a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetargu na Nadzór nad robotami budowlanymi



Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:5753-2013:TEXT:PL:HTML
PL-Wadowice: Nadzór nad robotami budowlanymi
2013/S 005-005753
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat WadowickiStarostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2Osoba do kontaktów: Beata Wilk Woderska34-100 WadowicePOLSKATel.: +48 338734200E-mail: biuro@powiat.wadowice.plFaks: +48 338232433
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową SzpitalaPowiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie drugiego podetapu - I etap.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługiurbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługibadań i analiz technicznych

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: miasto
Wadowice.
Kod NUTS
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
Zadanie nr 1 - konstrukcyjno – budowlanej,
Zadanie nr 2 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych,
Zadanie nr 3 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
Zadanie nr 4 - drogowej,
bez ograniczeń, w pełnym zakresie dla realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala
Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
Zadanie nr 1 - Roboty objęte nadzorem o specjalności konstrukcyjno – budowlanej:
Wybudowanie:
a)budynku tlenowni o kubaturze 164,42 m3,
b)budynku agregatorowi o kubaturze 172,79 m3,
c)kompletnej stacji transformatorowej ST 2 o kubaturze 37,88 m3 „pod klucz”,
d)zagospodarowanie terenu w zakresie oczyszczenia terenu, plantowania z wyłączeniem: humusowania,
obsiania skarp i wykonania trawników dywanowych
Zadanie nr 2 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
Wybudowanie:
a)przyłącza tlenu wraz próbami szczelności i ciśnieniowymi wraz z podłączeniem napełnieniem i
uruchomieniem instalacji w zakresie pawilonu „C” i „D” oraz wykonaniem odgałęzienia do Pawilonu „E”,
zakończonego zaworem kulowym;
b)sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odwodnienia terenu w rejonie budynków technicznych
wraz z zabudową osadnika i separatora koalescencyjnego w rejonie budynku Agregatu Prądotwórczego.
Sieci wodociągowej z zakresie podłączenia miejskiego odcinka sieci do istniejącego wodociągu w punkcie
W 3, z wyłączeniem wykonanej w I etapie pierwszego podetapu wymiany miejskiej sieci wodociągowej
o średnicy 160 mm, studzienki wodomierzowej oraz sieci szpitalnej na odcinku W4 – PPW, do punktu
poboru wody dla potrzeb budowy. Sieci kanalizacyjnej deszczowej do połączenia z wykonanymi przyłączami
deszczowymi z budynku Pawilonu „E”, podłączenia drenażu opaskowego i odwodnienia terenu przyległego – do
istniejącej kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala. Sieci kanalizacji sanitarnej do połączenia z wykonanymi
przyłączami sanitarnymi z budynku Pawilonu „E” – do istniejącej kanalizacji sanitarnej na terenie Szpitala.
Wyprowadzone sieci w budynku Pawilonu „E” należy zabezpieczyć między innymi przed rozmrożeniem.
Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby przed odbiorem, Wykonawca wykonał dla tych sieci inspekcję
telewizyjną, i przekazał materiały Zamawiającemu.
c)przyłącza cieplnego wraz z próbami szczelności i próbnym uruchomieniem sieci cieplnej, wprowadzeniem do
budynku i zabezpieczeniem końcówek, odbiorem Urzędu Dozoru Technicznego;
d)odprowadzenia wód z przestrzeni technicznej, rozdzielni NN oraz podszybia w Pawilonie „C” oraztymczasowego odwodnienia studzienki wodomierzowej,
e)wyposażenie technologiczne budynku tlenowni: w rezerwową rozprężalnię tlenu, oraz stacją zgazowaniaciekłego tlenu, obejmującą stacjonarny zbiornik ciekłego tlenu pojemności 6000 l i parownicę atmosferyczną.
Zadanie nr 3 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i energetycznych:
a)wyposażenie technologiczne budynku tlenowni wraz wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej,odgromowej i połączeń wyrównawczych wraz z osprzętem;
b)montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej, z rozdzielnicami RN-AGR, RNP, tablicami elektrycznymi TPW,TWA, TKN, instalacji odgromowej, instalacji wentylacji awaryjnej w budynku agregatorowi, z zabezpieczeniemotworu nawiewnego i wywiewnego na elewacji płytami OSB.
