a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 2012/S 169-280247 z dnia 04.09.2012 r. na Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013, wg 10 zadań



PL-Wadowice: Usługi odśnieżania
2012/S 169-280247
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Powiat Wadowicki
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2
Osoba do kontaktów: Alicja Noworyta
34-100 Wadowice
POLSKA
Tel.: +48 338734200
E-mail: biuro@powiat.wadowice.pl
Faks: +48 338232433
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013, wg 10 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Powiat Wadowicki.
Kod NUTS
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie ZUD) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013, wg 10 zadań:
Zadanie nr 1 miasto i gmina Andrychów - 41,418 km.
Zadanie nr 2 miasto i gmina Kalwaria Z. - 33,220 km.
Zadanie nr 3 gm. Brzeźnica - 43,026 km.
Zadanie nr 4 gm. Lanckorona - 21,007 km.
Zadanie nr 5 gm. Mucharz - 9,410 km.
Zadanie nr 6 gm. Spytkowice - 19,280 km.
Zadanie nr 7 gm. Stryszów - 25,105 km.
Zadanie nr 8 gm. Tomice - 31,070 km.
Zadanie nr 9 gm. Wadowice - 41,945 km.
Zadanie nr 10 gm. Wieprz - 43, 325 km.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 312 000,00 PLN
II.2.2) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3) Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.11.2012. Zakończenie 31.3.2013
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013, Zadanie nr 1 miasto i gmina Andrychów,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 41,418 km w tym: Standard I 26,254 km; standard II 15,164km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 2 miasto i gmina Kalwaria Z.
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 33,220 km w tym: Standard I 13,345 km; standard II 19,875km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 3 gm. Brzeźnica,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 43,026 km w tym: Standard I 19,226 km; standard II 23,800km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 4 gm. Lanckorona,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 21,007 km w tym: Standard I 12,080 km; standard II 8,927km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 5 gm. Mucharz
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 9,410 km w tym: Standard I 1,100 km; standard II 8,310km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 6 gm. Spytkowice
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 19,280 km w tym: Standard I 4,350 km; standard II 14,930km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 7 gm. Stryszów,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 25,105 km w tym: Standard I 13,195 km; standard II 11,910km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 8 gm. Tomice,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 31 070 km w tym: Standard I 11 866 km; standard II 19 204km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 9
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 9 gm. Wadowice,
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 41,945 km w tym: Standard I 20,285 km; standard II 21,660km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 10
Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w sezonie ZIMA2012/2013 - Zadanie nr 10 gm. Wieprz.
1) Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10 gmin wg 10 zadań przez okres sezonu zimowego – ZIMA2012/2013.
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, (w skrócie „ZUD”) to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD zawierającej: dziennik dyżurów określający przebieg dyżuru, stan dróg, interwencje, itp., oraz dziennik pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych; Standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych; Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach; Mapa sieci dróg z podziałem na zadania (od 1 do 10) i standardy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
3) Wielkość lub zakres
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na długości 43,325 km w tym: Standard I 12,410 km; standard II 30,915km.
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
— zadanie nr 1: miasto i gmina Andrychów - 3 500,00 PLN,
— zadanie nr 2: miasto i gmina Kalwaria Z. - 3 400,00 PLN,
— zadanie nr 3: gm. Brzeźnica - 1 300,00 PLN,
— zadanie nr 4: gm. Lanckorona - 2 000,00 PLN,
— zadanie nr 5: gm. Mucharz - 800,00 PLN,
— zadanie nr 6: gm. Spytkowice - 900,00 PLN,
— zadanie nr 7: gm. Stryszów - 2 700,00 PLN,
— zadanie nr 8: gm. Tomice - 2 600,00 PLN,
— zadanie nr 9: gm. Wadowice - 3 700,00 PLN,
— zadanie nr 10: gm. Wieprz - 4 000,00 PLN.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 %ceny za sezon 2012/2013 w ramach zadania.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
1. Strony ustalają, że wynagrodzenie będzie wyliczane wg sumy iloczynów faktycznie wykonanych usług, tj.ilości kilometrów dróg utrzymywanych w danym dniu (km/dobę) i cen jednostkowych oferowanych w formularzu cenowym (zł/km/dobę), potwierdzonych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Ustala się wynagrodzenie umowne dla Wykonawcy za 80 dni prowadzenie akcji czynnej ZUD w całym sezonie,
3. Ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom ani waloryzacji, natomiast wynagrodzenie brutto podlega zmianie tylko w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy.
