a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 2010/S 132-202924 z dnia 12.07.2010r. na kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony ZIMA 2010/2011; 2011/2012 wg 4 zadań



Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:202924-2010:TEXT:PL:HTML
PL-Wadowice: Usługi odśnieżania
2010/S 132-202924
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Powiat WadowickiStarostwo Powiatowe w WadowicachDo wiadomości: Marianna Karska34-100 WadowicePOLSKATel. +48 338734200E-mail: biuro@powiat.wadowice.plFaks +48 338232433
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.powiat.wadowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „Zima 2010/2011; 2011/2012” wg 4 zadań:Zad. 1 teren gminy Mucharz; Zad. 2 teren gminy Spytkowice; Zad. 3 teren gminy Stryszów cz. a; Zad. 4 terengminy Stryszów cz. b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16
Główne miejsce świadczenia usług Drogi powiatowe na terenie gmin: Mucharz, Spytkowice, Stryszów.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem drógpowiatowych powiatu wadowickiego na terenie 3-ch gmin, wg 4 zadań przez okres dwóch sezonów zimowychtj.: „Zima 2010/2011; 2011/2012”. Zimowe utrzymanie dróg, w skrócie „zud” to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebieobowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowegowywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskietemperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz zosprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90620000, 90630000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 1 146 368,78 PLN
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 1.11.2010. Zakończenie 31.3.2012

