Numer ogłoszenia: 261399 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie usług elektronicznych wraz ze szkoleniami w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w ramach projektu pn. Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności następujący asortyment usług składających się z 4 części podzielonych tematycznie na poszczególne moduły: 1.Przeprowadzenie kompleksowego wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) o nazwie rynkowej e-SOD® v. 2.6, będącego w użytkowaniu przez Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Wadowicach dla 140 użytkowników obejmujące opracowanie, aktualizację dotychczasowych i wprowadzenie wszystkich danych wejściowych (opracowanie i stworzenie w systemie: m.in. struktury organizacyjnej, kont użytkowników, uprawnień, ról, szablonów pism, ścieżek workflow dla spraw typowych oraz innych niezbędnych elementów potrzebnych do prawidłowej pracy pracowników JST oraz wdrożenie procesów ISO w SEOD. 2.Przeprowadzenie 80 godzin szkolenia z SEOD oraz przeprowadzenie 50 godzin konsultacji eksperckich ICT i 112 godzin instruktażu z wdrożenie SEOD potwierdzonego certyfikatem poświadczającym odbycie szkolenia oraz potwierdzającym uzyskanie wiedzy na poziomie umożliwiającym samodzielne posługiwanie się SEOD. 3.Integracja usługi elektronicznej skrzynki podawczej z SEOD poprzez e-PUAP, wraz z opracowaniem i uruchomieniem formularzy na e-PUAP. 4.Opracowanie i wdrożenie procedur urzędowych oraz identyfikacja wraz z opisaniem ścieżek obiegu i uzupełnieniem diagramów obiegu dokumentów, w tym m.in. aktualizacji opisu usług dostępnych w BIP, monitoringu usług publicznych, monitoringu decyzji uchylanych przez SKO oraz szkolenia pracowników odpowiedzialnych za monitoring usług publicznych. Zamawiający informuje iż jest w posiadaniu tj. jest dysponentem licencji na SEOD o rynkowej nazwie e-SOD® v. 2.6 produkcji firmy R-DATA Sp. z o. o., al. Jana Pawła II 190, 31-862 KRAKÓW. Zamawiający dopuszcza dostawę i wdrożenie równoważnego SEOD, pod warunkiem złożenia przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu podstawowych wymagań przez oferowany SEOD oraz załączeniu do oferty na płycie CD/DVD próbki oferowanego SEOD (o pełnej wymaganej funkcjonalności) i udzieleniu Zamawiającemu niewyłącznej bezterminowej licencji na korzystanie z SEOD. Wykonawcy oferujący równoważny SEOD, muszą posiadać prawo dysponowania produktem. Zamawiający w toku oceny i badania ofert, w przypadku zaoferowania równoważnego SEOD przeprowadzi procedurę testową, celem weryfikacji złożonego oświadczenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6, 72.22.00.00-3, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego ich należyte wykonanie referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej 3 usługi (w tym co najmniej 2 w jednostce sektora finansów publicznych) polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z systemu elektronicznego obiegu dokumentów. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia tj. musi dysponować 10 komputerami przenośnymi (przeznaczonymi dla użytkowników), 2 serwerami przenośnymi, odpowiednim switchem/routerem - pozwalającym na wpięcie wszystkich komputerów w sieć, okablowaniem, projektorem multimedialnym, ekranem oraz zestawem nagłaśniającym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i wykaz dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest winien załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: 1 osoba - specjalista o kompetencjach analitycznych, która uczestniczyła w realizacji co najmniej 3 projektów informatycznych w roli wdrożeniowca/konsultanta, 1 osoba - specjalista o kompetencjach administratorsko - instalacyjnych, która uczestniczyła w realizacji co najmniej 3 projektów informatycznych w roli administratora, instalatora lub wdrożeniowca/konsultanta, Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz i oświadczenie dołączone do oferty.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1)na skutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2)w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 3)jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 103 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 261399-2011 z dnia
2011-10-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności następujący asortyment usług
składających się z 4 części podzielonych tematycznie na poszczególne moduły:
1.Przeprowadzenie kompleksowego wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu...
Termin składania ofert: 2011-10-12
Numer
ogłoszenia: 263713 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 261399 - 2011 data 04.10.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 261399-2011 z dnia
2011-10-04 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiot zamówienia obejmie w szczególności następujący asortyment usług
składających się z 4 części podzielonych tematycznie na poszczególne moduły:
1.Przeprowadzenie kompleksowego wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu...
Termin składania ofert: 2011-10-12
Numer
ogłoszenia: 267871 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 261399 - 2011 data 04.10.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
SIWZ.WIZ.272.94.2011.PN.doc (Rozmiar: 386560 bajtów) | |
odpowiedz na zapytanie wykonawcy.doc (Rozmiar: 147456 bajtów) | |
Zalacznik Nr 9 do SIWZ WIZ.doc (Rozmiar: 190976 bajtów) | |
Odpowiedz_na_zapytanie_wykonawcy_2.doc (Rozmiar: 158208 bajtów) | |
Scenariusz_testowy_zalacznik_nr_10-1.docx (Rozmiar: 144260 bajtów) |