a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 11743 - 2012 z dnia 12.01.2012 r. na Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory - Tłuczań



 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Wadowice: Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory - Tłuczań
Numer ogłoszenia: 11743 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory - Tłuczań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacji drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory-Tłuczań od km 0+051,86 do km 2+770 w tym roboty nawierzchniowe na długości ok. 2,7 km i roboty związane z budową chodnika na długości ok. 0.387 km . Zakres robót 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe; zdjęcie warstwy humusu lub darniny wraz z wywozem; frezowanie nawierzchni; prace rozbiórkowe w tym: podbudowy z kruszywa, warstwy bitumiczne, płyty chodnikowe betonowe, krawężniki i obrzeża betonowe, przepusty wraz ze ściankami czołowymi, znaki drogowe, słupki prowadzące, bariery energochłonne), 2) Roboty ziemne (wykonanie wykopów i nasypów), 3) Odwodnienie korpusu drogowego (czyszczenie przepustów drogowych i pod zjazdami, wykonanie: przykanalików z rur PCV wraz z odbudową wylotów, studzienek ściekowych z osadnikiem; odwodnienia liniowego z korytek ściekowych), 4) Wykonanie warstw podbudowy (metodą recyklingu wgłębnego, z kruszywa łamanego, z betonu cementowego, z betonu asfaltowego; oczyszczenie i skropienie w-w konstrukcyjnych emulsją asfaltową), 5) Wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca, ścieralna, z kostki brukowej; ułożenie geosiatki szklanej powleczonej asfaltem - warstwa ścieralna musi być wykonywana całą szerokością jezdni, 6) Roboty wykończeniowe (humusowanie z obsianiem skarp; umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi; ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami; wykonanie ścianek czołowych przepustów; ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem kamiennym), 7) Oznakowanie i montaż urządzeń bezpieczeństwa (wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; ustawienie barier ochronnych), 8) Elementy ulic ( wykonanie ław betonowych; ustawienie krawężników i obrzeży; wykonanie chodników z kostki betonowej; ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych oraz z kostki brukowej). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Modernizacji drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica. Zakres robót 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe; zdjęcie warstwy humusu lub darniny wraz z wywozem; frezowanie nawierzchni; prace rozbiórkowe w tym: podbudowy z kruszywa, warstwy bitumiczne, płyty chodnikowe betonowe, krawężniki i obrzeża betonowe, przepusty wraz ze ściankami czołowymi, znaki drogowe, słupki prowadzące, bariery energochłonne), 2) Roboty ziemne (wykonanie wykopów i nasypów), 3) Odwodnienie korpusu drogowego (czyszczenie przepustów drogowych i pod zjazdami, wykonanie: przykanalików z rur PCV wraz z odbudową wylotów, studzienek ściekowych z osadnikiem; odwodnienia liniowego z korytek ściekowych), 4) Wykonanie warstw podbudowy (metodą recyklingu wgłębnego, z kruszywa łamanego, z betonu cementowego, z betonu asfaltowego; oczyszczenie i skropienie w-w konstrukcyjnych emulsją asfaltową), 5) Wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca, ścieralna, z kostki brukowej; ułożenie geosiatki szklanej powleczonej asfaltem - warstwa ścieralna musi być wykonywana całą szerokością jezdni, 6) Roboty wykończeniowe (humusowanie z obsianiem skarp; umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi; ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami; wykonanie ścianek czołowych przepustów; ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem kamiennym), 7) Oznakowanie i montaż urządzeń bezpieczeństwa (wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; ustawienie barier ochronnych), 8) Elementy ulic ( wykonanie ław betonowych; ustawienie krawężników i obrzeży; wykonanie chodników z kostki betonowej; ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych oraz z kostki brukowej).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 45.000, 00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł /brutto/ każda w formie załączonego do oferty oświadczenia, wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, projektu wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przekroi, rysunków, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Ceny jednostkowe uwidocznione w kosztorysie winny obejmować koszty ogólne, zysk, podatek VAT, uporządkowanie placu budowy, pomiary, ewentualne upusty, itp. Zamawiający wymaga aby przedstawione przez Wykonawcę ceny jednostkowe zawierały należny podatek VAT. Każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona. Ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


