PL-Wadowice: Usługi odśnieżania
2009/S 131-191398
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości Marianna Karska, PL-34-100
Wadowice. Tel. +48 338734200. E-mail biuro@powiat.wadowice.pl. Faks +48 338232433.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012” wg 15 zadań: Zad. 1 teren gminy Andrychów; Zad. 2 teren gminy Brzeźnica część A zachodnia od dr. pow. 1768K wraz z dr. 1768K; Zad. 3 teren gminy Brzeźnica część B wschodnia od dr. pow. 1768K; Zad. 4 teren gminy Kalwaria Zebrzydowska; Zad. 5 teren gminy Lanckorona; Zad. 6 teren gminy Mucharz; Zad. 7 teren gminy Spytkowice; Zad. 8 teren gminy Stryszów; Zad. 9 teren gminy Tomice; Zad. 10 teren gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28; Zad. 11 teren gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28; Zad. 12 teren gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781; Zad. 13 teren gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781; Zad. 14 teren miasta Andrychów; Zad. 15 teren miasta Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług: Usługi.
Kategoria usług: nr 16.
Główne miejsce świadczenia usług: Drogi powiatowe Powiatu Wadowickiego.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10-u gmin i 2-ch miast przez okresie trzech sezonów zimowych wg 15 zadań - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury;
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000, 90630000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
II.1.8) Podział na części: Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia ok 8 000 000 PLN.
II.2.2) Opcje: Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012”
na terenie gminy Andrychów;
1) KRÓTKI OPIS: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Andrychów - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
—posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 2
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Brzeźnica część A zachodnia od dr. pow. 1768K wraz z dr. 1768K
1) KRÓTKI OPIS: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Brzeźnica część A zachodnia od dr. pow. 1768K wraz z dr. 1768K - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 3
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Brzeźnica część B wschodnia od dr. pow. 1768K;
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Brzeźnica część B wschodnia od dr. pow. 1768K - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 4
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska;
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska- „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Lanckorona
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Lanckorona - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 6
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Mucharz
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Mucharz - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Spytkowice
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Spytkowice - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ nr 8
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Stryszów
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Stryszów - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Tomice
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Tomice - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28 - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28
1) KRÓTKI OPIS: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28 - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781 - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781- „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie miasta Andrychów
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie miasta Andrychów- „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012” na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska - „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90620000, 90630000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie: 1.11.2009. Zakończenie: 31.3.2012.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zad. 1 gmina Andrychów – 7 400 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych), dla zad. 2 gmina Brzeźnica część A – 5 800 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych), dla zad. 3 gmina Brzeźnica część B – 5 700 zPLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), dla zad. 4 gmina Kalwaria Z. – 5 700 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), dla zad. 5 gmina Lanckorona – 5 300 PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych), dla zad. 6 gmina Mucharz – 2 900 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych), dla zad. 7 gmina Spytkowice – 5 100 PLN (słownie: pięć tysięcy sto złotych), dla zad. 8 gmina Stryszów – 6 900 PLN (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych), dla zad. 9 gmina Tomice – 10 400 PLN (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych), dla zad. 10 gmina Wadowice część A – 4 800 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych), dla zad. 11 gmina Wadowice część B – 4 300 PLN (słownie: cztery tysiące trzysta złotych), dla zad. 12 gmina Wieprz część A – 5 300 PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych), dla zad. 13 gmina Wieprz część B – 6 000 PLN (słownie: sześć
tysięcy złotych), dla zad. 14 miasto Andrychów – 5 600 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych), dla zad. 15 miasto Kalwaria Z. – 1 600 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny za 3 sezony.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Rozliczenie usług będzie następować w okresach miesięcznych. Faktura będzie płatna przelewem w terminie 30 dni licząc od momentu otrzymania przez zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku zamawiającego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Tak.
Zamówienia należy wykonywać przez 3 sezony: zima 2009/2010, zima 2010/2011, zima 2011/2012 przy czym sezonem określa się okres od 1.11 do 31.3 roku następnego. Praktyczne rozpoczęcie sezonu następuje z chwila wystąpienia opadów śniegu lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. Należy również uwzględnić mozliwość wystąpienia okoliczności (niekorzystnych warunków atmosferycznych) wymagających od wykonawcy użycia sprzętu w miesiącach październiku i kwietniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Należy załączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 „Pzp” oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 „Pzp”. 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4 i 5 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2, 3 i 5, że: 7.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 7.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); odpowiednio dla pkt 4. składa: - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP., (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Jeżeli dokument ten traci ważność przed ostatecznym terminem zakończenia robót Wykonawca winien załączyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się do przedłużenia ww. ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował, co najmniej jedno zadania o charakterze porównywalnym jak w niniejszym postępowaniu tj. przynajmniej przez 1 sezon wykonywał usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.- Dyżurny: osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należałoby przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Starostwie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp.,- Kierowca nośnika (operator) pod piaskarkę, pług winien znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadanie, w każdych warunkach atmosferycznych drogowo-ruchowych oraz każdej porze dnia. Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącą podejmować decyzje związane z „zud”, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel zamawiającego. 3. Wykonawca winien wykazać, że posiada możliwości zmagazynowania materiałów uszarstniających i soli niezbędnej do zwalczania śliskości na oferowany teren przez okres min. 1-go m-ca lub mieć zapewniony dostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 roku i odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załączonym do SIWZ. 4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym ( lub ma zapewniony do niego dostęp przez dzierżawę, wynajem, kupno lub inny sposób), z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających sprzęt, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia gwarantujący wykonanie robót zgodnie z SST –na teren jednego zadania min. jedna pługo-piaskarka i min. jeden pług lemieszowy średni, zamiennie dopuszcza się stosowanie ciężkich ciągników rolniczych z napędem na dwie osie z rozrzutnikiem, a ponadto
mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak pługi lemieszowe średnie, ciężkie lub wirnikowe, równiarki, rozrzutniki rolnicze itp. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 18.8.2009 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.8.2009 - 10:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: Data: 19.8.2009 - 11:00.
Miejsce: Siedziba zamawiającego bydynek Starostwa Powiatowego w Wadowicach ul. Batorego 2 sala 011 (parter).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak.
Komisja przetargowa oraz wszyscy zainteresowani przedmiotowym postępowaniem.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ: Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH: Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: Nie dotyczy.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa. Tel. +48 224587777. URL: www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.4.2) Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 10 dni od dnia dostarczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopie odwołania zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa. Tel. +48 224587777. URL: www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 6.7.2009.
SIWZ_NBI_343_29_09_zalaczniki.pdf (Rozmiar: 664720 bajtów) | |
Zalacznik_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 1153820 bajtów) |