a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu na Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty



Wadowice: Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty.
Numer ogłoszenia: 101647 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona remont promu DROGOWIEC typ KRAKUS - o konstrukcji spawanej, międzybrzegowy, przelotowy, prowadzony na linie dolnej (dolno liniowy), wyposażony w klapy wjazdowe na rufie i dziobie - przytopionego w wyniku intensywnych opadów deszczu w 2010 r. Zakres robót remontowych: 1.Wymiana uszkodzonego poszycia kadłuba. 2.Wykonanie nowego polera cumowniczego. 3.Remont żurawików do podnoszenia pomostów. 4.Remont pokładu drewnianego - demontaż, konserwacja, montaż. 5.Remont pomostów wjazdowych: demontaż, wymiana uszkodzonych fragmentów pomostu, wymiana elementów drewnianych, konserwacja, remont łożysk, montaż. 6.Remont urządzenia kotwiczego. 7.Remont zespołu napędowego, wymiana silnika. 8.Remont kół linowych. 9.Remont fundamentu przekładni. 10.Remont fundamentów rolek prowadzących. 11.Remont pokryw odpowietrzeń. 12.Wykonanie nowej pokrywy włazu, skrzyni ppoż., pokryw na sprzęt ratunkowy. 13.Demontaż starych barierek wraz z zadaszeniem, wykonanie nowych. 14.Remont sterówki oraz wejścia na sterówkę. 15.Wykonanie nowych masztów nawigacyjnych. 16.Remont instalacji elektrycznej. 17.Wykonanie nowej skrzyni akumulatorowej. 18.Wykonanie nowych gretingów dla pasażerów i załogi. 19.Wykonanie nowych gretingów do łodzi towarzyszącej i wyposażenie łodzi w wylewkę, kotwicę, wiosełka i koło ratunkowe. 20.Piaskowanie i malowanie kadłuba na zewnątrz. 21.Piaskowanie i malowanie kadłuba wewnątrz. 22.Przestawienie promu podczas malowania. 23.Wodowanie promu. 24.Remont elementów nabrzeżnych i cumowniczych. 25.Zakup wyposażenia elementów promu (pokładowego, sygnalizacyjnego, ratunkowego, awaryjnego, p. pożarowego) Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•    Remont promu DROGOWIEC typ KRAKUS - o konstrukcji spawanej, międzybrzegowy, przelotowy, prowadzony na linie dolnej (dolno liniowy), wyposażony w klapy wjazdowe na rufie i dziobie - przytopionego w wyniku intensywnych opadów deszczu w 2010 r. Zakres robót remontowych: 1.Wymiana uszkodzonego poszycia kadłuba. 2.Remont żurawików do podnoszenia pomostów. 3.Remont pokładu drewnianego - demontaż, konserwacja, montaż. 4.Remont pomostów wjazdowych: demontaż, wymiana uszkodzonych fragmentów pomostu, wymiana elementów drewnianych, konserwacja, remont łożysk, montaż. 5.Remont kół linowych. 6.Demontaż starych barierek wraz z zadaszeniem, wykonanie nowych. 7.Remont sterówki oraz wejścia na sterówkę. 8.Wykonanie nowych gretingów dla pasażerów i załogi. 9.Piaskowanie i malowanie kadłuba na zewnątrz. 10.Piaskowanie i malowanie kadłuba wewnątrz. 11.Remont elementów nabrzeżnych i cumowniczych. 12.Zakup wyposażenia elementów promu (pokładowego, sygnalizacyjnego, ratunkowego, awaryjnego, p. pożarowego)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.12.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi z zakresu remontu jednostek pływających - w formie załączonego do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty

•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe w szczególności: spawacz musi posiadać stosowne uprawnienia PRS lub UDT. Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobach przewidzianych do realizacji poszczególnych prac remontowych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia za pomocą uproszczonego kosztorysu (formularz cenowy)- wyliczoną wg indywidualnej kalkulacji na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Ceny jednostkowe uwidocznione w formularzu cenowym winny obejmować koszty ogólne, zysk, uporządkowanie placu budowy, ewentualne upusty, itp.): - każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona, - ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. Suma poszczególnych pozycji z formularza cenowego będzie stanowiła wartość przedmiotu zamówienia, a powiększona o należny podatek VAT da cenę zamówienia. Wartość ta winna odpowiadać wartości w formularzu ofertowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy 2)wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które maja wpływ na termin realizacji zamówienia - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 3) z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - kierownika robót. Zmiana Kierownika robót musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego. 4) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany w treści umowy dopuszczone w pkt. 4 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Wadowice dn.04.04.2011r.
WBI.272.17.2011.PN


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice-Poręba Żegoty”

ogłoszenie o zamówieniu nr 101647 – 2011 z dnia 30.03.2011r.
W związku z otrzymaniem zapytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

1.Pytanie (wniosek).:
   Proszę o uwzględnienie w umowie możliwości fakturowania częściowego.

Odpowiedz:
Wniosek został uwzględniony:
§ 7 ust.1 umowy otrzymuje brzmienie:
„Wynagrodzenie  za wykonane roboty płatne będzie fakturą końcową oraz fakturą częściową, która będzie dotyczyć prac faktycznie wykonanych i odebranych stosownym protokołem podpisanym przez strony. Kwota faktury częściowej nie może być większa niż 50% wynagrodzenia należnego za przedmiot umowy określonego w § 3 ust. 2. Faktura końcowa będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego. Podstawą wystawienia  faktury końcowej jest „SPRAWOZDANIE Z PRZEGLĄDU  STATKU” sporządzone po pozytywnie odebranym remoncie promu przez Polski Rejestr Statków i zapoznaniu się z nim przez Kierownika Wydziału Powiatowy Zarząd Dróg”.