UWAGA!
W celu zapoznania się z załącznikami należy ściągnąć do jednego folderu wszystkie pliki:
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.001
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.002
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.003
Następnie należy rozpocząć rozpakowywanie od pliku „Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.001”.
Załącznik został skompresowany przy pomocy programu 7-ZIP
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 11743-2012 z dnia 2012-01-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest modernizacji drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory-Tłuczań od km 0+051,86 do km 2+770 w tym roboty nawierzchniowe na długości ok. 2,7 km i roboty związane z...
Termin składania ofert: 2012-01-30
Numer ogłoszenia: 21525 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 11743 - 2012 data 12.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
•    W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
•    W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
•    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
•    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
Wadowice dn. 25.01.2012r.
WIZ.272.5.2011.PN

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Modernizację odcinka drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica-Tomice na terenie gminy Brzeźnica, odcinek Nowe Dwory - Tłuczań”

ogłoszenie o zamówieniu nr 11743 – 2012 z dnia 12.01.2012r.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie 1.
Zgodnie z §4 wzoru umowy Zamawiający wymaga aby przedmiot umowy został wykonany w terminie do dnia 29.06.2012 roku. Biorąc pod uwagę niemożność przewidzenia daty podpisania umowy, wnosimy o określenie terminu jako ilości miesięcy od dnia podpisania umowy.
Odpowiedź: Uwzględnia się wniosek o zmianę określenia terminu wykonania z dnia 29.06.2012r. na 5 miesięcy od zawarcia umowy. § 4 we wzorze umowy otrzymuje brzmienie: „Strony ustalają, że przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy”
Pytanie 2.
Zgodnie z §5 ust. 6 wzoru umowy Zamawiający wymaga aby termin płatności na rzecz podwykonawcy przypadał przed terminem płatności na rzecz wykonawcy. Zapis ten jest niedopuszczalną ingerencją w stosunek prawny, którego stroną nie jest zamawiający i powoduje konieczność kredytowania inwestycji w znacznej części przez Wykonawcę. W związku z powyższym wnosimy o modyfikację §5 ust. 6 wzoru umowy poprzez przyjęcie jego następującej treści: Jako jednej z podstaw do uregulowania zapłaty za fakturę wystawioną przez Wykonawcę Zamawiający będzie żądał pisemnego oświadczenia podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wymagalnych zobowiązań z tytułu zrealizowanych przez podwykonawcę robót wskazanych w pkt. 4 niniejszego paragrafu.
Odpowiedź: Wniosek został uwzględniony. § 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
„6. Jako jednej z podstaw do uregulowania zapłaty za fakturę wystawioną przez Wykonawcę Zamawiający będzie żądał pisemnego oświadczenia podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wymagalnych zobowiązań z tytułu zrealizowanych przez podwykonawcę robót wskazanych w pkt. 4 niniejszego paragrafu.”
Pytanie 3.
Zgodnie z §8 ust. 4 wzoru umowy Zamawiający pozostawia część zabezpieczenia wykonania w wysokości 30% jego pierwotnej wartości na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i lub rękojmi za wady. Zapis ten stoi w sprzeczności z bezwzględnie wiążącą normą art. 151 ust. 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 5 listopada 2009 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych [Dz. U. z 2009r., Nr 206, poz. 1591]), zgodnie z którą Zamawiający jest uprawniony do zatrzymania części zabezpieczenia wykonania jedynie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. W związku z powyższym wnosimy o modyfikację przywołanego zapisu poprzez przyjęcie, iż. 30% zabezpieczenia służy pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady i jest zwracane w ciągu 15 dni od upływu okresu rękojmi za wady.
Odpowiedź: Wniosek został uwzględniony. § 8 ust. 4, 5, 6 otrzymują brzmienie:
„ 4. Zabezpieczenie gwarantuje zgodne z umową wykonanie przedmiotu umowy oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
5.    Wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest przeznaczone na:
a.    30% wniesionego zabezpieczenia na zabezpieczenie roszczeń z tytułów rękojmi za wady,
b.    70% wniesionego zabezpieczenia na zabezpieczenie zgodnego z umową wykonania przedmiotu umowy.
6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy:
a.    w części na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie później niż w 15 dniu po upływie terminu rękojmi,
b.    w części na zabezpieczenie zgodnego z umową wykonania robót w terminie
30 dni od dnia odbioru ostatecznego tj. uznania przez Zamawiającego zamówienia za należycie wykonane.”

Jednocześnie zmienia się § 13 ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca udziela Zamawiającemu …... (min 60) m-cy gwarancji na roboty objęte niniejszą umową z wyłączeniem oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi …... (min 12) m-cy dla materiałów cienkowarstwowych i …..(min 36) m-cy dla materiałów grubowarstwowych. Rozszerza się okres rękojmi na …… (min 60) m-cy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru ostatecznego.”