4. Rozliczenie usług będzie następować w okresach miesięcznych z wyjątkiem miesiąca grudnia, kiedy dopuszcza się fakturowanie w 2-ch etapach.
5. Jeżeli w miesiącach październiku i kwietniu wystąpią warunki atmosferyczne wymagające użycia sprzętu,wartość usług zostanie ustalona wg cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym w sposób, jak w ust. 1.
6. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać codziennie lub w innych okresach wyznaczonych przez Zamawiającego zakres wykonanych prac.
7. Podstawą wystawienia faktury będzie zestawienie pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg wraz z zakresem robót potwierdzonych przez osobę sprawującą nadzór.
8. W okresie do 15.4.2013 r. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z jezdni wzdłuż krawężników nadmiaru środków użytych do posypywania.
Protokół z odbioru z wykonanego czyszczenia podpisany przez przedstawicieli stron umowy będzie również podstawą do wystawienia faktury za miesiąc marzec.
9. Należności będą regulowane z konta Starostwa Powiatowego w Wadowicach
NIP 551-21-29-478, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
10. Faktura będzie płatna przelewem w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub Konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt. 5) 2,musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. Konsorcjum, która określi zakres,formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.
III.1.4) Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
3. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 „Pzp” oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp
6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa wyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); odpowiednio dla pkt. 6) 3 składa:
— zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8. Dokumenty, o których mowa wmuszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii,przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
9. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 14. Aktualną, opłaconą polisę,a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał- zrealizował, co najmniej jedno zadanie o charakterze porównywalnym z niniejszym postępowaniem tj.:przynajmniej przez 1 sezon wykonywał usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
2. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: Dyżurny:osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należałoby przekazywanie drogą elektroniczną, faxem lub telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Starostwie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp. Kierowcy nośników (operatorzy) pod piaskarki, pługi winien znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadania, w każdych warunkach atmosferycznych drogowo -ruchowych oraz każdej porze.
Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącą podejmować decyzje związane z „zud”, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel zamawiającego.
3. Wykonawca winien wykazać, że posiada możliwości zmagazynowania materiałów uszarstniających i soli niezbędnej do zwalczania śliskości na oferowany teren przez okres min. 1-go m-ca lub mieć zapewniony dostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 roku i odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załączonym do SIWZ.
4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym (lub ma zapewniony do niego dostęp przez dzierżawę, wynajem, kupno lub inny sposób), z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających sprzęt, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia gwarantujący wykonanie robót zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi w tym:
— zadanie nr 1 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie,
— zadanie nr 2 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie,
— zadanie nr 3 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie,
— zadanie nr 4 – jedna pługo-piaskarka i jeden pług lemieszowy średni,
— zadanie nr 5 – jedna pługo-piaskarka i jeden pług lemieszowy średni,
— zadanie nr 6 – jedna pługo-piaskarka i jeden pług lemieszowy średni,
— zadanie nr 7 – jedna pługo-piaskarka i jeden pług lemieszowy średni,
— zadanie nr 8 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie,
— zadanie nr 9 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie,
— zadanie nr 10 – dwie pługo-piaskarki i dwa pługi lemieszowe średnie.
Zamiennie dopuszcza się stosowanie ciężkich ciągników rolniczych z rozrzutnikiem na II standardzie. Ponadto Wykonawca musi mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak pługi lemieszowe średnie, ciężkie lub wirnikowe, równiarki, koparki, ładowarki, itp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zdań winien dysponować różnym sprzętem w ramach poszczególnych zadań.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakter uprawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WIZ.272.71.2012.PN
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
9.10.2012 - 10:30
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 9.10.2012 - 11:00
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, pokój nr 011.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3) Informacje dodatkowe
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeśli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy z dnia29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz.759 z późn. zm.).
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym listę organizacji prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Terminy wniesienia odwołania:
a. odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach zamawiającego stanowiących podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 pzp., albo w terminie 15 dni jeśli zostały przesłane w inny sposób;
b. odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;
c. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. a i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587700
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30.8.2012

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.71.2012.PN.doc (Rozmiar: 571392 bajtów)
Formularze cenowe od 1-10.doc (Rozmiar: 44667 bajtów)
Załącznik A.zip (Rozmiar: 3030957 bajtów)
Informacja_dla_wykonawcow_na_str.doc (Rozmiar: 37376 bajtów)
Informacja_dla_wykonawcow_nr_2.doc (Rozmiar: 66048 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|