a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 169556-2009 z dnia 27.05.2009 na przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie gminy Andrychów



Wadowice: Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 169556 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie gminy Andrychów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową odcinków dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrychów na długości około 9,7 km wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu, w tym: roboty nawierzchniowe ok. 9,5 km; roboty związane z budową chodnika ok. 0,4 km w ciągach dróg powiatowych nr 1737K Andrychów-Rzyki-Jagódki - przebudowa (I odc. dł. 0,2 km; II odc. dł. 0,423 km; III odc. 5,158 km), ul. Dąbrowskiego odc. dł. 1,064 km; budowa chodnika odc. dł. 0,275 km w Rzykach oraz nr 1738K Rzyki-Praciaki - przebudowa odc. dł. 2,88 km. Roboty będą polegały na: wykonaniu robót pomiarowych; frezowaniu nawierzchni asfaltowych; wykonaniu robót ziemnych - oczyszczenie rowów odwadniających, wykopy, umocnienie ścian wykopów, ręczne i mechaniczne formowanie nasypów; rozebraniu: krawężników, ław pod krawężniki, nawierzchni chodników, przepustów, nawierzchni z mieszanek, barier drogowych zwykłych i stalowych, znaków drogowych; wykonaniu koryta pod chodniki; wykonaniu ław pod krawężniki; ułożeniu krawężników; wykonaniu ścieków przykrawężnikowych; wykonaniu ubezpieczeń płytami ażurowymi; ułożeniu obrzeży; wykonaniu podbudów z: kruszyw, gruntów stabilizowanych cementem, betonu asfaltowego, żużla wielkopiecowego; wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej; wykonaniu zjazdów z: kostki brukowej, materiałów kamiennych, żużla wielkopiecowego; oczyszczeniu i skopieniu istniejącej nawierzchni; ułożeniu geosiatki; wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; ścięciu i uzupełnieniu poboczy materiałem kamiennym; plantowaniu pasa zieleni; wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego; oczyszczeniu rowów i przepustów; ustawieniu poręczy energochłonnych; wykonaniu ścianek czołowych; wykonaniu przepustów; karczowaniu pni drzew; usunięciu krzaków; wykonaniu studzienek ściekowych i rewizyjnych; wykonaniu kanalizacji deszczowej ( kanał z rur betonowych, studnie rewizyjne z kręgów betonowych); humusowaniu i obsianiu skarp. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE. Uwaga: Zamawiający informuje, że w ciągu drogi powiatowej nr 1738K Rzyki-Praciaki w km 0+077 prowadzone są roboty związane z budową mostu na potoku Rzyczanka w Rzykach. Ostateczny termin zakończenia w/w robót 13.09.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 61.000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem przepisów bhp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 1.500.000,00zł każda w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej (tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek) w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. 2.5. Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę w/w załącznika Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi. Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w zestawieniu kosztorysów ofertowych opracowanych - na podstawie, otrzymanej dokumentacji projektowej, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, rysunków - przekroi, przedmiarów robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartościach nie mniejszych niż 1.500.000,00zł każda w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy. 13. Kosztorysy ofertowe (6) - opracowane wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy, metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, dokumentacji technicznej, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, rysunków - przekroi, przedmiarów robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Kosztorysy ofertowe winny być wykonane w taki sposób, aby odzwierciedlały roboty uwidocznione w poszczególnych sześciu przedmiarach. Ceny jednostkowe uwidocznione w kosztorysie winny obejmować koszty ogólne, zysk, oznakowanie robót, uporządkowanie placu budowy, badania laboratoryjne, pomiary, ewentualne upusty, itp.): - każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona, - ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. Wskazane w przedmiarze pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego, a wszystkie nazwy własne firm, urządzeń systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie lub równoważne. Ponadto, Wykonawca wykona zbiorcze zestawienie kosztorysów z uwidocznieniem wartości robót i cen. Suma ich wartości będzie stanowiła wartość przedmiotu zamówienia (netto), a suma cen (brutto) z poszczególnych kosztorysów da cenę zadania. Wartości z zestawienia kosztorysów winna odpowiadać wartości w formularzu ofertowym. 14. Dowód wniesienia wadium. 15. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 i 16 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 18. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-6 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

Wadowice, dn. 09.06.2009r.
NBI 343-20/09

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie gminy Andrychów”

ogłoszenie o zamówieniu nr 169556 – 2009 z dnia 27.05.2009

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie nr 1: Prosimy o określenie kategorii ruchu.

