Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wadowice: Prowadzenie zajęć
dodatkowych pozalekcyjnych wyrównawczych - wspomagających przygotowujących
uczniów do egzaminów zawodowych w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań.
Numer ogłoszenia: 1005 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych wyrównawczych - wspomagających przygotowujących uczniów do egzaminów zawodowych w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych wyrównawczych - wspomagających przygotowujących uczniów do egzaminów zawodowych realizowanych w Zespole Szkół nr 2 im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, w Zespole Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. S. Batorego 9, 34-120 Andrychów, w Zespole Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego według 4 zadań: Zadanie nr 1 - Modelowanie, sterowanie i inżynieria systemów elektronicznych. W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice. Zadanie nr 2 - Projektowanie ogrodów zieleni dla uczniów technikum w zawodzie technik architektury krajobrazu. W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice. Zadanie nr 3 - Projektowanie kompleksowej obsługi gościa hotelowego w różnych obiektach hotelowych dla uczniów technikum w zawodzie technik hotelarstwa. W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. : Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. S. Batorego 9, 34-120 Andrychów. Zadanie nr 4 - Obsługa gości w różnych obiektach hotelowych dla uczniów technikum w zawodzie technik hotelarstwa. W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. S. Batorego 9, 34-120 Andrychów. Przyjęto, że w grupie może uczestniczyć maksymalnie 15 osób Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Wymagania w stosunku do osób mających prowadzić zajęcia dodatkowe pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach w/w projektu: Osoby muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400) oraz 3-letnie letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole ponadgimnazjalnej - technikum kształcącym wdanym zawodzie 3.4. Opis wymagań i obowiązków Wykonawcy Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy: a/ opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. b/ ustalenie harmonogramu zajęć. Wszelkie zmiany w ww. harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e - meilem do Lidera szkolnego. Harmonogram zajęć na kolejny miesiąc realizacji godzin, Wykonawca przedkłada Liderowi szkolnemu do 30 dnia danego miesiąca w wersji papierowej i elektronicznej. c/ przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu, d/ zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy, e/ prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego, f/ informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, g/ stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego - wzór zostanie udostępniony przez Zamawiającego, h/ przedkładanie rachunków / faktur, których integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego, Liderowi szkolnemu do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących terminach: 1/ dla 4 zadań w terminie: do 01.03.2013 r. za wykonanie usługi do 28.02.2013, 2/ dla 4 zadań w terminie: do 02.05.2013 r. za wykonanie usługi od 01.03.2013 r. do 24.04.2013r., Karty czasu pracy należy składać do 1-go dnia następnego miesiąca po zrealizowaniu zadania w danym miesiącu, zatwierdzone przez Lidera szkolnego do Biura Partnera Projektu w Wadowicach, Starostwo Powiatowe Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pokój 408. Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W związku z realizacją zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - wzór logo POKL, UE EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający. Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a/ dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), b/ kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wydanych zaświadczeń z ukończenia zajęć, c/ lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez uczestników zajęć (oryginał), d/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e/ sporządzenie końcowego sprawozdania z ewaluacji - podsumowanie zajęć (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), f/ dokumentacja fotograficzna z prowadzonych zajęć (zdjęcia +płyta CD)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Osoby muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400) oraz 3-letnie letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole ponadgimnazjalnej - technikum kształcącym wdanym zawodzie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 pok.nr 104 (I
piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 sekretariat pok.nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Modelowanie, sterowanie i inżynieria systemów elektronicznych..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Projektowanie ogrodów zieleni dla uczniów technikum w zawodzie technik architektury krajobrazu..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Projektowanie kompleksowej obsługi gościa hotelowego w różnych obiektach hotelowych dla uczniów technikum w zawodzie technik hotelarstwa..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. : Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. S. Batorego 9, 34-120 Andrychów..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Obsługa gości w różnych obiektach hotelowych dla uczniów technikum w zawodzie technik hotelarstwa..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zajęć jedna grupa. Liczba zajęć 28 godzin, w okresie od podpisania umowy do 26.04.2013 r. Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, ul. S. Batorego 9, 34-120 Andrychów..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SWIZ.272. 1.2013.PN.doc (Rozmiar: 829440 bajtów) |