a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetargu na Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany na długości 7,5 km, klasy Z wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót.



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany na długości 7,5 km, klasy Z wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót.
Numer ogłoszenia: 366886 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany na długości 7,5 km, klasy Z wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów -Łączany na długości 7,5 km, przebudowa drogi klasy Z wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi w szczególności uwzględnić: a.Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, (Dz. U. Nr 202,poz. 2072 ze zmianami); z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, (Dz. U. nr 130 poz. 1389); b. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430); c. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); Miejsce realizacji inwestycji: Inwestycja zlokalizowana jest w zachodniej części województwa małopolskiego, w obrębie gmin: Brzeźnica, Tomice, Spytkowice. Droga nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany przebiega w terenie pagórkowatym. Krzyżuje się z drogami gminnymi i wewnętrznymi. Na całym odcinku drogi jest nawierzchnia bitumiczna z obustronnymi poboczami gruntowymi z lokalnie wykonanymi chodnikami, zjazdami, skrzyżowaniami, zatokami, przepustami, które mogą wymagać remontów. Uszczegółowienie do opisu przedmiotu zamówienia: W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej przebiegającej w istniejącym pasie drogowym planuje się wykonać w szczególności: odnowę nawierzchni drogi celem przywrócenia równości profilu poprzecznego i podłużnego oraz jej wzmocnienia; dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla drogi klasy Z w granicach istniejącego pasa drogowego; remont zatok autobusowych; dostosowanie istniejącego chodnika, kratek ściekowych, studni rewizyjnych do projektowanej nawierzchni; roboty ziemne; umocnienie dna i skarp rowów, skarp nasypów; oczyszczenie i remont przepustów pod zjazdami; dostosowanie do istniejących skrzyżowań, zjazdów; wzmocnienie poboczy destruktem asfaltowym ze skropieniem emulsją asfaltową; ustawienie barier energochłonnych w miejscach niebezpiecznych; odnowę, uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego wg projektu stałej organizacji ruchu Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej: 1.Mapa do celów projektowych. 2.Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z uzyskaniem decyzji. 3.Projekt wykonawczy wraz z obliczeniami, badaniami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaświadczeniami o których mowa w art. 12 ust. 7 Prawa Budowlanego, aktualnymi na dzień opracowania projektu. 4.Przedmiar robót ze szczegółowym zestawieniem robót. 5.Kosztorys inwestorski. 6.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 7.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) 8.Wniosek: Zgłoszenie przebudowy drogi Opracowanie powinno być sporządzone w czterech egzemplarzach w formie papierowej i jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. Szata graficzna opracowania: Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: a)Zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści; b)Część opisowa będzie pisana na komputerze za pomocą edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; c)Jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych; d)Całość dokumentacji będzie oprawiona w twardą oprawę, na odwrocie której będzie spis treści; e)Rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego; f)Każdy rysunek będzie opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego g)Części opisowe w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; h)Obliczenia ilości robót w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy arkusza kalkulacyjnego kompatybilnego z MS Excel..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1772K Tłuczań - Ryczów -Łączany na długości 7,5 km, przebudowa drogi klasy Z. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi w szczególności uwzględnić: a. Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, (Dz. U. Nr 202,poz. 2072 ze zmianami); z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, (Dz. U. nr 130 poz. 1389); b. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430); c. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); Miejsce realizacji inwestycji: Inwestycja zlokalizowana jest w zachodniej części województwa małopolskiego, w obrębie gmin: Brzeźnica, Tomice, Spytkowice. Droga nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany przebiega w terenie pagórkowatym. Krzyżuje się z drogami gminnymi i wewnętrznymi. Na całym odcinku drogi jest nawierzchnia bitumiczna z obustronnymi poboczami gruntowymi z lokalnie wykonanymi chodnikami, zjazdami, skrzyżowaniami, zatokami, przepustami, które mogą wymagać remontów. Uszczegółowienie do opisu przedmiotu zamówienia: W ramach przebudowy odcinka drogi powiatowej przebiegającej w istniejącym pasie drogowym planuje się wykonać w szczególności: odnowę nawierzchni drogi celem przywrócenia równości profilu poprzecznego i podłużnego oraz jej wzmocnienia; dostosowanie konstrukcji jezdni w celu uzyskania parametrów wymaganych dla drogi klasy Z w granicach istniejącego pasa drogowego; remont zatok autobusowych; dostosowanie istniejącego chodnika, kratek ściekowych, studni rewizyjnych do projektowanej nawierzchni; roboty ziemne; umocnienie dna i skarp rowów, skarp nasypów; oczyszczenie i remont przepustów pod zjazdami; dostosowanie do istniejących skrzyżowań, zjazdów; wzmocnienie poboczy destruktem asfaltowym ze skropieniem emulsją asfaltową; ustawienie barier energochłonnych w miejscach niebezpiecznych; odnowę, uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego wg projektu stałej organizacji ruchu Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej: 1.Mapa do celów projektowych. 2.Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z uzyskaniem decyzji. 3.Projekt wykonawczy wraz z obliczeniami, badaniami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaświadczeniami o których mowa w art. 12 ust. 7 Prawa Budowlanego, aktualnymi na dzień opracowania projektu. 4.Przedmiar robót ze szczegółowym zestawieniem robót. 5.Kosztorys inwestorski. 6.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 7.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) 8.Wniosek: Zgłoszenie przebudowy drogi Opracowanie powinno być sporządzone w czterech egzemplarzach w formie papierowej i jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. Szata graficzna opracowania: Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: a)Zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści; b)Część opisowa będzie pisana na komputerze za pomocą edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; c)Jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych; d)Całość dokumentacji będzie oprawiona w twardą oprawę, na odwrocie której będzie spis treści; e)Rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego; f)Każdy rysunek będzie opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego g)Części opisowe w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; h)Obliczenia ilości robót w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy arkusza kalkulacyjnego kompatybilnego z MS Excel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykazy i inne dokumenty dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe właściwe do pełnionych funkcji w tym uprawnienia do projektowania w zakresie dróg. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz osób przewidywanych do realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem kierownika prac odpowiedzialnego za nadzór nad pracami związanymi z przedmiotem zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykazy i inne dokumenty dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy mogą dotyczyć okoliczności związanych z istotnymi dla realizacji niniejszej umowy przepisów, obowiązujących na dzień zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ.WIZ.272.91.2012.PN.doc (Rozmiar: 271872 bajtów)
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_210363-2012.doc (Rozmiar: 32768 bajtów)
Odpowiedzi_na_zapytania.docx (Rozmiar: 15421 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|