Odpowiedz: 
Kategoria ruchu na przebudowywanym odcinku – KR2.

Pytanie nr 2: Poz. 4.6 Przedmiar robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu podbudowy o grubości docelowej 7 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić ułożenie 7 czy 4 cm podbudowy?

Odpowiedz:  Należy wycenić ułożenie 4 cm podbudowy.

Pytanie nr 3: Poz. 4.8 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu podbudowy o grubości docelowej 7 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić ułożenie 7 czy 4 cm podbudowy?

Odpowiedz: Należy wycenić ułożenie 4 cm podbudowy.

Pytanie nr 4:  Poz. 5.1 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu warstwy wiążącej o grubości docelowej 6 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić ułożenie 6 czy 4 cm warstwy wiążącej?

Odpowiedz: Należy wycenić ułożenie 4 cm warstwy wiążącej.  

Pytanie nr 5: Poz. 5.8 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu warstwy ścieralnej o grubości docelowej 5 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić ułożenie 5 czy 3 cm warstwy ścieralnej? 

Odpowiedz: Należy wycenić ułożenie 3 cm warstwy ścieralnej.  

Pytanie nr 6:
Poz. 5.12 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o uzupełnieniu nawierzchni na zjazdach o grubości docelowej 15 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić uzupełnienie nawierzchni o grub. 15 czy 7 cm?

Odpowiedz:  Przedmiar robót na w/w odcinek drogi nie zawiera pozycji 5.12. Z treści pytania wynika, że dotyczy ono pozycji 6.12 przedmiaru robót – należy wycenić uzupełnienie nawierzchni o grubości 7 cm.

Pytanie nr 7: Poz. 5.14 Przedmiar robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o uzupełnieniu nawierzchni na zjazdach o grubości docelowej 30 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić uzupełnienie nawierzchni o grub. 30 czy 7 cm?

Odpowiedz: Przedmiar robót na w/w odcinek drogi nie zawiera pozycji 5.14. Z treści pytania wynika, że dotyczy ono pozycji 6.14 przedmiaru robót – należy wycenić uzupełnienie nawierzchni o grubości 7 cm.

Pytanie nr 8: Poz. 5.16 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o uzupełnieniu nawierzchni poboczy o grubości docelowej 10 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić uzupełnienie poboczy o grub. 10 czy 7 cm?

Odpowiedz: Przedmiar robót na w/w odcinek drogi nie zawiera pozycji 5.16. Z treści pytania wynika, że dotyczy ono pozycji 6.16 przedmiaru robót – należy wycenić uzupełnienie poboczy o grubości 7 cm.

Pytanie nr 9: Poz. 4.2 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu podbudowy z kruszyw o grubości docelowej 20 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić wykonanie podbudowy o grub. 20 czy 15 cm?

Odpowiedz: Należy wycenić wykonanie podbudowy o grubości 15 cm.

Pytanie nr 10: Poz. 4.4 Przedmiaru robót „Przebudowa drogi powiatowej 1738K Rzyki-Praciaki” mówi o wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości docelowej 20 cm. Czy w tej pozycji należy wycenić wykonanie podbudowy o grub. 20 czy 15 cm?

Odpowiedz: Należy wycenić wykonanie podbudowy o grubości 15 cm. 

Pytanie nr 11: Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga aby nawierzchnia była wykonana całą szerokością jezdni, natomiast załączony Opis techniczny do dokumentacji projektowej „Przebudowa drogi powiatowej Nr. 1737K Andrychów-Rzyki-Jagódki” w pkt 9 „Rozwiązania budowlane obiektu liniowego” mówi, że roboty związane z przebudową drogi są możliwe wyłącznie do prowadzenia przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej kierującej ruchem pojazdów.

Odpowiedz:
Zgodnie z postanowieniami SIWZ pkt. III ppkt. 2)  Zamawiający wymaga, aby nawierzchni była wykonywana całą szerokością jezdni.


Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|