a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu na Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie powiatu wadowickiego wg 2 zadań. Numer ogłoszenia: 178059 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie powiatu wadowickiego wg 2 zadań.
Numer ogłoszenia: 178059 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie powiatu wadowickiego wg 2 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie powiatu wadowickiego: ZADANIE NR 1- Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie: -miasta Andrychów 4 dz. - 283/1, 284/4, 1965/2, 41/2, -obrębu Chocznia 1 dz. - 7332/8, -obrębu Jaszczurowa 3dz. 106/64, 106/66, 1747/11, -obrębu Świnna Poręba 1 dz.- 536/17, -obrębu Gierałtowice 4 dz. 580/8, 580/9, 580/12, 580/13, -obrębu Frydrychowice 6 dz.- 3076/1, 3076/2, 3076/3, 3080/1, 3101/1, -obrębu Spytkowice 11 dz.-4845/1, 4728/1, 4844/1, 4471/1, 4471/2, 4471/4, 4825/15, 4825/16, 4825/11, 4825/34, 4798/5, ZADANIE NR 2 - Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie: -obrębu Łączany 13 dz. -1, 3, 2, 214, 9, 186, 189, 213, 5, 4, 193, 188, 183, -obrębu Barwałd Górny 3 dz. 1614/2, 1614/3, 1614/4, -obrębu Leńcze 1dz. - 2365/4, -obrębu Przybradz 7 dz.1015/14, 1015/15, 1015/16, 1015/17, 1015/18, 1015/19, 1015/22, -obrębu Miejsce 4 dz. 425, 427/1, 429/2, 429/3, -obrębu Ryczów 4 dz. 2586/1, 2586/2, 2587/1, 2587/2 Wykonawcy zobowiązani będą do wykonania zlecenie obrębami, w ten sposób, że 1 operat zawierał będzie 1 obręb. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia pracy oraz sporządzenia: 1)dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy) oddzielnie dla każdego obrębu, oraz wykazów synchronizacyjnych oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej (wykaz synchronizacyjny może zawierać kompleks działek) i oddzielnie dla różnych KW, Lwh, ZD, w ilości po 4 egzemplarze. 2)badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. - 1 egz. Opłaty do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Wadowicach za zgłoszenia prac geodezyjnych kształtować się będą w następujących wysokościach: Obiekty: 1 - około 350 zł 2 - około 350 zł Prace wykonane winny być w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności : Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( jedn. tekst Dz. U. z 2010r.Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), 1.Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. z 2001r. Nr 124 poz. 1361 z późn. zm.), 2.Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.), 3.Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm), 4.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454), 5.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572), 6.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (D.U. Nr 37 poz. 333), 7.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz (Dz. U. Nr 78 poz. 837), 8.Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 września 2001r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz. U. Nr 102 poz. 1122), 9.Instrukcja G-5 - Ewidencja gruntów i budynków, wprowadzona do stosowania zarządzeniem Głównego Geodety Kraju nr 16/2003 z dnia 3 listopada 2003r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz osób oraz inne dokumenty dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości Powiatu Wadowickiego - 30 działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie: -miasta Andrychów 4 dz. - 283/1, 284/4, 1965/2, 41/2, -obrębu Chocznia 1 dz. - 7332/8, -obrębu Jaszczurowa 3dz. 106/64, 106/66, 1747/11, -obrębu Świnna Poręba 1 dz.- 536/17, -obrębu Gierałtowice 4 dz. 580/8, 580/9, 580/12, 580/13, -obrębu Frydrychowice 6 dz.- 3076/1, 3076/2, 3076/3, 3080/1, 3101/1, -obrębu Spytkowice 11 dz.-4845/1, 4728/1, 4844/1, 4471/1, 4471/2, 4471/4, 4825/15, 4825/16, 4825/11, 4825/34, 4798/5, Wykonawcy zobowiązani będą do wykonania zlecenie obrębami, w ten sposób, że 1 operat zawierał będzie 1 obręb. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia pracy oraz sporządzenia: 1)dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy) oddzielnie dla każdego obrębu, oraz wykazów synchronizacyjnych oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej (wykaz synchronizacyjny może zawierać kompleks działek) i oddzielnie dla różnych KW, Lwh, ZD, w ilości po 4 egzemplarze. 2)badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. - 1 egz. Opłaty do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Wadowicach za zgłoszenia prac geodezyjnych kształtować się będą w następujących wysokościach: Obiekty: 1 - około 350 zł 2 - około 350 zł Prace wykonane winny być w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności : 1.Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( jedn. tekst Dz. U. z 2010r.Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), 2.Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. z 2001r. Nr 124 poz. 1361 z późn. zm.), 3.Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.), 4.Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm), 5.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454), 6.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572), 7.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (D.U. Nr 37 poz. 333), 8.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz (Dz. U. Nr 78 poz. 837), 9.Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 września 2001r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz. U. Nr 102 poz. 1122), 10.Instrukcja G-5 - Ewidencja gruntów i budynków, wprowadzona do stosowania zarządzeniem Głównego Geodety Kraju nr 16/2003 z dnia 3 listopada 2003r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości Powiatu Wadowickiego - 32 działki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenia dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych (wykazów synchronizacyjnych) dla nieruchomości położonych na terenie: -obrębu Łączany 13 dz. -1, 3, 2, 214, 9, 186, 189, 213, 5, 4, 193, 188, 183, -obrębu Barwałd Górny 3 dz. 1614/2, 1614/3, 1614/4, -obrębu Leńcze 1dz. - 2365/4, -obrębu Przybradz 7 dz.1015/14, 1015/15, 1015/16, 1015/17, 1015/18, 1015/19, 1015/22, -obrębu Miejsce 4 dz. 425, 427/1, 429/2, 429/3, -obrębu Ryczów 4 dz. 2586/1, 2586/2, 2587/1, 2587/2 Wykonawcy zobowiązani będą do wykonania zlecenie obrębami, w ten sposób, że 1 operat zawierał będzie 1 obręb. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia pracy oraz sporządzenia: 1)dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy) oddzielnie dla każdego obrębu, oraz wykazów synchronizacyjnych oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej (wykaz synchronizacyjny może zawierać kompleks działek) i oddzielnie dla różnych KW, Lwh, ZD, w ilości po 4 egzemplarze. 2)badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. - 1 egz. Opłaty do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Wadowicach za zgłoszenia prac geodezyjnych kształtować się będą w następujących wysokościach: Obiekty: 1 - około 350 zł 2 - około 350 zł Prace wykonane winny być w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności :Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( jedn. tekst Dz. U. z 2010r.Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), 1.Ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U. z 2001r. Nr 124 poz. 1361 z późn. zm.), 2.Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.), 3.Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm), 4.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454), 5.Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572), 6.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (D.U. Nr 37 poz. 333), 7.Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz (Dz. U. Nr 78 poz. 837), 8.Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 września 2001r. w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz. U. Nr 102 poz. 1122), 9.Instrukcja G-5 - Ewidencja gruntów i budynków, wprowadzona do stosowania zarządzeniem Głównego Geodety Kraju nr 16/2003 z dnia 3 listopada 2003r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ.WIZ.272.67.2012.PN.doc (Rozmiar: 286720 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|