a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu na Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego Numer ogłoszenia 353206 - 2011 data zamieszczenia 26.10.2011



Wadowice: Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego
Numer ogłoszenia: 353206 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach: 1.internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 2.warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 3.warsztatów szkolnych Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, 4.warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie, 5.sali gimnastycznej i szkoły w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wadowicach. Zakres robót: Wymiana okien zewnętrznych drewnianych i pcv na okna o konstrukcji PCV, 5-cio komorowe z ramą okna zbrojoną profilem zamkniętym - szyby zespolone jednokomorowe, niskoemisyjne, o współczynniku przenikania K-1,1 W/m2 K o izolacji akustycznej 32-48-dB, uchylno rozwierane, z okuciami uchylno rozbieralnymi z mikrowentylacją. Profile lakierowane od zewnątrz i od wewnątrz w kolorze białym. Połączenie okien z ościeżnicami należy wykonywać pod kątem osiągnięcia ich całkowitej szczelności na przenikanie powietrza. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych i metalowych na drzwi aluminiowe z profilem ciepłym dwuskrzydłowe z podziałem na skrzydło czynne i skrzydło bierne. Dolna część drzwi - panel, górna część szyba bezpieczna w tej samej kolorystyce co okna. 1.Zespół Szkół Nr 2 w Wadowicach 1.1. Budynek warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, okna o wymiarach: - 1,40 x 2,95 x szt. 44 - strona wschodnia 2 szt., strona zachodnia 2 szt., strona północna 18 szt., strona południowa 20 szt., kraty w oknach od strony zachodniej 1 szt. i od strony południowej 1 szt. - 1,40 x 2,95 x sz. 5 - z panelem pod wentylator - 2 szt. strona północna, 3 szt. strona południowa - 1,40 x 1,40 szt. 2 - strona północna - 1,40 x 2,00 szt. 1 - strona północna - 1,40 x 1,00 szt. 4 - strona południowa Od strony zachodniej należy uwzględnić demontaż parapetów i okuć oraz montaż nowych parapetów i okuć w ilości 2,13 m2. W oknach z panelem należy zamontować wentylatory. 1.2. Budynek internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, drzwi o wymiarach: - 1,4 x 2,30 szt. 1 Należy zdemontować drzwi metalowe a następnie zamontować drzwi o profilu aluminiowym z panelem ciepłym, z pochwytem rurowym bocznym. Drzwi z podziałem na skrzydło czynne i skrzydło bierne, dolna część drzwi panel wys. 0,80 m, górna część szyba wys. 1,20 m typu bezpiecznego. Do drzwi należy zamontować samozamykacz z blokadą oraz 6 szt. zabezpieczeń. 2.Warsztaty szkolne w Zespole Szkół Nr 1 w Andrychowie. Budynek warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie, okna o wymiarach: - 2,40 x 5,73 szt.11 - świetliki od strony zachodniej. Należy zdemontować stare okna o konstrukcji metalowej i zamontować nowe okna o konstrukcji PCV. W jednym świetliku znajduje się 16 szyb, każda pojedyncza szyba ma wymiary 1,10 x 0,70. Okna bez uchwytów. Należy zamontować parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej, parapety zakończone narożnikami. W związku z dużą rozpiętością środek konstrukcji okna należy wzmocnić. W czterech oknach należy zdemontować elementy wspierające oświetlenie, które są mocowane do ramy okiennej, a następnie należy je zamocować do ściany. 3.Warsztaty szkolne w Zespole Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej. Budynek warsztatów szkolnych Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, okna o wymiarach: - 2,15 x 1,58 szt. 5 - elewacja zachodnia - I piętro Należy uwzględnić wymianę starych parapetów na nowe z blachy ocynkowanej powlekanej, parapety zakończone narożnikami. 4.Sala gimnastyczna w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach. 4.1. Budynek sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących, okna o wymiarach: - 2,10 x 5,20 szt. 6 Okna z podziałem na 10 szyb, w każdym dużym oknie dwa dolne okna rozwierane i uchylno rozwierane. W związku z dużą rozpiętością środek konstrukcji okna należy wzmocnić. Okna będą montowane w sali gimnastycznej dlatego należy zastosować szyby bezpieczne. Należy uwzględnić montaż parapetów zewnętrznych. Dodatkowo Wykonawca wykona zeskrobanie i uzupełnienie odpryskujących tynków wewnętrznych przy szpaletach oraz pod parapetami wewnętrznymi. 