a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 137622 - 2013 z dnia 9.04.2013 r. na Roboty drogowe wg 3 zadań: Zad. nr 1- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od do



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
________________________________________
Wadowice: Roboty drogowe wg 3 zadań: Zad. nr 1- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 Zad. nr 2-Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica-przebudowa wodociągu, Zad nr 3. Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza
Numer ogłoszenia: 137622 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe wg 3 zadań: Zad. nr 1- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 Zad. nr 2-Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica-przebudowa wodociągu, Zad nr 3. Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót drogowych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu poręczy ochronnych, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych na ławie betonowej -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a nawierzchnią masą min. - asf. Zadanie nr 2 - Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica - przebudowa wodociągu polegająca na: -wykonaniu wykopów z umocnieniem ścian z transportem, -wykonaniu podłoża pod kanały z materiałów sypkich, -zasypywaniu wykopów wraz z zagęszczeniem, -montażu rurociągu z rur polietylenowych, Zadanie nr 3 - Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu ław z betonu pod rurociąg, -ułożeniu rurociągu z rur betonowych, -wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -wykonaniu poszerzenia między krawężnikiem a nawierzchnią z masy min. - asf. -wykonaniu palisady ze słupków betonowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•    Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie wykonanie robót drogowych wg 3 zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu poręczy ochronnych, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych na ławie betonowej -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a nawierzchnią masą min. - asf. Zadanie nr 2 - Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica - przebudowa wodociągu polegająca na: -wykonaniu wykopów z umocnieniem ścian z transportem, -wykonaniu podłoża pod kanały z materiałów sypkich, -zasypywaniu wykopów wraz z zagęszczeniem, -montażu rurociągu z rur polietylenowych, Zadanie nr 3 - Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu ław z betonu pod rurociąg, -ułożeniu rurociągu z rur betonowych, -wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -wykonaniu poszerzenia między krawężnikiem a nawierzchnią z masy min. - asf. -wykonaniu palisady ze słupków betonowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.22.00.00-5, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia ofert wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio na dane zadanie), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykazy, dowody i inne dokumenty dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a na zadanie nr 2 dodatkowo w zakresie sieci wodociągowych, oraz przedstawić informację o podstawie do dysponowania tymi osobami Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i wykazy dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie oraz inne dokumenty dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
•    określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz najważniejszych wykonanych robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (odpowiednio dla danego zadania), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga aby do co najmniej dwóch wykazanych robót (w ramach poszczególnych zadań), wykonawca załączył dowody potwierdzające, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający nie wymaga wykazywania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
•    inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a.z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c.z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę przed zawarciem umowy, d.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e.z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m.in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi), f.wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w SST np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp., g.w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu poręczy ochronnych, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych na ławie betonowej -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -uzupełnieniu szczeliny między krawężnikiem a nawierzchnią masą min. - asf..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.32.22-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica - przebudowa wodociągu.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica - przebudowa wodociągu polegająca na: -wykonaniu wykopów z umocnieniem ścian z transportem, -wykonaniu podłoża pod kanały z materiałów sypkich, -zasypywaniu wykopów wraz z zagęszczeniem, -montażu rurociągu z rur polietylenowych,.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.22.00.00-5.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza polegająca na: -wykonaniu wykopów z transportem urobku, -wykonaniu ław z betonu pod rurociąg, -ułożeniu rurociągu z rur betonowych, -wykonaniu studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, przykanalików -wykonaniu podbudowy z kruszywa, -ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej, -ustawieniu obrzeży betonowych -wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, -wykonaniu poszerzenia między krawężnikiem a nawierzchnią z masy min. - asf. -wykonaniu palisady ze słupków betonowych..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.22.00.00-5.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 

 

 

 

 

WIZ.272.26.2013.PN                                                                     Wadowice, dnia 19.04.2013r.

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

pn. Roboty drogowe wg 3 zadań: Zad. nr 1- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce: odbudowa muru oporowego w miejscowości Stryszów wraz z budową chodnika na odcinku od dojścia do szkoły do zjazdu do budynku nr 83 Zad. nr 2-Rozbiórka i budowa w tym samym miejscu mostu na potoku Cedron w ciągu drogi powiatowej nr 1729K w miejscowości Leśnica-przebudowa wodociągu, Zad nr 3. Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody - Palcza
Numer ogłoszenia: 137622 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Powiat Wadowicki, działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

 

Pytanie nr 1:

„Czy zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie rozliczania częściowego wykonanych prac w okresach miesięcznych?”

