a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 115553-2008 z dnia 30.05.2008 na wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009



Wadowice: Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009

Numer ogłoszenia: 115553 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu powiatu wadowickiego, a w szczególności:
- otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu wadowickiego, rachunków pomocniczych ( w tym walutowych) oraz funduszy celowych;
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych; - przechowywanie depozytów w banku w formie wynajęcia skrytki; - bieżące przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach;
- bieżące przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda jednostkom organizacyjnym powiatu wadowickiego do ich siedziby;
- uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach;
- potwierdzanie zgodności salda;
- uruchomienie na wniosek zamawiającego krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 2.000.000 zł rocznie;
- telefoniczne uzgadnianie sald rachunków bankowych na hasło;
- oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych, będzie zmienne w okresach miesięcznych;
- automatyczne inwestowanie (O/N) wszystkich środków zgromadzonych na rachunkach bankowych wskazanych przez Starostwo Powiatowe w Wadowicach oraz jednostki organizacyjne powiatu wadowickiego;
- bezpłatna instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej powiatu wadowickiego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz bezpłatne przeszkolenie wskazanych pracowników. Tym samym zapewnienie obsługi i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). Korzystanie z EOB dotyczy Starostwa Powiatowego oraz wszystkich jednostek organizacyjnych powiatu wadowickiego. Bank zapewni możliwość obsługi
i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej. Poszczególne jednostki będą przystępować do systemu elektronicznej obsługi bankowej w trakcie trwania umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Bankiem. Terminy przystąpienia do systemu EOB będą uzależnione od możliwości technicznych i finansowych danej jednostki. W przypadku, gdy dana jednostka będzie gotowa do włączenia w system EOB, Bank będzie zobowiązany do jej włączenia w system w terminie do 10 dni od zgłoszenia gotowości jednostki, na warunkach określonych w ofercie. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty od której jest uzależniony obowiązek zamieszczania ogłoszeń do UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665).
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w formie konsorcjum).W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej , w ppkt 1 oraz 4 , musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia będzie on zobowiązany najpóźniej w dniu zawarcia umowy o niniejsze zamówienie do złożenia do wglądu oryginału, a do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność, właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.
6. Podpiszą umowę na warunkach przedstawionych w ofercie ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi powiatu wadowickiego. 7. Zapewnią pełną obsługę zamawiającego i jego wszystkich jednostek organizacyjnych, na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający wymaga by obsługa bankowa świadczona była co najmniej w Wadowicach. 8. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1 ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego
z nich. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich).
3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 4. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię potwierdzoną notarialnie. 5. Wypełniony formularz ofertowy. 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 7. Zaakceptowane i podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy założenia do umowy. 8. Wykaz istniejących na terenie powiatu wadowickiego placówek bankowych. 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1., 2., 3. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1 i 3, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); odpowiednio dla pkt 9) 2. składa: - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp., (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 9) 9. i 10. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
12. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9) (oprócz pkt 9) 4 i 8) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 13. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 30
2. wysokość oprocentowania środków na lokatach overnight - 30
3. wysokość prowizji za prowadzenie rachunku - 30
4. marża bankowa dla WIBOR 1M od kredytu w wys. 2 mln zł w rachunku bieżącym Starostwa Powiatowego w Wadowicach - 5
5. Kapitalizacja odsetek - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, w pok. 104 (I piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, w sekretariacie (III piętro pok. Nr 314 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Wadowice dn. 04.06.2008r.
NBI.343-17/08



Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009”

ogłoszenie o zamówieniu nr 115553 -2008 z dnia 30.05.2008r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości oraz wartości wpłat i wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.

Ad.1. Środniomiesięczne ilości wpłat dokonywane przez Zamawiającego  i jego jednostki organizacyjne ujęto w zał. Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Średniomiesięczne ilości wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne ujęto w odp. na pyt. nr 4.

pyt. 2. Prosimy o określenie na ilu stanowiskach Zamawiający życzy sobie mieć zainstalowany system home-bankingu.

Ad. 2. System home-banking musi być zainstalowany przynajmniej na 1 stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej powiatu.

pyt. 3. Czy Zamawiający może określić przez ile dni w roku zamierza wykorzystywać przyznany limit kredytu w rachunku bieżącym?

Ad. 3. Wykorzystanie limitu kredytu w rachunku bieżącym ujęto w planowaniu na 60 dni        w roku.

pyt. 4. Prosimy o podanie ilości czeków realizowanych przez Zamawiającego i jego jednostki powiązane w skali miesiąca.

Ad. 4. 40 czeków to średniomiesięczna ilość czeków realizowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne powiatu wadowickiego.

pyt. 5. Prosimy o przesłanie następujących dokumentów finansowych, które umożliwią nam dokonanie prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego:
-RbNds za pierwszy kwartał 2008r.,
-RbZ za pierwszy kwartał 2008r.,
-Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS i US,
-Opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006,
-Opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007,
-Opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008.