4.2. Budynek szkoły Zespołu Szkół Ogólnokształcących, drzwi od strony boiska o wymiarach: - 1,90 x 2,45 szt. 1 Należy zdemontować kraty oraz drzwi drewniane, a następnie zamontować drzwi o profilu aluminiowym z panelem ciepłym, z pochwytem rurowym bocznym. Drzwi z podziałem na skrzydło czynne i skrzydło bierne, dolna część drzwi panel wys. 1,90 m, górna część szyba wys. 0,55 m typu bezpiecznego. Do drzwi należy zamontować samozamykacz z blokadą. Wykonawca wraz z drzwiami dostarczy 7 egz. kluczy. Roboty demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością z uwagi na roboty w czynnym obiekcie. W związku z tym należy pod stanowiskami pracy wydzielić strefy ochronne i miejsca na składowanie zdemontowanych okien niedostępne dla osób postronnych. Z uwagi na sposób użytkowania obiektu, teren wykonywania prac powinien być oznakowany taśmą ostrzegawczą oraz tablicami ostrzegawczymi i zabezpieczony przed dostępem osób postronnych. Oprócz robót opisanych powyżej należy wykonać roboty towarzyszące m.in.: dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych i drzwiowych na budowie, malowanie krat, zabezpieczenie posadzki oraz mebli w pomieszczeniach w trakcie prac, uszczelnienie ościeżnicy pianką poliuretanową i silikonem, uzupełnienie i malowanie tynków wewnętrznych do lica ściany, demontaż i ponowny montaż różnego rodzaju uchwytów, wywóz zdemontowanej stolarki okiennej z placu robót. Każda konstrukcja okienna powinna posiadać efektywny system odprowadzania wody i wentylacji komory szybowej oraz komory pomiędzy skrzydłem a ościeżnicą. Rozpoczęcie robót należy uzgodnić z Dyrektorem poszczególnych obiektów, należy określić dzień i godziny wymiany stolarki okiennej w poszczególnych pomieszczeniach. Prace zorganizować tak, aby Użytkownicy obiektu mieli swobodny i bezpieczny dostęp do swoich miejsc pracy. Wykonawca może wprowadzić kilka brygad roboczych i prowadzić roboty na kilku obiektach jednocześnie. Na całościowe wykonanie zamówienia składa się: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu, warunki prowadzenia robót budowlanych na obiekcie czynnym. Plan, o którym mowa wyżej należy sporządzić na podstawie art. 21a ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy uzgodnić z Zamawiającym, który następnie będzie podlegał pisemnemu zatwierdzeniu. b)sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego z uwzględnieniem robót w poszczególnych placówkach ze wskazaniem wykonawcy tych robót, (wykonawca bądź konsorcjum, podwykonawca). Harmonogram, o którym mowa wyżej należy wykonać na podstawie specyfikacji technicznych wykonania robót i ich odbioru, przedmiaru robót. Sporządzony harmonogram podlega uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikami poszczególnych obiektów, będzie on stanowił integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)zobowiązanie się do ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe mogące doprowadzić do szkody ), szkody rzeczowe w stosunku do ubezpieczonego mienia, szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy i Zamawiającemu, szkody powodujące wzajemne roszczenia pomiędzy wszystkimi podmiotami uczestniczącymi w realizacji umowy. A także odpowiedzialność cywilna tytułem szkód wyrządzonym osobom trzecim (szkody w majątku i na osobie ), w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową. Ubezpieczenie powinno być zawarte w imieniu własnym oraz Zamawiającego. Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą oddania obiekt do użytkowania. c) protokolarne przejęcie placu budowy oraz wykonanie jego zagospodarowania zgodnie z opracowanym planem BIOZ, o którym mowa wyżej. d) zgłoszenie do odbioru końcowego całego przedmiotowego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wymiany stolarki okiennej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto, w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik robót (osoba te musi posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno - budowlanej). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.121.2011.PN.doc (Rozmiar: 311808 bajtów)
Załącznik_A.zip (Rozmiar: 3965547 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|