a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 2008/S 134-179867 z dnia 12.07.2008 na kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie ,,ZIMA 2008/2009" wg. 10 zadań



PL-Wadowice: Usługi usuwania oblodzeń
2008/S 134-179867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości Marianna Karska, PL-34-100 Wadowice. Tel. (48-33) 873 42 00. E-mail biuro@powiat.wadowice.pl. Faks (48-33) 823 24 33.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „ZIMA 2008/2009” wg zadań: Zad. 1 teren gminy Andrychów; Zad. 2 teren gminy Kalwaria Zebrzydowska; Zad. 3 teren gminy Lanckorona; Zad. 4 teren gminy Tomice; Zad. 5 teren gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28; Zad. 6 teren gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28; Zad. 7 teren gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781; Zad. 8 teren gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781; Zad. 9 teren miasta Andrychów; Zad. 10 teren miasta Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 16.
Główne miejsce świadczenia usług: Drogi powiatowe Powiatu Wadowickiego.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90213000, 90212000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Całkowita wartość zamówienia ok 1 500 000 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Rozpoczęcie: 1.11.2008. Zakończenie: 31.3.2009.

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Andrychów;
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Kalwaria Zebrzydowska
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 3

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Lanckorona
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Tomice
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6


NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 7

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 8

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren miasta Andrychów
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 10

NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie „Zima 2008/2009” teren miasta Kalwaria Zebrzydowska
1) KRÓTKI OPIS:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg - „zud” tj.: - likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury; - utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli; - pełnienie dyżurów.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90213000, 90212000.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie: 1.11.2008 Zakończenie: 31.3.2009.
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zad. 1 gmina Andrychów – 3 100,00 PLN; dla zad. 2 gmina Kalwaria Z. – 2 300,00 PLN; dla zad. 3 gmina Lanckorona – 2 300,00 PLN; dla zad. 4 gmina Tomice – 4 000,00 PLN; dla zad. 5 gmina Wadowice część A – 1.800,00 PLN; dla zad. 6 gmina Wadowice część B – 1 400,00 PLN; dla zad. 7 gmina Wieprz część A - 1 900,00 PLN; dla zad. 8 gmina Wieprz część B - 3 000,00 PLN; dla zad. 9 miasto Andrychów - 2 500,00 PLN; dla zad. 10 miasto Kalwaria Z. - 700,00 PLN; Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny za sezon tj. cena w zł/km/m-c x ilość km na danym
zadaniu x 5 miesięcy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie usług będzie następować w okresach miesięcznych. Faktura będzie płatna przelewem w terminie 30 dni licząc od momentu otrzymania przez zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Za dzień zapłaty uważa sie dzień obciążenia rachunku zamawiającego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Nie dotyczy.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
Zamówienie należy wykonać w sezonie zima 2008/2009 przy czym sezonem określa się okres od 1.11.2008 r. do 31.3.2009 r. praktyczne rozpoczęcie z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub wezwania do robót przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia zimy. Należy również uwzględnić możliwość wystąpienia okoliczności (niekorzystnych warunków atmosferycznych) wymagających od wykonawcy użycia sprzętu w miesiącach październiku lub kwietniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a także nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Należy załączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka
podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z
nich. 6.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 „Pzp” oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 „Pzp” 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4 i 5 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2, 3 i 5, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) odpowiednio dla pkt 6) 4 składa: - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 st. 1 pkt 4 – 8 PZP., (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 8 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Jeżeli dokument ten traci ważność przed ostatecznym terminem zakończenia robót Wykonawca winien załączyć oświadczenie, w którym zobowiązuje się do przedłużenia w/w ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0–1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy winni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: 1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował co najmniej dwa zadania o charakterze porównywalnym jak w niniejszym postępowaniu tj. z zakresu zimowego utrzymania dróg - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.- Dyżurny: osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należałoby przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Starostwie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp.,- Kierowca nośnika (operator) pod piaskarkę, pług winien znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadanie, w każdych warunkach atmosferycznych drogowo-ruchowych oraz każdej porze dnia. Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącą podejmować decyzje związane z „zud”, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel zamawiającego. 3. Wykonawca winien wykazać, że posiada możliwości zmagazynowania materiałów uszarstniających i soli niezbędnej do zwalczania śliskości na oferowany teren przez okres min. 1-go m-ca lub mieć zapewniony dostęp do magazynu na korzystanie ze zgromadzonego materiału. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 roku i odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót załączonym do SIWZ. 4.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym ( lub ma zapewniony do niego dostęp przez dzierżawę, wynajem , kupno lub inny sposób), gwarantujący wykonanie robót zgodnie z SST – na teren zadania wykonawca musi dysponować min.jedną pługo - piaskarka i min. jednym pługiem lemieszowym średnim do odśnieżania a ponadto mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak pługi lemieszowe średnie ciężkie lub wirnikowe, równiarki, rozrzutniki rolnicze itp. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 19.8.2008 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
20.8.2008 - 10:30.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 20.8.2008 - 11:00.
Miejsce: Siedziba zamawiającego bydynek Starostwa Powiatowego w Wadowicach ul. Batorego 2 sala 011 (parter).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak.
Komisja przetargowa oraz wszyscy zainteresowani przedmiotowym postępowaniem.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
Nie dotyczy.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie.
Odwołanie wnosi sie do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopie zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesienie do Prezesa Urzędu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
9.7.2008.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_25_08_ZIMA.pdf (Rozmiar: 554369 bajtów)
Zalacznik_A.zip (Rozmiar: 1110673 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|