Ad. 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami ZUS i podatku dochodowego Zamawiający przekaże przy podpisaniu umowy z wyłonionym bankiem.
W załączeniu przekazujemy wskazane dokumenty finansowe w celu umożliwienia dokonania prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego tzn:
-RbN za pierwszy kwartał 2008r.
-RbZ za pierwszy kwartał 2008r.
-opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006r.
-opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007r.
-opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008r.

pyt. 6. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia niektórych usług (wpłaty i wypłaty gotówkowe) w ramach zamówienia przez podwykonawcę w ramach grupy kapitałowej – PPUP Poczta Polska jednocześnie świadczącym usługi o najszerszej terytorialnie skali (obecnym w miejscowości będącej siedzibą Starostwa Powiatowego Wadowice), tym samym uznanie tej usługi przez jako obsługi bankowej w zakresie wybranych czynności i czy w związku z tym możliwa jest modyfikacja Załącznika Nr 5 do SIWZ NBI.343-17/08?  

Ad. 6. Zgodnie z art. 38 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełnienia. Powyższe należy rozumieć jako modyfikację warunków udziału w postępowaniu.

pyt.7. Prosimy o odpowiedź czy wynajęcie skrytki depozytowej w Urzędzie Pocztowym spełniłoby warunki wymienione w SIWZ NBI.343-17/08 w pkt. 3) dotyczące przechowywania depozytów w banku w formie skrytki?

Ad. 7. Zamawiający nie może dokonać modyfikacji warunków udziału w postępowaniu dlatego też nie może zgodzić się na wynajęcie skrytki depozytowej w Urzędzie Pocztowym. Patrz odp. na pyt. 6



Wadowice dn. 05.06.2008r.
NBI.343-17/08



Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009”

ogłoszenie o zamówieniu nr 115553 -2008 z dnia 30.05.2008r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Które rachunki Starostwa oraz jednostek organizacyjnych prowadzone będą w walutach obcych?

Ad.1. Na dzień dzisiejszy Starostwo oraz jednostki organizacyjne nie posiadają rachunków w walutach obcych. Nie wyklucza się, że w przyszłości zaistnieje konieczność otwarcia takich rachunków.


pyt. 2. Prosimy o wskazanie walut obcych, w których prowadzone będą rachunki.

Ad. 2. Gdy zaistnieje konieczność prowadzenia rachunków w walutach obcych będzie to euro.


pyt. 3. Jaki jest średni osad na rachunkach Starostwa oraz jednostek organizacyjnych Powiatu?

Ad. 3. Średni osad na rachunkach Starostwa oraz jednostek organizacyjnych to kwota 592.270 zł.


pyt. 4. Jaka jest średniomiesięczna wartość wpłat/wypłat gotówkowych realizowanych przez Zamawiającego?

Ad. 4. Średniomiesięczna wartość wpłat – 11 722 zł. Średniomiesięczna wartość wypłat – 4 475 zł.


pyt. 5. Prosimy o wskazanie rachunków, których dotyczyć będą lokaty overnight.

Ad. 5. Lokaty overnight będą dotyczyć rachunku bieżącego Starostwa oraz 4 r-ki pomocnicze.

pyt. 6. Jaki jest średni poziom salda polegający autoinwestycji na lokatach overnight?

Ad. 6. Średni poziom sald podlegających autoinwestycji na lokatach overnight to kwota 6.279.800 zł.


pyt. 7. Jaka jest średnia ilość przelewów wewnętrznych realizowanych przez Zamawiającego, tj. przelewów dokonywanych pomiędzy Starostwem i jego jednostkami organizacyjnymi?

Ad. 7. Średnia miesięczna ilość przelewów wewnętrznych realizowanych przez Zamawiającego to 120 szt.

Wadowice dn. 06.06.2008r.
NBI.343-17/08

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009”
ogłoszenie o zamówieniu nr 115553 -2008 z dnia 30.05.2008r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Prosimy o udzielenie wyjaśnień wykładni zapisów SIWZ w związku z następującym stanem faktycznym istniejącym po stronie potencjalnego Wykonawcy zamówienia. W dniu 20.05.2008r. Rada Nadzorcza Banku dokonała zmiany w składzie Zarządu Banku. Jednak zmiany te nie są dotychczas ujawnione w KRS, a zatem Bank może przedłożyć KRS obejmujący dane sprzed 20.05.2008r. Dysponujemy tylko stosownymi Uchwałami Rady Nadzorczej. Do oferty zostaną przełożone oryginały pełnomocnictw osób podpisujących ofertę oraz poświadczone notarialnie za zgodność kopie pełnomocnictw odnośnie osób występujących „między” Zarządem a podpisującymi ofertę (ciąg pełnomocnictw). Jednak pełnomocnictwa te są podpisane przez Członków Zarządu, którzy pełnili swoje funkcje do 20.05.2008r. Złożone też zostaną zaświadczenia o niekaralności dot. Członków Zarządu pełniące te funkcje od 20.05.2008r. Mając na uwadze rozbieżność między treścią przedłożonych dokumentów a treścią KRS wg stanu na dzień 19.05.2008r. prosimy o wyjaśnienie czy te okoliczności nie będą podstawą do odrzucenia naszej oferty. Należy zaznaczyć, że w pkt) 9 ust. 1 wspomina się o KRS wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w pkt 9 ust. 4 nie żąda się przedłożenia ciągu pełnomocnictw.

Ad.1. Podany przez Zamawiającego w pkt 9 ust. 1 SIWZ termin wystawienia KRS jest zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1. pkt. 2 – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Natomiast zgodnie z  przepisami kodeksu cywilnego pełnomocnictwo traci moc z chwilą jego odwołania przez mocodawcę lub w skutek śmierci mocodawcy lub pełnomocnika.
A zatem powyższe nie będzie okolicznością odrzucenia oferty.
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|