Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wadowice:
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego,
obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji
turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 17357 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów z Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie o specjalności: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script wg 3-ch zadań: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej, Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach ,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, (warunek dotyczy zadania nr 1) dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu kursu przedstawiciela handlowego,. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dla danego zadania) tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów (odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia dla zadania 1, 2, 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu zdobycie przez uczniów wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. Zdobyte wiadomości pozwolą ukształtować osobowość handlowca, jego postawę, umiejętności, motywy do podejmowania działań, kulturę osobistą, umiejętność współpracy z innymi oraz samokontrolę, wskażą jak wychodzić z sytuacji trudnych, jak rozwiązywać konflikty i nauczą postępowania w biznesie. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursów: Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może również zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość osób: 10 Kurs powinien obejmować minimum 40 godzin zajęć w tym zajęcia praktyczne i zajęcia teoretyczne. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe do prawidłowej realizacji programu kursu dla każdego uczestnika. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Tematyka zajęć: a) Autoprezentacja, b) Kreowanie własnego wizerunku, c) Komunikacja międzyludzka i asertywność w kontaktach biznesowych, d) Pozyskiwanie klienta, e) Przygotowanie do rozmowy handlowej i przeprowadzenie rozmowy handlowej, f) Skuteczna prezentacja produktu, techniki sprzedaży, sprzedaż w terenie, g) Techniki argumentacji i techniki negocjacji, h) Kreowanie wizerunku firmy, i) Finalizowanie transakcji, j) Podtrzymywanie kontaktów z klientem, k) Podsumowanie i egzamin..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej - Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, al. Jana Pawła II 3, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie w celu realizacji kursu. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może również zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość uczniów: 15 Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 16 godzin zajęć praktycznych. Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom certyfikaty o ukończeniu kursu w języku polskim i w języku angielskim wraz z podaniem terminu kursu i liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. Program kursu powinien obejmować zajęcia praktyczne z komputerowej obsługi biura podróży, (np. program S.A.R.T) touroperatora, przewoźnika, hotelu i informacji turystycznej oraz automatyczna rezerwacja i sprzedaż oferty turystycznej w Polsce i za granicą uwzględniający klasyczne imprezy turystyczne, jak również usługi noclegowe, transportowe, ubezpieczeniowe, żywieniowe..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach - Celem kursu jest nauczenie się tworzenia stron WWW lub prezentacji ekranowych w technologii Flash, zapisywanych na płytkach CD, opanowanie metody tworzenia banerów reklamowych umieszczanych na stronach WWW, poznanie podstawowych poleceń ActionScript. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach ,ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie w celu realizacji kursu. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość uczniów: 10 Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 27 godzin zajęć (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisani umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Program kursu Adobe Flash z ActionScript : Zasady projektowania filmów Flash, Banery, Prezentacje, Strony www, Praca na warstwach, Zarządzanie warstwami Tworzenie i edycja obiektów graficznych, Tworzenie kształtów za pomocą narzędzi : Owal, Prostokąt itd. Edycja kształtów, Praca na krzywej Beziera, Typy wypełnienia Kontur, Praca z tekstem, Precyzyjne transformacje obiektów, Rozmiar, Położenie, Obrót, Skala i lustro, Pochylanie, Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu, Kształtowanie obiektów, Część wspólna, Przycinanie, Spawanie, Import dźwięku i grafiki, Synchronizacja i praca z dźwiękiem, Praca z mapami bitowymi Symbole typu grafika, guzik, klip,Animowanie guzików, Maskowanie obiektów, Ścieżki ruchu, Praca na osi czasu, Zarządzanie klatkami filmu, Ujęcia kluczowe i puste ujęcia kluczowe, Animowanie Obiektów, Tworzenie animacji kształtu (shape), Tworzenie animacji ruchu (tween), Nazwy Instancji, Rola biblioteki, Sterowanie symbolami Sterowanie klipami, Sterowanie scenami, Sterowanie filmami, Efekty animacji Na tym etapie szkolenia uczestnik powinien: -Tworzyć banery reklamowe na strony WWW -Tworzyć animacje automatyczne Język ActionScript 3.0, Podstawowe Akcje i ich zastosowanie, Kontrola przepływu filmu, Dynamiczne ładowanie klipów filmowych i innej zawartości,Tworzenie prezentacji pod www i pod płytki CD, Tworzenie samo startujących płytek z prezentacjami, Wprowadzenie do programowania w Action Script, Na tym etapie szkolenia uczestnik powinien: -Tworzyć strony www w technologii flash -Tworzyć interakcyjne prezentacje..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 3 zadań.
Numer ogłoszenia: 17357 -
2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
W związku z otrzymaniem
informacji o błędzie pisarskim zaistniałym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Powiat Wadowicki -Starostwo Powiatowe w
Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
W Załączniku nr 4 do SIWZ WIZ.272.10.2013.PN na zadanie nr 1, 2i 3 zmienia się
brzmienie nazwy zamówienia:
Było:
Zadanie nr 1. - Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej
Winno być: Zadanie nr 1. - Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej,
Było:
Zadanie nr 2. - Organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalnej hostessy wraz z warsztatami stylizacji i wizażu oraz sesją zdjęciową dla 10 uczniów Zespołu szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej
Winno być: Zadanie nr 2. - Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej
Było:
Zadanie nr 3. - Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej
Winno być: Zadanie 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach
W załączeniu poprawione Załączniki nr 4 na zadanie nr 1, 2 i 3 do SIWZ WIZ.272.10.2013.PN.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższa korekta załączników do SIWZ, stanowi jej integralną część, a przy tym z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Otrzymują:
1x wykonawcy biorący udział w postępowaniu
1 x a/a (MK)
SWIZ.272.10.2013.PN.doc (Rozmiar: 868352 bajtów) | |
Załączniki - zmiana.doc (Rozmiar: 600576 bajtów) |