OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1781K Nowe Dwory - Marcyporęba w km 1+300 - 1+400 oraz 1+600 - 1+850.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na przeprowadzenie
remontu drogi powiatowej nr 1781K Nowe Dwory - Marcyporęba w km 1+300 -
1+400 oraz 1+600 - 1+850. Roboty remontowe polegające na: - wykonaniu
robót pomiarowych; - ścięciu poboczy; - odmuleniu rowów; - ubezpieczeniu
rowów elementami betonowymi prefabrykowanymi; - frezowaniu nawierzchni;
- wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej; -
ułożeniu geosiatki po uprzednim skropieniu nawierzchni; - wykonaniu
warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej; - wykonaniu warstwy
ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej - nawierzchnia winna być
wykonana całą szerokością jezdni; - uzupełnieniu i utwardzeniu poboczy
destruktem;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•
Remont drogi powiatowej nr 1781K Nowe Dwory - Marcyporęba. Roboty
remontowe polegające na: - wykonaniu robót pomiarowych; - ścięciu
poboczy; - odmuleniu rowów; - ubezpieczeniu rowów elementami betonowymi
prefabrykowanymi; - frezowaniu nawierzchni; - wykonaniu warstwy
wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej; - ułożeniu geosiatki po
uprzednim skropieniu nawierzchni; - wykonaniu warstwy wiążącej z
mieszanki mineralno - asfaltowej; - wykonaniu warstwy ścieralnej z
mieszanki mineralno - asfaltowej - nawierzchnia winna być wykonana całą
szerokością jezdni; - uzupełnieniu i utwardzeniu poboczy destruktem;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja
na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie:
trzy tysiące złotych),
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z
należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego
do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy,
zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków
udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia,
w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do
oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w
szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi). Do oferty należy dołączyć
oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca
musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym
opracowanym na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji
technicznej przekroi, rysunków, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. W
przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających
z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny
do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana
umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a)
z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej,
również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami
prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania
przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia
dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez
doświadczonego Wykonawcę, robót, d) z powodu działań osób trzecich
uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron e) z powodu terminu zawarcia
umowy o której mowa w § 4 ust.2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 103 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
SIWZ_WBI.272.21.2011.PN-zalaczniki_1-6.doc (Rozmiar: 246272 bajtów) | |
Zalacznik_A_do_SIWZ_WBI.272.21.2011.PN.zip (Rozmiar: 15419151 bajtów) |