a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 144143-2008 z dnia 30.06.2008 na przebudowę dróg powiatowych na terenie gminy Tomice wg 2 zadań: Zadanie nr 1 droga nr 1765K Radocza - Frydrychowice; Zadanie nr 2 droga nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice



Wadowice: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Tomice wg 2 zadań: Zadanie nr 1 droga nr 1765K Radocza - Frydrychowice; Zadanie nr 2 droga nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice.

Numer ogłoszenia: 144143 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Tomice wg 2 zadań: Zadanie nr 1 droga nr 1765K Radocza - Frydrychowice; Zadanie nr 2 droga nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową dróg polegające na:
Zadanie nr 1 - przebudowa drogi nr 1765K Radocza - Frydrychowice na długości 150 mb w tym:
- rozebranie ist. chodnika z płyt betonowych wraz z krawężnikiem i obrzeżem
- wykonanie nowych chodników wraz z wyk. podbudowy, ustawieniem krawężników na ławie z oporem, ustawieniem obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej, wyk.nawierzchni chodnika z kostki brukowej,
- sfrezowanie nawierzchni na zimno
- wykonanie warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu lepiszczem asfaltowym;
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy min.asfaltowej dla kategorii ruchu KR2 z uprzednim skropieniem lepiszczem asfaltowym - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni;
- profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym z zaklinowaniem i zagęszczeniem;
- regulacja pionowa studzienek ściekowych i rewizyjnych.
Zadanie nr 2 - przebudowa drogi nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice na długości 235 mb w tym:
- sfrezowanie nawierzchni na zimno
- wykonanie warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu lepiszczem asfaltowym;
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy min.asfaltowej dla kategorii ruchu KR2 z uprzednim skropieniem lepiszczem asfaltowym - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni;
- profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym z zaklinowaniem i zagęszczeniem;
- renowacja - odtworzenie rowów wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane staraniem wykonawcy;
- wycinka samosiejek z wywozem ścinki w miejsce wskazane staraniem wykonawcy;
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•    Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych),
Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.
2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5. Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin w terenie. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie.
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty (dla każdego zadania oddzielnie). 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy (dla każdego zadania oddzielnie). 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie - informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia (dla każdego zadania oddzielnie). Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy (dla każdego zadania oddzielnie). 12. Dowód wniesienia wadium 13. Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie) - wg następujących zasad: - ceny jednostkowe każdej pozycji kosztorysowej muszą obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu , przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty, - ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, Suma poszczególnych pozycji w Formularzu cenowym będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową danego zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 14 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 14 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
17. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-7 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Tomice: Zadanie nr 1 droga nr 1765K Radocza - Frydrychowice.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - przebudowa drogi nr 1765K Radocza - Frydrychowice na długości 150 mb w tym:
- rozebranie ist. chodnika z płyt betonowych wraz z krawężnikiem i obrzeżem
- wykonanie nowych chodników wraz z wyk. podbudowy, ustawieniem krawężników na ławie z oporem, ustawieniem obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej, wyk.nawierzchni chodnika z kostki brukowej,
- sfrezowanie nawierzchni na zimno
- wykonanie warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu lepiszczem asfaltowym;
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy min.asfaltowej dla kategorii ruchu KR2 z uprzednim skropieniem lepiszczem asfaltowym - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni;
- profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym z zaklinowaniem i zagęszczeniem;
- regulacja pionowa studzienek ściekowych i rewizyjnych.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Tomice: Zadanie nr 2 droga nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - przebudowa drogi nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice na długości 235 mb w tym:
- sfrezowanie nawierzchni na zimno
- wykonanie warstwy profilowej istniejącej nawierzchni masą min. asfaltową po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu lepiszczem asfaltowym;
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy min.asfaltowej dla kategorii ruchu KR2 z uprzednim skropieniem lepiszczem asfaltowym - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni;
- profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie materiałem kamiennym z zaklinowaniem i zagęszczeniem;
- renowacja - odtworzenie rowów wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane staraniem wykonawcy;
- wycinka samosiejek z wywozem ścinki w miejsce wskazane staraniem wykonawcy;
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_23_08_zalaczniki_1_7.pdf (Rozmiar: 305596 bajtów)
Zalacznik_A_do_SIWZ_30_06.zip (Rozmiar: 1708992 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|