Z niniejszego zakresu robót zostaje wyłączony:
-montaż agregatu prądotwórczego i przynależnego do niego osprzętu pomocniczego, jak instalacji paliwowej,instalacji odprowadzenia spalin, instalacji doprowadzenia świeżego powietrza do spalania i chłodzenia agregatuoraz wyprowadzenia powietrza gorącego na zewnątrz budynku,
-montaż na elewacji budynku sterowanych elektrycznie żaluzji nawiewnych i wywiewnych związanychbezpośrednio z technologią agregatu,
-montaż w instalacji sterowania wentylacji awaryjnej, detektorów do wykrywania oparów oleju napędowego,
-montaż obwodów: wyprowadzenia energii elektrycznej z agregatu do rozdzielnicy RN-AGR, zasilania potrzebwłasnych agregatu, uziomu agregatu, sterowania żaluzjami nawiewnymi i wywiewnymi;
c)montaż transformatora, rozdzielni SN i nn, układu pomiarowego, wewnętrznej instalacji elektrycznejz osprzętem oraz ze wszystkimi próbami i badaniami powykonawczymi stacji transformatorowej ST 2umożliwiającymi eksploatację stacji przez Użytkownika;
d)podłączenie do strony elektrycznej przyłącza cieplnego wraz z próbnym uruchomieniem sieci cieplnej,
e)wybudowanie linii kablowych NN i sterowniczych od stacji transformatorowej ST2 i agregatorowni AP2 do:
-budynku Pawilonu Łóżkowego „E”,
-budynku Tlenowni „T”,
-agregatu chłodniczego „ACH”, na terenie pomiędzy budynkiem stacji trafo „ST2”, a budynkiem agregatorowni„AG2”.
Ułożone kable, a nie podłączone na stałe do docelowych urządzeń rozdzielczych zabezpieczyć starannieprzed ewentualnymi uszkodzeniami na całym odcinku, od wejścia do budynku „E”, do skrzynki osłonowej wrozdzielni NN, do której należy wprowadzić (bez podłączenia) końce układanych kabli. Zabezpieczyć równieżkable ułożone dla zasilania agregatu chłodniczego ACH, a wystające ponad teren w rejonie miejsca montażuagregatu;
f)wybudowanie linii kablowej 15kV zasilania podstawowego pomiędzy stacją transformatorową „Przychodnia” nr301400, a stacją transformatorową „ST2”;
g)oświetlenia terenu wraz:
-z montażem w budynku agregatowni „AG2” rozdzielnicy zasilającej „ROT” oraz układu sterowania
-z próbami, badaniami, uruchomieniem urządzeń i sieci oraz oddaniem do użytkowania.
Zadanie nr 4 - Roboty objęte nadzorem o specjalności drogowej:
Wybudowanie dróg, placów i parkingów z wyłączeniem nawierzchni z kostki betonowej dróg, parkingów ichodników.
Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego:
1)pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.),

 2)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
6)uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego.
7)udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis robót budowlanych, które będą objęte nadzorem, zawiera dokumentacja projektowastanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane nrWIZ.272.122.2012.PN – link do ogłoszenia na roboty budowlane - http://www.powiat.wadowice.pl/Ogloszenie-o-zamowieniu-2012-S-243-399532-4380.html
Szacowana wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót budowlanych wyniesie około:
- ogólnobudowlanych – 240 000 PLN
- instalacji wod – kan – 900 000 PLN
- instalacji elektrycznej – 1 250 000 PLN
- drogowych – 1 200 000 PLN.
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie drugiego podetapu - I etap w specjalności: ZADANIE NR 1 –konstrukcyjno – budowlanej
1)
Krótki opis
Zadanie nr 1 - Roboty objęte nadzorem o specjalności konstrukcyjno – budowlanej:
Wybudowanie:
a) budynku tlenowni o kubaturze 164,42 m3,
b) budynku agregatorowi o kubaturze 172,79 m3,
c) kompletnej stacji transformatorowej ST 2 o kubaturze 37,88 m3 „pod klucz”,
d) zagospodarowanie terenu w zakresie oczyszczenia terenu, plantowania z wyłączeniem: humusowania,obsiania skarp i wykonania trawników dywanowych.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego:
1)pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.),
2)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
6)uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego.
7)udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin wykonywania nadzoru inwestorskiego określa się od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionymz przetargu na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicacho Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu, do chwili odbioru końcowego i rozliczeniafinansowego robót. Planowany okres realizacji do 30.11.2013 r.