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ NR 1
NAZWA Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „Zima 2010/2011; 2011/2012” na tereniegminy Mucharz;
1) KRÓTKI OPIS
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem drógpowiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Mucharz przez okres dwóch sezonów zimowych tj.: „Zima2010/2011; 2011/2012”. Ilość kilometrów do utrzymania 9,410 km. Zimowe utrzymanie dróg, w skrócie „zud” to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebieobowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowegowywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskietemperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz zosprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
90620000, 90630000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie 1.11.2010. Zakończenie 31.3.2012
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 2
NAZWA Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „Zima 2010/2011; 2011/2012” na tereniegminy Spytkowice;
1) KRÓTKI OPIS
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem drógpowiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Spytkowice przez okres 2 sezonów zimowych tj.: „Zima2010/2011; 2011/2012”. Ilość kilometrów do utrzymania 19,280 km. Zimowe utrzymanie dróg, w skrócie „zud” to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebieobowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowegowywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskietemperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz zosprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
90620000, 90630000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie 1.11.2010. Zakończenie 31.3.2012
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 3
NAZWA Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „ZIMA 2010/2011; 2011/2012” na tereniegminy Stryszów cz. a;
1) KRÓTKI OPIS
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem drógpowiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Stryszów część a przez okres dwóch sezonów zimowychtj: „Zima 2010/2011; 2011/2012”. Ilość kilometrów do utrzymania 12,900 km. Zimowe utrzymanie dróg, w skrócie„zud” to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebieobowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowegowywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskietemperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz zosprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
90620000, 90630000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie 1.11.2010. Zakończenie 31.3.2012
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 4
NAZWA Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „Zima 2010/2011; 2011/2012” na tereniegminy Stryszów cz. b;
1) KRÓTKI OPIS
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem drógpowiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Stryszów część b przez okres dwóch sezonów zimowychtj.: „Zima 2010/2011; 2011/2012”. Ilość kilometrów do utrzymania 13,132 km. Zimowe utrzymanie dróg, wskrócie „zud” to:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebieobowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowegowywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskietemperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz zosprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
90620000, 90630000
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASUTRWANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie 1.11.2010. Zakończenie 31.3.2012
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Dla zad. 1 gmina Mucharz – 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
Dla zad. 2 gmina Spytkowice – 3 500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
Dla zad. 3 gmina Stryszów cz. a – 3 300 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych).
Dla zad. 4 gmina Stryszów cz. b – 3 300 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych) Zamawiający żąda odWykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny za 2 sezony.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Rozliczenie usług będzie następować w okresach miesięcznych. Faktura będzie płatna przelewem w terminie30 dni, licząc od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążeniarachunku Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzenie przez Zamawiającegowłaściwego wykonania prac.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Tak
Zamówienie należy wykonywać przez 2 sezony tj: zima 2010/2011; zima 2011/2012, przy czym sezonemokreśla się okres od 1 listopada danego roku do 31 marca roku następnego.
Praktycznie rozpoczęcie sezonu następuje z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub wezwania do robót przyzimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. Należy również uwzględnićmożliwość wystąpienia okoliczności (niekorzystnych warunków atmosferycznych) wymagających od wykonawcyużycia sprzętu w miesiącach październiku lub kwietniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualny odpis z właściwegorejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczeniaw oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w przypadku,gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzieńskładania ofert zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawcanie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego zuczestników.
3. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będącychwykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami alborównoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działającychwspólnie dotyczy to każdego z nich.
4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnegozaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działającychwspólnie dotyczy to każdego z nich.
5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 „Pzp” oraz nie podlegawykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4 zobowiązany jestprzedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2, 4 że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert),
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert),
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert).
Odpowiednio dla 3 składa:
— zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy.
Przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólniezłożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającymoświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt.6 i 7 muszą być złożone wformie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przezwykonawcę za zgodność z oryginałem.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, woparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazać,że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez ubezpieczenieod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jejbraku inny dokument). Jeżeli dokument ten traci ważność przed ostatecznym terminem zakończenia robótWykonawca winien załączyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się do przedłużenia w/w ubezpieczeniaprzynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, woparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalnościjest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał- zrealizował, co najmniej jedno zadanie o charakterze porównywalnym jak w niniejszym postępowaniu tj.przynajmniej przez 1 sezon wykonywał usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg - w formie załączonegodo oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonaniaoraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniuzamówienia. 2. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.-Dyżurny: osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z zamawiającym, znająca tematykę zimowegoutrzymania dróg, do której należałoby przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu dowskazanej osoby w Starostwie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp. - Kierowcanośnika (operator) pod piaskarkę, pług winien znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumienniepowierzone zadanie, w każdych warunkach atmosferycznych drogowo-ruchowych oraz każdej porze dnia.Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącąpodejmować decyzje związane z „zud”, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel zamawiającego.3. Wykonawca winien wykazać, że posiada możliwości zmagazynowania materiałów uszarstniających i soliniezbędnej do zwalczania śliskości na oferowany teren przez okres min. 1-go m-ca lub mieć zapewnionydostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. Przy czym materiały użyte do wykonaniaprzedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 rokui odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonaniai odbioru robót załączonym do SIWZ. 4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym( lub ma zapewniony do niego dostęp przez dzierżawę, wynajem, kupno lub inny sposób), z pisemnymzobowiązaniem innych podmiotów udostępniających sprzęt, który będzie uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia gwarantujący wykonanie robót zgodnie z SST – na teren jednego zadania min. jedna pługo-piaskarka i min. jeden pług lemieszowy średni, zamiennie dopuszcza się stosowanie ciężkich ciągnikówrolniczych z napędem na dwie osie z rozrzutnikiem, a ponadto mieć dostęp do sprzętu pomocniczego– zastępczego jak pługi lemieszowe średnie, ciężkie lub wirnikowe, równiarki, rozrzutniki rolnicze itp. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów,do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, woparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 17.8.2010 - 15:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
18.8.2010 - 10:30
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 18.8.2010 - 11:00
Miejsce
Starostwo Powiatowe w Wadowicach przy ul. Batorego 2, sala posiedzeń - pokój nr 0.11 (parter).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Tak
Komisja przetargowa oraz wszyscy zainteresowanie przedmiotowym postępowaniem.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel. +48 224587777
Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224578700
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel. +48 224587777Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224578700
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formiepisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocyważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopie odwołania zamawiającemu przed upływemterminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tegoterminu. Odwołanie w zależności od sposobu jego przesłania wnosi się w terminie:
— 10 dni (faks, droga elektroniczna),
— 15 dni (inny sposób).
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel. +48 224587777Internet: http://http://www.uzp.gov.plFaks +48 224578700
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
7.7.2010

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2010/S 142-218001 z dnia 26.07.2010r.

PL-Wadowice: Usługi odśnieżania
2010/S 142-218001
Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, attn: Marianna Karska,POLSKA-34-100Wadowice. Tel. +48 338734200. E-mail: biuro@powiat.wadowice.pl. Fax +48 338232433.
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 10.7.2010, 2010/S 132-202924)

Przedmiot zamówienia:
CPV:90620000, 90630000
Usługi odśnieżania.
Usługi usuwania oblodzeń.

Zamiast:
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Bez VAT 1 146 368,78 PLN.
Powinno być:
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 1 120 259,72 PLN.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_28_10_zalaczniki.doc (Rozmiar: 515584 bajtów)
Zalacznik_A_SIWZ_WBI_343_28.zip (Rozmiar: 79878 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|