Pytanie 4.
Dotyczy §12 ust. 4 wzoru umowy. Ze względu na dużą wysokość zastrzeżonej kary umownej wnosimy o jej określenie na poziomie 0,02% wynagrodzenie umownego.

Odpowiedź: Wniosek o zmianę wysokości kary umownej został uwzględniony częściowo. Przyjmuje się wartość kary umownej w wysokości 0,2% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy.
W związku z tym § 12 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę za każdy dzień zwłoki w oddaniu robót objętych umową lub usunięcia wad w wysokości 0,2 % wartości przedmiotu umowy brutto. Należności będą potrącane z faktury. W sytuacji kiedy nie będzie możliwości potrącenia kar z faktury, Zamawiający obciąży Wykonawcę notą  księgową.”
Pytanie 5.
Dotyczy §12 ust. 5 wzoru umowy. Biorąc pod uwagę zasadę równości praw i obowiązków stron stosunku umownego, wnosimy o modyfikację przywołanego zapisu poprzez przyjęcie jego następującego brzmienia: Każda ze stron może żądać odszkodowania przewyższającego karę umowną, jeśli kara nie pokrywa wysokości szkody powstałej wskutek nienależytego wykonania umowy.
Odpowiedź: Wniosek został uwzględniony. § 12 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Każda ze stron może żądać odszkodowania przewyższającego karę umowną, jeśli kara nie pokrywa wysokości szkody powstałej wskutek nienależytego wykonania umowy.”


Pytanie 6.

W przedmiarach zamieszczonych na stronie internetowej w opisach znajdują się odnośniki do załączników (np. „Nawierzchnie zał. 4”). Prosimy o zamieszczenie na stronie wszystkich tych załączników.

Odpowiedź: Załączniki do przedmiaru zostaną zamieszczone na stronie internetowej w materiałach dotyczących przedmiotowego przetargu.

Pytania 7.

W jakich kilometrażach się znajdują i jaka jest łączna długość korytek kolejowych do wbudowania.

Odpowiedź: Na przedmiotowym odcinku projektant nie przewidział ubezpieczenia rowów korytkami kolejowymi. Zastosowano korytka ściekowe typu korytko górskie, mulda oraz ściek trójkątny typu D6. Ich lokalizacja jest zaznaczona na planie sytuacyjnym.

Pytanie 8.

W jakich pozycjach zostało ujęte wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do rowu.

Odpowiedź: Zakres prac nie obejmuje wykonania wylotu kanalizacji deszczowej do rowu. Wylot ten został wykonany przy budowie kanalizacji.


Ponadto Zamawiający celem uzupełnienia materiałów przetargowych dot. przedmiotowego postępowania załącza pliki przedstawiające projekt stałej organizacji ruchu,. Jednocześnie informując, iż urządzenia bezpieczeństwa ruchu mają zostać wykonane zgodnie z przedłożonymi uprzednio Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi.


Zmiany  wprowadza się w Załączniku nr 1 do SIWZ – FORMULARZ OFERTY

 JEST:
2. OFERUJEMY, gwarancje na roboty objęte niniejszym zamówieniem w wynoszącą: …….
m-cy z wyłączeniem oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi: ……
m-cy dla materiałów cienkowarstwowych i …..  m-cy dla materiałów grubowarstwowych.

WINNO BYĆ:
2. OFERUJEMY, gwarancje na roboty objęte niniejszym zamówieniem wynoszącą: …….
m-cy z wyłączeniem oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi: ……
m-cy dla materiałów cienkowarstwowych i …..  m-cy dla materiałów grubowarstwowych. Okres rękojmi wynosi …… (min 60) m-cy.

W załączeniu nowy Formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ


Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, uzupełnienie i zmiany do SIWZ, stanowią jej integralną część. Z uwagi na ich zakres, charakter oraz termin wprowadzenia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) przedłuża termin składania ofert.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe                           w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 02.02.2012r. o godz. 1030. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu              o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach,                       ul. Batorego 2, sala posiedzeń –  pokój nr 0.11 (parter).

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.5.2012.PN zalaczniki 1-6.doc (Rozmiar: 925696 bajtów)
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.001 (Rozmiar: 8388608 bajtów)
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.002 (Rozmiar: 8388608 bajtów)
Załącznik A do SIWZ WIZ.272.5.2012.PN.zip.003 (Rozmiar: 6435020 bajtów)
Załącznik do odpowiedzi SIWZ.272.5.2012.PN.zip (Rozmiar: 3008989 bajtów)
Załącznik do odpowiedzi SIWZ.272.5.2012.PN.zip
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|