a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 16619-2010 z dnia 26.01.2010 na wycenę nieruchomości położonych na terenie: Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz; Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz; Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa -



Wadowice: Wycena nieruchomości położonych na terenie:Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz; Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz; Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów
Numer ogłoszenia: 16619 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości położonych na terenie:Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz; Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz; Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działkę 181/5 o powierzchni 0,1731 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW.72598 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu przekazania w trwały zarząd. Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza - Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Jaszczurowej, obejmującej działki 1546/1, 1543/11, 1545/4, 1545/8 o powierzchni łącznej 0,3108 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 71530 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działki 968, 971, 972/5, 972/6 o powierzchni łącznej 12,0366 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00070971/8 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Skawcach, obejmującej działki 1206, 31/1, 1329/1, 1330/2, 219/4, 874/43, 35, 244/9, 417/6, 1173, 1178, 70/1, 77/1, 13/3, 874/62 o powierzchni łącznej 1,4649 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 72045, KW. 72046, KR1W/00070917/2, KW. 73291, KR1W/00072530/9, KR1W/00073182/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Świnnej Porębie, obejmującej działki 656/54, 656/48, 656/52, 657/32, 657/39, 657/41 o powierzchni łącznej 0,0451 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KW 72467 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Zagórzu, obejmującej działki 1198/12, 1198/14, 1198/15, 1198/5, 1472/1, 1472/2, 1472/3, 1822/13, 1828/3, 2329/1, 2266/4 o powierzchni łącznej 4,8297 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00073601/5, KR1W/00080172/0, KW. 71359 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Dabrówce, obejmującej działki 244/7, 253/2, 1327/1, 1348/1, 1352/1, 1353/4, 1358, 1361, 1370/1, 1375/1, 1376, 1391/1, 1395/1, 1399/1, 1402/1, 1403/1, 1411, 1412, 1442, 589/2, 589/3, 613/22, 613/30, 590 o powierzchni łącznej 1,0491 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 41808 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Stryszowie, obejmującej działki 3983/1, 3984/9, 3984/10, 6444/5, 6456, 6471/6, 6471/9, 6471/4, 6471/5 o powierzchni łącznej 0,1073 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00042249/3 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 3. Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.:osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi podmiotów. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1, 2, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami 6. Wypełniony i podpisany formularz oferty (oddzielnie dla każdego zadania). 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 8. Podpisany i wypełniony wzór umowy (oddzielnie dla każdego zadania). 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 i 10 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej (oprócz pkt 4) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie a) Mucharza, Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działkę 181/5 o powierzchni 0,1731 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW.72598 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu przekazania w trwały zarząd.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza, Gmina Mucharz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie b) Jaszczurowej, Mucharza, Skawiec, Świnnej Poręby, Zagórza - Gmina Mucharz: - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Jaszczurowej, obejmującej działki 1546/1, 1543/11, 1545/4, 1545/8 o powierzchni łącznej 0,3108 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 71530 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Mucharzu, obejmującej działki 968, 971, 972/5, 972/6 o powierzchni łącznej 12,0366 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00070971/8 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Skawcach, obejmującej działki 1206, 31/1, 1329/1, 1330/2, 219/4, 874/43, 35, 244/9, 417/6, 1173, 1178, 70/1, 77/1, 13/3, 874/62 o powierzchni łącznej 1,4649 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 72045, KW. 72046, KR1W/00070917/2, KW. 73291, KR1W/00072530/9, KR1W/00073182/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Świnnej Porębie, obejmującej działki 656/54, 656/48, 656/52, 657/32, 657/39, 657/41 o powierzchni łącznej 0,0451 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KW 72467 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Zagórzu, obejmującej działki 1198/12, 1198/14, 1198/15, 1198/5, 1472/1, 1472/2, 1472/3, 1822/13, 1828/3, 2329/1, 2266/4 o powierzchni łącznej 4,8297 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00073601/5, KR1W/00080172/0, KW. 71359 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu,.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie c) Dąbrówki, Stryszowa - Gmina Stryszów - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Dabrówce, obejmującej działki 244/7, 253/2, 1327/1, 1348/1, 1352/1, 1353/4, 1358, 1361, 1370/1, 1375/1, 1376, 1391/1, 1395/1, 1399/1, 1402/1, 1403/1, 1411, 1412, 1442, 589/2, 589/3, 613/22, 613/30, 590 o powierzchni łącznej 1,0491 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW. 41808 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Stryszowie, obejmującej działki 3983/1, 3984/9, 3984/10, 6444/5, 6456, 6471/6, 6471/9, 6471/4, 6471/5 o powierzchni łącznej 0,1073 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00042249/3 stanowiącej własność Skarbu Państwa a będącej w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie w celu ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu,.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Pliki do pobrania:

SIWZ_WBI_343_2_10_zalaczniki.pdf (Rozmiar: 215994 bajtów)
Odpowiedzi na zapytania (Rozmiar: 30208 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|