeśli zostały przesłane w inny sposób,
b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronieinternetowej,
c) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt a i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawyPzp.
5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
5.3.2012

WIZ.272.20.2012.PN                                                                    Wadowice, 29.03.2012 r.

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap w specjalności:                               Zadanie nr 1 – konstrukcyjno – budowlanej; Zadanie nr 2 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Zadanie nr 3 – instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych                                          i energetycznych

Numer ogłoszenia: 2012 S/47-077429 z dnia 08.03.2012r.

 

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach, działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

 

Pytanie  nr 1:

Dotyczy wymagań stawianych osobom przewidywanym do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w danej specjalności – pkt. V.2 SIWZ.

W SIWZ określono, że Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru, którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotę budowlaną o minimalnej wartości 3.000.000 zł.

Prosimy o potwierdzenie czy przez powyższy zapis należy rozumieć, że w przypadku osób przewidywanych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, należy wykazać, że pełniły one nadzór nad robotami odpowiedniej specjalności przy realizacji budowy obiektu kubaturowego o wartości brutto 3.000.000 zł.

 

Odpowiedź nr 1:

Zamawiający dokonuje ponownej modyfikacji warunku postawionego w SIWZ Część V. pkt.2. a)

Jest:

a) Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą  z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.),  a w tym:                                                                                                                                                         - posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi”  w specjalności określonej  w  art. 14 ust. 1 punkt 2, 4 i 5 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) – odpowiednio dla poszczególnych zadań.                                       - którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy  Prawo budowlane.

- którzy legitymują się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (5 lat od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) w nadzorowaniu robót budowlanych,                                                                                                                                                     - którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotę budowlaną o minimalnej wartości 3 000 000 zł.

Winno być:

a) Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą  z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.),  a w tym:                                                                                                                                                         - posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi”  w specjalności określonej  w  art. 14 ust. 1 punkt 2, 4 i 5 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) – odpowiednio dla poszczególnych zadań.                                       - którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy  Prawo budowlane.                                                                                               

- którzy legitymują się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (5 lat od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) w nadzorowaniu robót budowlanych,                                                                                                                                                     - którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotę budowlaną obiektu kubaturowego o minimalnej wartości 3 000 000 zł brutto.

 

Pytanie nr 2:

W załączniku nr 1 SIWZ – Formularz Oferty w pkt. 1 jest słowna pomyłka.

„1. Zobowiązujemy się prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w czasie ich realizacji – przewidywany termin 14 miesięcy do podpisania umowy na roboty budowlane”

Prawidłowo zgodnie z treścią SIWZ powinno być „od podpisania umowy na roboty budowlane”.

Czy Wykonawca sporządzając ofertę może samodzielnie poprawić ten błąd?

 

Odpowiedź nr 2:

Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisu pkt. 1 Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiednio na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3).

Jest:

1.ZOBOWIĄZUJEMY się prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w czasie ich realizacji przewidywany termin 14 miesięcy do podpisania umowy na roboty budowlane.

Winno być:

1. ZOBOWIĄZUJEMY się prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi w czasie ich realizacji – przewidywany termin 14 miesięcy od podpisania umowy na roboty budowlane.

 

W związku z powyższym Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca w pkt. 1 Formularza ofertowego (odpowiednio na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3) samodzielnie poprawił omyłkę pisarską.

 

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania, odpowiedzi i zmiany do SIWZ, stanowią jej integralną część.  Zakres i charakter oraz termin wprowadzenia modyfikacji prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu dlatego Zamawiający zgodnie z art. 12a ust. 2 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  przedłuża termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 23.04.2012 r. o godz. 1030. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice sala posiedzeń 011 (parter).


03/04/2012    S65    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Wadowice: Nadzór nad robotami budowlanymi

2012/S 65-104975

Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, attn: Marianna Karska, POLSKA-34-100Wadowice. Tel. +48 338734200. E-mail: biuro@powiat.wadowice.pl. Fax +48 338232433.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.3.2012, 2012/S 47-077429)

Przedmiot zamówienia:
CPV:71247000

Nadzór nad robotami budowlanymi.

Zamiast: 

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

a) Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym: - posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi” w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2, 4 i 5 Prawa budowlanego (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) – odpowiednio dla poszczególnych zadań. - którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane.

— którzy legitymują się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (5 lat od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) w nadzorowaniu robót budowlanych, - którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotę budowlaną o minimalnej wartości 3 000 000 PLN.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.4.2012 (10:30)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 18.4.2012 (11:00)

Powinno być: 

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

a) Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym: - posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi” w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2, 4 i 5 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) – odpowiednio dla poszczególnych zadań. - którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane.

— którzy legitymują się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym (5 lat od daty otrzymania uprawnień w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) w nadzorowaniu robót budowlanych, - którzy nadzorowali (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) co najmniej jedną robotę budowlaną obiektu kubaturowego o minimalnej wartości 3 000 000 PLN brutto.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.4.2012 (10:30).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: 23.4.2012 (11:00).

Inne dodatkowe informacje

Zmiany zostały wprowadzone do odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05/04/2012    S67    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

PL-Wadowice: Nadzór nad robotami budowlanymi

2012/S 67-108630

Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, attn: Marianna Karska, POLSKA-34-100Wadowice. Tel. +48 338734200. E-mail: biuro@powiat.wadowice.pl. Fax +48 338232433.

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 8.3.2012, 2012/S 47-077429)

Przedmiot zamówienia:
CPV:71247000

Nadzór nad robotami budowlanymi.

Zamiast: 

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w miesiącach 60.

Powinno być: 

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach 60.

 

Pliki do pobrania:

SIWZ nr WIZ.272.20.2012.PN + załączniki.doc (Rozmiar: 364032 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|