Wadowice: Modernizacja elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. Stefana Batorego 9, 34 - 120 Andrychów
Numer ogłoszenia: 151039 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. Stefana Batorego 9, 34 - 120 Andrychów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlano-remontowe polegające na: a) skuciu odparzonych partii tynku zewnętrznego, b) uzupełnieniu skutych partii tynku zewnętrznego tynkiem cementowo - wapiennym, c) rozbiórka istniejącego pokrycia dachu nad wiatrołapem wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki, z jednoczesnym ociepleniem stropu styropianem gr. 25 cm, d) rozbiórka istniejącego pokrycia stropodachu wymiennikowni z papy, wykonanie nowego pokrycia stropodachu z blachodachówki, e) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentów, f) demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym, g) demontaż i montaż rynien i rur spustowych z PCV w kolorze brązowym, h) rozbiórka gzymsów drewnianych podokapowych i wykonanie nowych z obłożeniem styropianem gr. 2-4 cm dla całego dachu, i) rozebranie istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej na ścianach z zewnątrz z wykonaniem nowej wraz z osprzętem, j) ułożenie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych ze styropianu izolacyjnego elewacyjnego gr. 12 cm, w dolnej części cokołu do wys. 100cm ze styroduru gr. 10 cm, k) ułożenie tynku silikatowego oraz na cokołach wyprawy mozaikowej o grubym uziarnieniu. Zakres robót: 1. Ocieplenie ścian w technologii bezspoinowej tzw. metodą lekko - mokrą za pomocą styropianu opartym na tynku silikatowym, w warstwie cokołowej tynk mozaikowy. Ściany zewnętrzne należy ocieplić styropianem o gr. 12 cm, natomiast ościeża gr. 3cm. Płyty styropianowe odmiany 15, frezowane. 2. Remont gzymsów drewnianych podokapowych polegający na wykonaniu nowych z obłożeniem styropianem gr. 2-4 cm dla całego dachu. 3. Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentów polegające na wykonaniu wykopu wzdłuż ścian zewnętrznych, oczyszczeniu ścian fundamentowych, położeniu izolacji przeciwwodnej, powłokowej, ułożeniu warstwy 10 cm izolacji termicznej ze styroduru, ułożeniu izolacji przeciwwodnej z powłoki membranowej, zasypanie uprzednio wykonanych wykopów granulatem keramzytowym gr.50 cm oraz żwirem. 4. Rozbiórka istniejącego pokrycia dachu nad wiatrołapem wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki, powlekanej w kolorze brązowym, z jednoczesnym ociepleniem stropu styropianem gr. 25 cm. Powyższe prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem budowlanym - roboty budowlano - remontowe związane z modernizacją elewacji budynku szkoły i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Budynek Zespołu Szkół to obiekt trzykondygnacyjny, murowany, nie podpiwniczony. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej pokryta blachą. Strych zaadaptowany na potrzeby pomieszczeń lekcyjnych i biurowych. Budynek wybudowano na początku poprzedniego stulecia, obiekt należący do zabytków. W 1999r wykonano remont więźby drewnianej wraz z wymianą pokrycia dachu. Na obiekcie zakończono wymianę stolarki okiennej na okna PCV o profilu ciepłym oraz nowe, szczelne drzwi wejściowe. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 551,68 m2 - powierzchnia użytkowa - 1 421,95 m2 - kubatura - 4 966,0 m3 - wysokość budynku - 12,10 m od stropu nad ostatnią kondygnacją. Budynek jest obiektem czynnym. Należy zabezpieczyć plac robót, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa młodzieży. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowanie obiektu. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu elewacji budynków o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 każda, w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownicy robót (osoba/osoby te muszą posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym -opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zdjęć, wymagań SIWZ oraz pomocniczo przedmiaru robót i ewentualnych oględzin w terenie. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia, a kosztorys będzie pełnił rolę pomocniczą. Kosztorys ofertowy powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych, tj. zakres prac, który po wykonaniu jest możliwy do odebrania pod względem ilości i wymogów jakościowych. W określaniu wartości w/w robót należy również uwzględnić wykonanie robót towarzyszących, tj. prac niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych, zabezpieczenia ludzi i mienia. Należy przewidzieć osłonę i zabezpieczenie rurarzu instalacji zewnętrznych, zasilających obiekt, demontaż i ponowny montaż krat, napisów, uchwytów a także badanie instalacji odgromowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ_WBI_343_22_10_zalaczniki_1_8.doc (Rozmiar: 324096 bajtów) | |
Zalaczniki_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 3117862 bajtów) |