a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlanenr 22320-2008 z dnia 01.02.2008r na bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera



Wadowice: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zad. 1 teren gminy: Andrychów Wadowice, Wieprz oraz miasta Andrychów; Zad. 2 teren gminy: Spytkowice, Tomice, Brzeźnica; Zad. 3 teren gminy: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta Kalwaria Zebrzydowska

Numer ogłoszenia: 22320 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zad. 1 teren gminy: Andrychów Wadowice, Wieprz oraz miasta Andrychów; Zad. 2 teren gminy: Spytkowice, Tomice, Brzeźnica; Zad. 3 teren gminy: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta
Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza od wartośći od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w kilku technologiach równocześnie. Musi, więc dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

•    Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zad. nr 1 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), dla zad. nr 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
dla zad. nr 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1.Warunki ogólne: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. 2.Warunki szczegółowe: 2.1. Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów recepty robocze i kontrolne, wyniki badań laboratoryjnych mieszanki min.asfaltowej (kruszywo, lepiszcze - emulsja asfaltowa, mieszanka min.-asfaltowa itp.) 2.4. Sprzęt - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje sprzętem (podstawowym, pomocniczym): remontery, walce drogowe, zagęszczarki, skrapiarki, samochody samowyładowcze, przecinarki, sprężarki, itp. gwarantującym wykonanie robót. 2.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument).
2.6. gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 12 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.7. podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. 2.8. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (zadania) w Formularzu cenowym oznaczonym dla danego zadnia, sporządzonym na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, specyfikacji technicznej, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie . Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia w ramach jednego zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.9. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.11. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Wypełniony formularz oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie - informacja o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkom postawionym w SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz sprzętu i urządzeń odpowiadający warunkom postawionym w SIWZ. 12. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców w realizacji zadania do oferty winien dołączyć wykaz i wartości robót planowanych do powierzenia podwykonawcy. 13. Wypełnione Formularze cenowe. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokument, o którym mowa w pkt 14a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 14b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
15. Dokumenty, o których mowa w pkt 14 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 14 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 17. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷8 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro), w godzinach urzędowania (7:30-15:30).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:
1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 1 teren gminy: Andrychów Wadowice, Wieprz oraz miasta Andrychów.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu:
- masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy; - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej, Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w kilku technologiach równocześnie. Musi, więc dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 2 teren gminy: Spytkowice, Tomice, Brzeźnica.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu:
- masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy; - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w kilku technologiach równocześnie. Musi, więc dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2008 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 3 teren gminy: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta Kalwaria Zebrzydowska.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy; - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej, Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w kilku technologiach równocześnie. Musi, więc dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ NBI 343.1.08 remonty cząstkowe.pdf (Rozmiar: 508598 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|