Część nr: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie drugiego podetapu - I etap w specjalności: ZADANIE NR 2 –instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
1)
Krótki opis
Zadanie nr 2 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
Wybudowanie:
a) przyłącza tlenu wraz próbami szczelności i ciśnieniowymi wraz z podłączeniem napełnieniem iuruchomieniem instalacji w zakresie pawilonu „C” i „D” oraz wykonaniem odgałęzienia do Pawilonu „E”,zakończonego zaworem kulowym;
b) sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odwodnienia terenu w rejonie budynkówtechnicznych wraz z zabudową osadnika i separatora koalescencyjnego w rejonie budynku AgregatuPrądotwórczego. Sieci wodociągowej z zakresie podłączenia miejskiego odcinka sieci do istniejącegowodociągu w punkcie W 3, z wyłączeniem wykonanej w I etapie pierwszego podetapu wymiany miejskiej sieciwodociągowej o średnicy 160 mm, studzienki wodomierzowej oraz sieci szpitalnej na odcinku W4 – PPW,do punktu poboru wody dla potrzeb budowy. Sieci kanalizacyjnej deszczowej do połączenia z wykonanymiprzyłączami deszczowymi z budynku Pawilonu „E”, podłączenia drenażu opaskowego i odwodnienia terenuprzyległego – do istniejącej kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala. Sieci kanalizacji sanitarnej do połączeniaz wykonanymi przyłączami sanitarnymi z budynku Pawilonu „E” – do istniejącej kanalizacji sanitarnej naterenie Szpitala. Wyprowadzone sieci w budynku Pawilonu „E” należy zabezpieczyć między innymi przedrozmrożeniem. Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby przed odbiorem, Wykonawca wykonał dla tych sieciinspekcję telewizyjną, i przekazał materiały Zamawiającemu.
c) przyłącza cieplnego wraz z próbami szczelności i próbnym uruchomieniem sieci cieplnej, wprowadzeniem dobudynku i zabezpieczeniem końcówek, odbiorem Urzędu Dozoru Technicznego;
d) odprowadzenia wód z przestrzeni technicznej, rozdzielni NN oraz podszybia w Pawilonie „C” oraztymczasowego odwodnienia studzienki wodomierzowej,
e) wyposażenie technologiczne budynku tlenowni: w rezerwową rozprężalnię tlenu, oraz stacją zgazowaniaciekłego tlenu, obejmującą stacjonarny zbiornik ciekłego tlenu pojemności 6000 l i parownicę atmosferyczną.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
1) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.),
2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
6) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego.
7) udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin wykonywania nadzoru inwestorskiego określa się od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionymz przetargu na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicacho Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu, do chwili odbioru końcowego i rozliczeniafinansowego robót. Planowany okres realizacji do 30.11.2013 r.
Część nr: 3
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie drugiego podetapu - I etap w specjalności: ZADANIE NR 3 –instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych
1)
Krótki opis
Zadanie nr 3 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i energetycznych:
a) wyposażenie technologiczne budynku tlenowni wraz wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej,odgromowej i połączeń wyrównawczych wraz z osprzętem;
b) montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej, z rozdzielnicami RN-AGR, RNP, tablicami elektrycznymi TPW,TWA, TKN, instalacji odgromowej, instalacji wentylacji awaryjnej w budynku agregatorowi, z zabezpieczeniemotworu nawiewnego i wywiewnego na elewacji płytami OSB.
Z niniejszego zakresu robót zostaje wyłączony:
-montaż agregatu prądotwórczego i przynależnego do niego osprzętu pomocniczego, jak instalacji paliwowej,instalacji odprowadzenia spalin, instalacji doprowadzenia świeżego powietrza do spalania i chłodzenia agregatuoraz wyprowadzenia powietrza gorącego na zewnątrz budynku,
-montaż na elewacji budynku sterowanych elektrycznie żaluzji nawiewnych i wywiewnych związanychbezpośrednio z technologią agregatu,
-montaż w instalacji sterowania wentylacji awaryjnej, detektorów do wykrywania oparów oleju napędowego,
-montaż obwodów: wyprowadzenia energii elektrycznej z agregatu do rozdzielnicy RN-AGR, zasilania potrzebwłasnych agregatu, uziomu agregatu, sterowania żaluzjami nawiewnymi i wywiewnymi;
c) montaż transformatora, rozdzielni SN i nn, układu pomiarowego, wewnętrznej instalacji elektrycznejz osprzętem oraz ze wszystkimi próbami i badaniami powykonawczymi stacji transformatorowej ST 2umożliwiającymi eksploatację stacji przez Użytkownika;
d) podłączenie do strony elektrycznej przyłącza cieplnego wraz z próbnym uruchomieniem sieci cieplnej,
e) wybudowanie linii kablowych NN i sterowniczych od stacji transformatorowej ST2 i agregatorowni AP2 do:
-budynku Pawilonu Łóżkowego „E”,
-budynku Tlenowni „T”,
-agregatu chłodniczego „ACH”, na terenie pomiędzy budynkiem stacji trafo „ST2”, a budynkiem agregatorowni„AG2”.
Ułożone kable, a nie podłączone na stałe do docelowych urządzeń rozdzielczych zabezpieczyć starannieprzed ewentualnymi uszkodzeniami na całym odcinku, od wejścia do budynku „E”, do skrzynki osłonowej wrozdzielni NN, do której należy wprowadzić (bez podłączenia) końce układanych kabli. Zabezpieczyć równieżkable ułożone dla zasilania agregatu chłodniczego ACH, a wystające ponad teren w rejonie miejsca montażuagregatu;
f) wybudowanie linii kablowej 15kV zasilania podstawowego pomiędzy stacją transformatorową „Przychodnia”nr 301400, a stacją transformatorową „ST2”;
g) oświetlenia terenu wraz:
-z montażem w budynku agregatowni „AG2” rozdzielnicy zasilającej „ROT” oraz układu sterowania
-z próbami, badaniami, uruchomieniem urządzeń i sieci oraz oddaniem do użytkowania.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
1) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.),
2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
6) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego.
7) udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin wykonywania nadzoru inwestorskiego określa się od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionymz przetargu na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicacho Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu, do chwili odbioru końcowego i rozliczeniafinansowego robót. Planowany okres realizacji do 30.11.2013 r.
Część nr: 4
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowegow Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie drugiego podetapu - I etap w specjalności: ZADANIE NR 4 – drogowej
1)
Krótki opis
Zadanie nr 4 - Roboty objęte nadzorem o specjalności drogowej:
Wybudowanie dróg, placów i parkingów z wyłączeniem nawierzchni z kostki betonowej dróg, parkingów ichodników.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
3)
Wielkość lub zakres
1) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.),
2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem ipozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania wbudownictwie,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach iodbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
5) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ibieżące informowanie o terminowości wykonania robót,
6) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakciedokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek oraz w trakcieprzeglądu gwarancyjnego.
7) udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po zakończeniu prac przezWykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych w trakcie obowiązywania umowy uważa sięrównież za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tegotytułu.
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin wykonywania nadzoru inwestorskiego określa się od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionymz przetargu na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicacho Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu, do chwili odbioru końcowego i rozliczeniafinansowego robót. Planowany okres realizacji do 30.11.2013 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych);
Zadanie nr 2 – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych);
Zadanie nr 3 – 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych);
Zadanie nr 4 – 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych)
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Rozliczenie pracy dokonywane będzie sukcesywnie na podstawie faktur częściowych wg zakończeniaposzczególnych etapów budowy, wynikających z opracowanego przez Wykonawcę robót i przyjętego przezZamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na kontowskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionejfaktury.
2. Suma wszystkich faktur częściowych nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia o której mowa w ofercie.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku są zobowiązani doustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału wpostępowaniu dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnieo zamówienie publiczne.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z podmiotem wskazanym jakopełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występującewspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność zawykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalnościkonieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a wstosunku do osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8ustawyPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącąwszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osóbprawnych będących Wykonawcami albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lubadministracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Pzp,
c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawyPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącą podmiotówzbiorowych albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego krajupochodzenia osoby,
d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,żeWykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lubzaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż3miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiastdokumentów, o których mowa w części VI pkt 2 ppkt a), c), d), składa dokument lub dokumentywystawione wkraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo żeuzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniewcałości wykonania decyzji właściwego organu,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a zamiast dokumentu określonego wpktb) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkaniaalbozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawyPzp,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
g) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
— posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładająobowiązek ich posiadania,
— posiadania wiedzy i doświadczenia,
— dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
— sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi posiadaćubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, t. j. opłaconą polisę, a wprzypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca musi dysponować osobami – inspektorami nadzoru spełniającymi wymogi niezbędne do pełnieniasamodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym:
- posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające bez ograniczeń, do wykonywania nadzoruinwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej „uprawnieniami budowlanymi” w specjalności określonej w art.14 ust. 1 punkt 2, 2a,4 i 5 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) – odpowiedniodla poszczególnych zadań;
-którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawobudowlane;
-którzy pełnili (w wymaganej specjalności dla poszczególnych zadań) samodzielną funkcję techniczną– Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla robót budowlanych budynku wraz z instalacjami i urządzeniamitechnicznymi o minimalnej wartości 2 000 000 zł.
Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnegołączących ich z nimi stosunków. W tym celu Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innychpodmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniuzamówienia.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WIZ.272.3.2013.PN
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.2.2013 - 10:30
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 14.2.2013 - 11:00
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. Nr 011 (parter).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Termin wykonywania nadzoru inwestorskiego określa się od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionymz przetargu na realizację robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicacho Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie drugiego podetapu I etapu, do chwili odbioru końcowego i rozliczeniafinansowego robót. Planowany okres realizacji do 30.11.2013 r.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składaniaodwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówieniaoraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp przysługująśrodki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji prowadzoną przez Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych.
3. Terminy wniesienia odwołania:
a) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającegostanowiących podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Pzp, albow terminie 15 dni jeśli zostały przesłane w inny sposób,
b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ nastronie internetowej,
c) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt a i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawyPzp.
5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
4.1.2013


Pliki do pobrania:

SIWZ_nr_WIZ.272.3.2013.PN+załączniki.doc (Rozmiar: 373248 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|