Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z
zakresu informacji o wymogach prawnych i sposobie pracy w e-urzędzie dla
pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w
urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009,
współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre
rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej,
Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej,
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 53062 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu informacji o wymogach prawnych i sposobie pracy w e-urzędzie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dla nie więcej niż 140 osób - pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach -szkolenia z zakresu informacji o wymogach prawnych i sposobie pracy w e-urzędzie wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych i cateringu w wymiarze 8h- 1dzień szkoleniowy dla każdej z 6 grup szkoleniowych. Grupa nie powinna przekroczyć 30 osób. W szczególności program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.Regulacje prawne w zakresie informatyzacji administracji. 2.Funkcjonowanie instrukcji kancelaryjnej w odniesieniu do e-Urzędu. 3.Przepisy dotyczące dokumentu elektronicznego. 4.Bezpieczeństwo dokumentów elektronicznych. 5.Dobre praktyki w zakresie e-administracji. 6.Klasyfikacja dokumentów (nośniki, elementy, wystawcy, zbiory) 7.Polityka Bezpieczeństwa Informacji w odniesieniu do systemu informatycznego (m.in. profil zaufany) 8.Zapobieganie zagrożeniom informacji na stacjach roboczych i urządzeniach przenośnych. Szkolenia przeprowadzone będą do 31 marca 2012 r. Odbywać się będą w siedzibie Starostwa Powiatowego, przy ul. Batorego 2 bądź przy ul. Mickiewicza 24 w Wadowicach, w godzinach jego urzędowania, tj. 7:30-15:30. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie zatwierdzony do 2 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia i przekazania każdemu uczestnikowi szkolenia wydrukowanych materiałów szkoleniowych (za druk materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca), 2)wydania zaświadczeń, certyfikatów poświadczających ukończenie szkolenia, 3)dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń wydawanych uczestnikom szkolenia, 4)umieszczenia na materiałach szkoleniowych oraz zaświadczeniach ukończenia szkolenia emblematów Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 5)przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego dnia szkoleniowego i przekazania jej Zamawiającemu, 6)zachowania poufności informacji i danych osobowych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia od uczestników projektu, 7)przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu rejestru/listy obecności potwierdzających uczestnictwo osób uczestniczących w szkoleniu, 8)zapewnienia 2 przerw kawowych i cateringu dla uczestników szkolenia, w ramach których należy zapewnić kawę, herbatę, wodę gazowaną, niegazowaną, ciastka, paluszki. Zamawiający dopuszcza możliwość podawania wszystkich napojów w jednorazowych kubkach plastikowych bądź papierowych. Zamawiający nie ponosi kosztów zakwaterowania, wyżywienia lektorów i innych kosztów związanych z pracą lektora. Zamawiający nie wymaga, aby przy realizacji zamówienia w danym dniu szkoleniowym uczestniczył więcej niż jeden trener/konsultant.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 103 (I
piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
WIZ.272.17.2012.PN Wadowice, 27.02.2011 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu informacji o wymogach prawnych i sposobie pracy w e-urzędzie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 53062 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
Pytanie 1:
Czy Zamawiający przez 8h – 1 dzień szkoleniowy rozumie 8 godzin zegarowych czy dydaktycznych ?
Odpowiedź na pytanie 1:
Zamawiający przez 8h – 1 dzień szkoleniowy rozumie 8 godzin zegarowych.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytanie, odpowiedź i wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Otrzymują:
1 x wykonawca
1 x a/a (AN)
SIWZ.WIZ.272.17.2012.PN.doc (Rozmiar: 448512 bajtów) |