a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 20097 - 2013 z dnia 7.02.2013 r. na Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: cukierniczy, barmana, agroturystyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodo



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: cukierniczy, barmana, agroturystyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 20097 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: cukierniczy, barmana, agroturystyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach, uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy, uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie o specjalności: cukierniczy, barmana, agroturystyki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3-ch zadań: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu cukierniczego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach, Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu barmana dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie oraz 15 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy, Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu agroturystyki dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, zrealizował, odpowiednio: na zadanie nr 2 najmniej 3 zamówienia obejmujące usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu barmana; na zadanie nr 3 co najmniej 1 zamówienie obejmujące usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu agroturystyki; Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do tematyki przedmiotu zamówienia danego zadania tj.: dla zadania 1, co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów cukierniczych; dla zadania 2, co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów barmana; dla zadania 3, co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów agroturystyki; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu cukierniczego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach, w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy umiejętności: sporządzania ciast, kremów, mas i innych wyrobów ciastkarskich; montażu, dekoracji i wykańczania wyrobów ciastkarskich; przygotowania deserów cukierniczych, a także magazynowania i oceny surowców, przechowywania i ekspedycji wyrobów cukierniczych oraz obsługi maszyn, urządzeń i sprzętu. Miejsce przeprowadzenia kursu: poza szkołą na terenie województwa małopolskiego najlepiej w pracowni cukierniczej lub na terenie zakładu cukierniczego. Planowana ilość osób: 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach oraz opiekun grupy. Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. następujące zagadnienia: -charakterystyka ciastkarstwa, -znaczenie wyrobów ciastkarskich w odżywianiu ludzi, -przechowywania oraz obróbka termiczna wyrobów ciastkarskich, -klasyfikacja wyrobów ciastkarskich i ich produkcja, -teoretyczne zagadnienia związane z przygotowywaniem wypieków, -biszkopty, biszkopty tłuszczowe, blaty pod ciasta, -kremy, budynie itp., -wypiekanie ciast i ciastek kruchych, -dekorowane ciast i tortów, -prezentacja deserów. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 20 godzin zajęć (w tym 4 godziny zajęć teoretycznych). Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć). Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Kurs należy zorganizować w pracowni cukierniczej lub na terenie zakładu cukierniczego. Wykonawca odpowiada za organizację kursu tj. bezpłatny transport (spod siedziby ZS nr 3 w Wadowicach do miejsca odbywania kursu i z powrotem), zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie uczestników kursu i ich opiekuna (śniadanie, obiad, kolacja, napoje), ubezpieczenie w niezbędnym zakresie. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt oraz materiały szkoleniowe, surowce i niezbędne produkty do prawidłowej realizacji programu kursu dla każdego uczestnika..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu barmana dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie oraz 15 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy, w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie techniki pracy barmańskiej, nabycie praktycznych umiejętności dobrej organizacji pracy w barze, realizacji zamówień oraz dokonywania niezbędnych rozliczeń. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice, Zespół Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. Batorego 9, 34-120 Andrychów. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do przeprowadzenia kursu w części teoretycznej. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Część praktyczna powinna zostać zorganizowana poza szkołą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę (lokal gastronomiczny-część barowa), po uzgodnieniu z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewnia wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS RCKU w Radoczy oraz ZS nr 2 w Andrychowie do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach maksymalnie 15 osobowych. Planowana ilość osób: 45 Tematyka zajęć: 1) Wprowadzenie i terminologia: - barman jako zawód - charakterystyka pracy barmana (organizacja pracy w barze, predyspozycje do wykonywania zawodu), - barmańskie savoir-vivre - praca z klientem i z współpracownikami lokalu. 