Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Wadowice: Przygotowanie dokumentów do wniosku o
wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej przejście na własność Powiatu
Wadowickiego działek zajętych pod drogi powiatowe - wg 4 zadań
Numer ogłoszenia: 315380 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,
woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie dokumentów do wniosku
o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej przejście na własność Powiatu
Wadowickiego działek zajętych pod drogi powiatowe - wg 4 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod
drogi publiczne na podstawie art. 73 i 60 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133 poz.
872 z późn. zm.) ZADANIE NR 1 - Regulacja stanu prawnego działek zajętych pod
pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Klecza Dolna, Klecza Górna; ZADANIE
NR 2 - Regulacja stanu prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z
art. 73, z obrębu Barwałd Górny; ZADANIE NR 3 - Regulacja stanu prawnego
działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Wyźrał, Lgota;
ZADANIE NR 4 - Wydzielenie działek zajętych pod odcinki dróg powiatowych z art.
60 w obrębach - Paszkówka, Spytkowice, Wieprz, Marcyporęba, Sosnowice;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty
uzupełniające będą obejmować przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie
decyzji Wojewody stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości
działek zajętych pod drogi publiczne na podstawie art. 73 i 60 ustawy z
dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje
publiczną ( Dz. U. nr 133 poz. 872 z późn. zm.) ZADANIE NR 1 - Regulacja
stanu prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z
obrębu Klecza Dolna, Klecza Górna; ZADANIE NR 2 - Regulacja stanu prawnego
działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Barwałd Górny;
ZADANIE NR 3 - Regulacja stanu prawnego działek zajętych pod pasy dróg
powiatowych z art. 73, z obrębu Wyźrał, Lgota; ZADANIE NR 4 - Wydzielenie
działek zajętych pod odcinki dróg powiatowych z art. 60 w obrębach -
Paszkówka, Spytkowice, Wieprz, Marcyporęba, Sosnowice;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Wykonawca
winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac legitymujący się
uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr
2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie
dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja
1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz
1287 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana
metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i inne dokumenty
dołączone do oferty.
- III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
- III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z
art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez
pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki
Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w
formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul.
Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Regulacja stanu
prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Klecza
Dolna, Klecza Górna;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.).
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Regulacja stanu
prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Barwałd
Górny.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.).
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Regulacja stanu
prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Wyźrał,
Lgota.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.).
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Wydzielenie działek
zajętych pod odcinki dróg powiatowych z art. 60 w obrębach - Paszkówka,
Spytkowice, Wieprz, Marcyporęba, Sosnowice.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 60 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.).
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.