Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transmisji danych w oparciu o wirtualną sieć prywatną VPN pomiędzy serwerem Wydziału Komunikacji i Transportu w Wadowicach, a stanowiskami roboczymi w Referatach Zamiejscowych w Andrychowie i Kalwarii Zebrzydowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: transmisja danych w oparciu o wirtualną sieć prywatną VPN (poza siecią Internet) pomiędzy Starostwem Powiatowym w Wadowicach z siedziba przy ul. Batorego 2, a Referatami Zamiejscowymi Wydziału Komunikacji i Transportu w Kalwarii Zebrzydowskiej przy ul. Mickiewicza 7 i w Andrychowie przy ul. Rynek 31. Zamawiający wyklucza możliwość transmisji danych drogą radiową. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup usługi transmisji danych na potrzeby zabezpieczenia obsługi systemów informatycznych, zapewnienia dostępu do centralnych i lokalnych baz danych:
- zapewnienie dostępu użytkowników sieci do lokalnych i centralnych zasobów bazodanowych,
- wdrożenie i utrzymanie systemu teleinformatycznego w oparciu o zestawione wirtualne sieci dedykowane VPN (sieć oparta na technologii MPLS)
W ramach realizacji zamówienia wykonawca zapewni:
- transmisję danych połączenia pomiędzy oddziałami,
- zdalne zarządzanie konfiguracją logiczną sieci oraz utrzymanie urządzeń niezbędnych do funkcjonowania sieci (routerów),
- zmiany konfiguracji urządzeń niezbędnych do funkcjonowania sieci na życzenie klienta,
- naprawę lub wymianę uszkodzonych urządzeń niezbędnych do funkcjonowania sieci.
Zmiany konfiguracji urządzeń objętych projektem powinny obejmować wszystkie działania konieczne do utrzymania usługi oraz zapewnienie wymiany danych pomiędzy urządzeniami sieciowymi zarządzanymi przez operatora, w tym między innymi:
- konfiguracje adresacji IP zgodnie z ustaleniami z klientem,
- instalacje.
Prędkości przydzielone na poszczególne lokalizacje:
- Wadowice ul. Batorego 2, rodzaj placówki - Centrala, pasmo - 1024 Kb/s, ilość sztuk - 1;
- Andrychów ul. Rynek 3, rodzaj placówki - Oddział, pasmo -1024 Kb/s, ilość sztuk - 1;
- Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7, rodzaj placówki - Oddział, pasmo - 512 kb/s, ilość sztuk - 1.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w formie konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej , w ppkt 1 oraz 3 , musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia będzie on zobowiązany najpóźniej w dniu zawarcia umowy o niniejsze zamówienie do złożenia do wglądu oryginału, a do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność, właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1 ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, oświadczeniach i inne materiały dołączone do oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię potwierdzoną notarialnie. 3. Wypełniony formularz ofertowy. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 5. Zaakceptowane i podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy założenia do umowy. 6. Wypełniony formularz cenowy. 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 10. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z w/w dokumentów, ( oprócz pkt 2 ) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. 104 (I piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, w sekretariacie (III piętro pok. Nr 314 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Pliki do pobrania:
NBI_343_20_08_SIWZ_zalaczniki_1_4.pdf (Rozmiar 198512 bajtów)