a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetargu na organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wado



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 17357 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 3 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów z Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie i uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie o specjalności: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script wg 3-ch zadań: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej, Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, (warunek dotyczy zadania nr 1) dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu kursu przedstawiciela handlowego,. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dla danego zadania) tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów (odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia dla zadania 1, 2, 3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma na celu zdobycie przez uczniów wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. Zdobyte wiadomości pozwolą ukształtować osobowość handlowca, jego postawę, umiejętności, motywy do podejmowania działań, kulturę osobistą, umiejętność współpracy z innymi oraz samokontrolę, wskażą jak wychodzić z sytuacji trudnych, jak rozwiązywać konflikty i nauczą postępowania w biznesie. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursów: Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może również zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość osób: 10 Kurs powinien obejmować minimum 40 godzin zajęć w tym zajęcia praktyczne i zajęcia teoretyczne. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe do prawidłowej realizacji programu kursu dla każdego uczestnika. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Tematyka zajęć: a) Autoprezentacja, b) Kreowanie własnego wizerunku, c) Komunikacja międzyludzka i asertywność w kontaktach biznesowych, d) Pozyskiwanie klienta, e) Przygotowanie do rozmowy handlowej i przeprowadzenie rozmowy handlowej, f) Skuteczna prezentacja produktu, techniki sprzedaży, sprzedaż w terenie, g) Techniki argumentacji i techniki negocjacji, h) Kreowanie wizerunku firmy, i) Finalizowanie transakcji, j) Podtrzymywanie kontaktów z klientem, k) Podsumowanie i egzamin..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej,.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej - Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, al. Jana Pawła II 3, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie w celu realizacji kursu. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może również zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość uczniów: 15 Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 16 godzin zajęć praktycznych. Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom certyfikaty o ukończeniu kursu w języku polskim i w języku angielskim wraz z podaniem terminu kursu i liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. Program kursu powinien obejmować zajęcia praktyczne z komputerowej obsługi biura podróży, (np. program S.A.R.T) touroperatora, przewoźnika, hotelu i informacji turystycznej oraz automatyczna rezerwacja i sprzedaż oferty turystycznej w Polsce i za granicą uwzględniający klasyczne imprezy turystyczne, jak również usługi noclegowe, transportowe, ubezpieczeniowe, żywieniowe..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach - Celem kursu jest nauczenie się tworzenia stron WWW lub prezentacji ekranowych w technologii Flash, zapisywanych na płytkach CD, opanowanie metody tworzenia banerów reklamowych umieszczanych na stronach WWW, poznanie podstawowych poleceń ActionScript. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach ,ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia Sali. Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie w celu realizacji kursu. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs może zostać zorganizowany w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zapewnia on wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, ubezpieczenie uczestników kursu w niezbędnym zakresie oraz właściwą realizację kursu. Wykonawca zapewnia opiekuna w czasie przejazdów. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość uczniów: 10 Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 27 godzin zajęć (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). Godzina zajęć obejmuje 60 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w soboty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisani umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, liczba godzin w rozbiciu na poszczególne tematy), który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień jego odbywania bezpłatny catering. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, przed rozpoczęciem zajęć (czas posiłku nie wchodzi w czas trwania zajęć). Pod pojęciem catering należy rozumieć obiad składający się z dania głównego (mięso lub ryba z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek), napój min. 0,2 l (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa, czy herbata bez ograniczeń. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło z kompletem sztućców i serwetek, obiad musi być dostarczony jako wyporcjowany. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Koordynatorowi powiatowemu projektu menu do akceptacji. Program kursu Adobe Flash z ActionScript : Zasady projektowania filmów Flash, Banery, Prezentacje, Strony www, Praca na warstwach, Zarządzanie warstwami Tworzenie i edycja obiektów graficznych, Tworzenie kształtów za pomocą narzędzi : Owal, Prostokąt itd. Edycja kształtów, Praca na krzywej Beziera, Typy wypełnienia Kontur, Praca z tekstem, Precyzyjne transformacje obiektów, Rozmiar, Położenie, Obrót, Skala i lustro, Pochylanie, Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu, Kształtowanie obiektów, Część wspólna, Przycinanie, Spawanie, Import dźwięku i grafiki, Synchronizacja i praca z dźwiękiem, Praca z mapami bitowymi Symbole typu grafika, guzik, klip,Animowanie guzików, Maskowanie obiektów, Ścieżki ruchu, Praca na osi czasu, Zarządzanie klatkami filmu, Ujęcia kluczowe i puste ujęcia kluczowe, Animowanie Obiektów, Tworzenie animacji kształtu (shape), Tworzenie animacji ruchu (tween), Nazwy Instancji, Rola biblioteki, Sterowanie symbolami Sterowanie klipami, Sterowanie scenami, Sterowanie filmami, Efekty animacji Na tym etapie szkolenia uczestnik powinien: -Tworzyć banery reklamowe na strony WWW -Tworzyć animacje automatyczne Język ActionScript 3.0, Podstawowe Akcje i ich zastosowanie, Kontrola przepływu filmu, Dynamiczne ładowanie klipów filmowych i innej zawartości,Tworzenie prezentacji pod www i pod płytki CD, Tworzenie samo startujących płytek z prezentacjami, Wprowadzenie do programowania w Action Script, Na tym etapie szkolenia uczestnik powinien: -Tworzyć strony www w technologii flash -Tworzyć interakcyjne prezentacje..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 



Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: przedstawiciela handlowego, obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej, Flash z Action Script dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 3 zadań.

 

Numer ogłoszenia: 17357 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013

W związku z otrzymaniem informacji o błędzie pisarskim zaistniałym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Powiat Wadowicki -Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
W Załączniku nr 4 do SIWZ WIZ.272.10.2013.PN na zadanie nr 1, 2i 3 zmienia się brzmienie nazwy zamówienia:

Było:

Zadanie nr 1. - Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej

Winno być: Zadanie nr 1. - Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej,

Było:

Zadanie nr 2. - Organizacja i przeprowadzenie kursu profesjonalnej hostessy wraz z warsztatami stylizacji i wizażu oraz sesją zdjęciową dla 10 uczniów Zespołu szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej

Winno być: Zadanie nr 2. - Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu automatycznej rezerwacji turystycznej i informacji turystycznej dla 15 uczniów Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej

Było:

Zadanie nr 3. - Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciela handlowego dla 10 uczniów Zespołu szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej

Winno być: Zadanie 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu Flash z Action Script, dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach

 

W załączeniu poprawione Załączniki nr 4 na zadanie nr 1, 2 i 3 do SIWZ WIZ.272.10.2013.PN.

 Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższa korekta załączników do SIWZ, stanowi jej integralną część, a przy tym z uwagi na jej zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływa na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

 

Otrzymują:

1x wykonawcy biorący udział w postępowaniu

1 x www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (MK)

Pliki do pobrania:

SWIZ.272.10.2013.PN.doc (Rozmiar: 868352 bajtów)
Załączniki - zmiana.doc (Rozmiar: 600576 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|