2) Bar jako miejsce pracy - wyposażenie baru i prezentacja przyrządów barmana: - podział na typy barów, - umeblowanie i wyposażenie baru w sprzęt i produkty, aranżacja. 3) Towaroznawstwo napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych: - podział alkoholi na podstawowe grupy: piwo, wino, wódki białe i gatunkowe, brandy, koniaki, likiery, whisky, wermuty i miody pitne, - aperitif, digestif, - wpływ alkoholu na organizm człowieka. 4) Podstawy miksologii: - charakterystyka napojów (cocktaile, rodzaje drinków: long, short i inne), - techniki miksowania i mieszania napojów, - zastosowanie receptur, - dobór zastawy stołowej (szkło barowe, miarki) i elementów dekoracyjnych, - zasady sporządzania i podawania napojów, - kultura spożywania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych. 5) Nauka sporządzania wybranych drinków. 6) Kawa w barze - nauka sporządzania drinków na bazie kawy: - ekspres do kawy ciśnieniowy, - zasady parzenia i serwowania kawy, - drinki na bazie kawy, - nauka sporządzania wybranych drinków na bazie kawy. 7) Free style: - czym jest free style, - zasady i techniki free style, - pokazy. Kurs powinien obejmować łącznie 30 godzin dla 1 grupy w tym 20 godzin nauki praktycznej i 10 godzin nauki teoretycznej. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć). Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt (shakery, miarki barmańskie, łyżki barmańskie do stirowania, szczypce o różnej wielkości, zestaw szkła barowego różnych wzorów do podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych, trybuszon, kubki barmańskie, blender elektryczny, młynek do rozdrabniania lodu, dwa komplety zestawów noży dekoracyjnych, dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody, cooler, mudler, ekspres ciśnieniowy do kawy, surowce i niezbędne produkty np. soki owocowe, wody gazowane i niegazowane, owoce do dekoracji itp., ozdoby papierowe i plastikowe do drinków i napojów np. parasolki) oraz materiały szkoleniowe do prawidłowej realizacji programu kursu dla każdego uczestnika. Zamawiający udostępni Wykonawcy na terenie szkoły dodatkowy sprzęt zakupiony w ramach projektu, tj.: Zespół Szkół RCKU w Radoczy posiada sprzęt gastronomiczny, m.in. : komplet obiadowy, komplet tac, kompaktowy ciśnieniowy ekspres do kawy, szklanki żaroodporne (100 szt.), gofrownice (3 szt.), termosy konferencyjne ( 10 szt.), blendery (3 szt.), miksery( 2 szt.). Zespół Szkół nr 2 w Andrychowie posiada: ekspres ciśnieniowy 1 szt., zastawa kawowa 2 kpl., Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) . Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu agroturystyki dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu obsługi turystycznej i agroturystycznej. Uczestnicy kursu zostaną zaznajomieni z zagadnieniami wstępnymi i podstawowymi warunkami prawno - ekonomicznymi działalności agroturystycznej, zasadami przygotowywania oferty dla przyszłych klientów, nabędą również wiedzę dotyczącą promocji i sprzedaży tej oferty. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się na terenie gospodarstwa agroturystycznego lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. W przypadku realizacji zajęć poza Andrychowem Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 1 w Andrychowie do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Sala, w której będą się odbywały zajęcia teoretyczne powinna spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać odpowiednie oświetlenie i temperaturę. Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem do obsługi firmy (np. pakiet INSERT lub SYMFONIA). Zajęcia praktyczne: gospodarstwo agroturystyczne na terenie Powiatu Wadowickiego. Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, ul. Starowiejska 22a, 34-120 Andrychów do miejsca odbywania kursu i z powrotem, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu oraz ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość osób: 30 Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w trzech 10-osobowych grupach. Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. następujące zagadnienia: 1. Podstawowe pojęcia z turystyki. 2. Agroturystyka - pojęcie, formy, zasoby agroturystyczne. 3. Marketing gospodarstwa agroturystycznego - rynek usług agroturystycznych, klienci gospodarstwa agroturystycznego, produkty i usługi oferowane przez gospodarstwo agroturystyczne. 4. Formalności związane z założeniem gospodarstwa agroturystycznego. 5. Przygotowanie gospodarstwa do przyjęcia gości - kategoryzacja, obiekt i jego otoczenie, inne przepisy. 6. Przygotowanie biznesplanu gospodarstwa agroturystycznego. 7. Dotacje do działalności agroturystycznej. 8. Programy finansowo -księgowe do obsługi firmy (min. 10 godz.) Zajęcia praktyczne w gospodarstwie agroturystycznym (min. 15 godz.). Kurs powinien obejmować 49 godzin zajęć, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne (dla każdej 10 osobowej grupy). Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć). Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe do prawidłowej realizacji programu kursu dla każdego uczestnika. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana). Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SWIZ.272. 11.2013.PN.doc (Rozmiar: 869888 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|