Otrzymują:
1.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
2.www.powiat.wadowice.pl
3.a/a (MK)

Wadowice dn. 06.04.2011r.
WBI.272.17.2011.PN

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice - Poręba Żegoty”

ogłoszenie o zamówieniu nr 101647 – 2011 z dnia 30.03.2011r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie 1.

Demontaż starych barierek i montaż nowych barierek wraz z zadaszeniem – brak dokumentacji na wykonanie nowych barierek, czy nowe mają być wykonane zgodnie z Dyrektywą, z jakiego materiału ma być wykonane zadaszenie?

Odpowiedź: Materiał na wykonanie barierek i zadaszenia wymienione jest w przedmiarze robót poz. 23. Brak dokumentacji technicznej na wykonanie barierek i zadaszenia, należy je wykonać zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006r. Nr 123 poz. 857 z późn. zm.) wraz z przepisami towarzyszącymi. Barierki na prawej i lewej burcie winny być na wysokości 1130mm. Zadaszenie wykonane winno być z blachy stalowej o gr. 1mm mocowanej do ram wykonanych z rur.

Pytanie 2.

Piaskowanie i malowanie kadłuba z zewnątrz. Jaki rodzaj powłoki lakierniczej, jakiej grubości poszczególnych powłok, jaka kolorystyka wg RAL?

Odpowiedź: Rodzaj i grubość powłoki lakierniczej ujęty jest w Specyfikacji Technicznej SST-P-01 -Renowacja powłoki antykorozyjnej konstrukcji stalowej pkt 2.2 – Farby stosowane na poszczególne warstwy zabezpieczenia antykorozyjnego.

Pytanie 3

Czyszczenie kadłuba wewnątrz. Nie widzimy możliwości wykonania czyszczenia poprzez piaskowanie, czy zamawiający dopuszcza inne sposoby czyszczenia, czy do konserwacji wnętrza kadłuba można użyć farb penetrujących nie wymagających piaskowania?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza inny sposób czyszczenia kadłuba wewnątrz. Może być konserwacja wnętrza kadłuba przy użyciu farb penetrujących nie wymagających piaskowania.

Pytanie 4.

Remont urządzeń brzegowych i cumowniczych. Prosimy o dokładne wyspecyfikowanie co wchodzi w zakres tej pozycji?

Odpowiedź: W pkt 34.1 przedmiaru robót ujęty jest zakres wykonywanych prac.

Pytanie 5.

Elementy wyposażenia: ratunkowe. Przy promie nie ma łodzi. Czy posiadana przez Zamawiającego łódź spełnia wymogi łodzi ratunkowej zgodnie z Dyrektywą, czy Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia nabycie nowej łodzi?

Odpowiedź: Zamawiający posiada łódź towarzyszącą przewidzianą do remontu wraz z wyposażeniem. Dopuszcza się w zamian za wykonanie remontu łodzi, dostarczenie nowej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21.12.2000r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006r. Nr 123 poz. 857 z późn. zm.) wraz z przepisami towarzyszącymi.

Pytanie 6.

Czy Zamawiający dysponuje aktualną siatką pomiarów grubości poszycia?

Odpowiedź: Zamawiający nie dysponuje siatką pomiarów grubości poszycia. Taki pomiar był wykonywany przez przedstawiciela Polskiego Rejestru Statków w Krakowie.

Pytanie 7.

Podczas oględzin promu stwierdzono między innymi brak żurawika, łożyska najazdu, kotwicy z łańcuchem. Czy Zamawiający zapewnia, że przekaże do remontu w miejscu jego wykonywania kompletny prom?

Odpowiedź: Zamawiający jest w posiadaniu żurawika, który będzie dostarczony w trakcie wykonywanych prac remontowych. Natomiast brak jest łożyska najazdu oraz kotwicy z łańcuchem, który został ujęty w przedmiarze robót w elementach wyposażenia pokładowego promu (poz. 35).

Pytanie 8.

Proszę o podanie ilości pasażerów(niezbędne do zakupu środków ratunkowych)?

Odpowiedź: Przewidziana ilość pasażerów 12 osób + załoga 2 osoby.

Pytanie 9.

Proszę o uściślenie ilości betonu niezbędnego do naprawy przyczółków brzegowych?

Odpowiedź: W zadaniu remont urządzeń brzegowych i cumowniczych do uzupełnienia ubytków betonu należy przyjąć 1,5 m3 betonu.


Pytanie 10.

Czy w zakresie wykonywania remontu do Wykonawcy należy zamontowanie liny nurtowej (φ22) międzybrzegowej. Kto dostarcza liny? W jakiej pozycji formularza cenowego należy doliczyć w/w kwotę?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż do Wykonawcy należy zamontowanie lin międzybrzegowych φ22 i φ14. Linę φ22 dostarczy Zamawiający w trakcie pełnionych prac remontowych. Koszt zamontowania lin nurtowych φ22 i φ14 należy uwzględnić w pozycji 33 formularza cenowego.




Otrzymują:
1.    Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
2.    www.powiat.wadowice.pl
3.    a/a (JK)

Pliki do pobrania:

SIWZ_WBI.272.17.2011.PN_+zalaczniki_1-7doc.doc (Rozmiar: 289792 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|