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie rozliczenia częściowego wykonanych prac.

 

Pytanie nr 2:

„Czy przedmiotem umowy będzie: a) jedynie zadanie nr 3, tj. „Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1707K Brody-Palcza”, jak podano we wzorze umowy, czy też: b) wszystkie trzy zadania wskazane w nazwie zamówienia oraz w pkt. III.2.SIWZ, przy czym każde zadanie będzie zawarte w osobnej umowie, a §1.1. podana będzie każdorazowo inna nazwa zamówienia – zgodna z p. III.2.SIWZ i nazwą zamówienia”

 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Przedmiotem umowy będą wszystkie trzy zadania wskazane i opisane w SIWZ, każde zadanie będzie zawarte w osobnej umowie, zgodnie z zapisami SIWZ oraz będącymi jej integralną częścią istotnymi postanowieniami umowy – załącznik nr 6, sporządzone oddzielnie na poszczególne zadania.

 

Pytanie nr 3:

§2 „Wnosimy o wykreślenie słów „[…]zdarzeń losowych i[…]”. Odpowiedzialność Wykonawcy została ukształtowana w kodeksie cywilnym na zasadzie winy. Nie ponoszą oni odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych.”

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający nie uwzględnia przedmiotowego wniosku. Treść §2 jest zgodna z zasadami swobody zawierania umów oraz nie narusza bezwzględnych obowiązujących przepisów Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Pytanie nr 4:

§8 ust. 1 „Wnosimy o zmniejszenie wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy do 5% ceny ofertowej brutto, tak aby jego wysokość odpowiadała wielkościom stosowanym powszechnie w tego typu umowach”

 

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Zamawiający nie uwzględnia przedmiotowego wniosku. Wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 10 % ceny ofertowej brutto jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz stosowana w postępowaniach związanych z realizacją robót drogowo - mostowych w tut. Urzędzie.

 

Pytanie nr 5:

§11 ust. 2 „Wnosimy o wykreślenie ostatniego zdania. Postanowienie to jest niezgodne z przepisami prawa i orzecznictwem sądów. Strony nie mogą zmienić bezwzględnie obowiązującej w prawie cywilnym zasady, iż z chwilą spełnienia świadczenia pieniężnego za pomocą przelewu jest moment uznania rachunku wierzyciela.”

 

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Zamawiający nie uwzględnia przedmiotowego wniosku. Treść §11 ust. 2 jest zgodna z zasadami swobody zawierania umów i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie narusza bezwzględnych obowiązujących przepisów Kodeksu cywilnego, a w szczególności art. 454.

 

Pytanie nr 6:

§ 12 ust. 4 „Wnosimy o zmniejszenie przewidzianej tam wysokości kary umownej do 0,1 % wartości brutto umowy.”

 

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wysokości kary umownej.

 

Pytanie nr 7:

§ 12 ust. 1

(a)   Wnosimy o zmniejszenie wysokości zastrzeżonej kary umownej do 10%”

(b)   „Wnosimy o ustalenie górnego limitu wysokości sumy kar umownych, które strony mogą zastosować, t.j. 10% wartości brutto umowy.”

 

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmniejszenie wysokości zastrzeżonej kary umownej do 10% oraz na ustalenie górnego limitu wysokości sum kar umownych.

 

Pytanie nr 8:

§ 12 „Wnosimy o zastrzeżenie kar umownych dla Wykonawcy od Zamawiającego za: zwłokę
w przekazaniu placu budowy, zwłokę z przekazaniu dokumentacji niezbędnej do wykonania robót oraz zwłokę w dokonaniu odbioru robót w wysokości 0,2% wartości brutto wynagrodzenia określonego za każdy dzień zwłoki. Zasada symetrii praw i obowiązków stron umowy wymaga, aby również wykonanie wszystkich zobowiązań niepieniężnych Zamawiającego było zabezpieczone obowiązkiem zapłaty kar umownych (por. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych z 23 sierpnia 2010r. (KIO/1698/10))”

 

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę wysokości kary umownej. Zapisy w treści §12 zawierające kwestie kar umownych są zgodne z zasadami swobody zawierania umów oraz nie naruszają bezwzględnych obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
i Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 484.

 

 

 

 

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania, odpowiedzi i wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro) w terminie do dnia 24.04.2013 r. godz. 10:30. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice sala posiedzeń 011 (parter).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1 x Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

1 x strona www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (AN)

 

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.26.2013.PN+ załączniki .doc (Rozmiar: 453120 bajtów)
Załącznik_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 8037042 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|