Wadowice: Przygotowanie dokumentów do wniosku o
wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej przejście na własność Powiatu
Wadowickiego działek zajętych pod drogi powiatowe - wg 10 zadań
Numer ogłoszenia: 171865 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,
woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie dokumentów do wniosku
o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej przejście na własność Powiatu
Wadowickiego działek zajętych pod drogi powiatowe - wg 10 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod
drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133 poz.
872 z późn. zm.) Przygotowanie dokumentacji jest niezbędne w celu regulacji
prawnej działek zajętych pod pas dróg powiatowych. Opracowanie dokumentacji
winno być sporządzone w 4 egzemplarzach i zawierać: -projekt podziału
nieruchomości z powierzchniami działek, numerami ksiąg wieczystych oraz
nazwiskami i adresami właścicieli obecnych i na dzień 31.12.1998r. -wykaz zmian
gruntowych ( może znajdować się w projekcie podziału); -załamania granic pasa
drogowego stabilizować trwale; -poświadczone (przez geodetę) prawa własności
ksiąg wieczystych z badaniem wszystkich działów, z wykazaniem podstawy wpisu
prawa własności dotychczasowych właścicieli na dzień 31.12.1998r. oraz
aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego itp. - 1 egz
-przy pomiarach jednostkowych działek, gdy zostanie stwierdzone, iż
przedmiotowa działka nie została zajęta pod pas drogowy, należy ten wpis
umościć na mapie ustalenia lub wznowienia granic..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem
zamówienia uzupełniającego będzie przygotowanie dokumentów do wniosku o
wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej przejście prawa własności
nieruchomości działek zajętych pod drogi publiczne na podstawie art. 73
ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące
administracje publiczną ( Dz. U. nr 133 poz. 872 z późn. zm.)
Przygotowanie dokumentacji będzie niezbędne w celu regulacji prawnej
działek zajętych pod pas dróg powiatowych. Opracowanie dokumentacji winno
być sporządzone w 4 egzemplarzach i zawierać: -projekt podziału
nieruchomości z powierzchniami działek, numerami ksiąg wieczystych oraz
nazwiskami i adresami właścicieli obecnych i na dzień 31.12.1998r. -wykaz
zmian gruntowych ( może znajdować się w projekcie podziału); -załamania
granic pasa drogowego stabilizować trwale; -poświadczone (przez geodetę)
prawa własności ksiąg wieczystych z badaniem wszystkich działów, z
wykazaniem podstawy wpisu prawa własności dotychczasowych właścicieli na
dzień 31.12.1998r. oraz aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania
wywłaszczeniowego itp. - 1 egz -przy pomiarach jednostkowych działek, gdy
zostanie stwierdzone, iż przedmiotowa działka nie została zajęta pod pas
drogowy, należy ten wpis umościć na mapie ustalenia lub wznowienia granic.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
- III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Wykonawca
winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac legitymujący się
uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr
2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie
dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja
1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz
1287 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana
metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz i inne
dokumenty dołączone do oferty.
- III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
- III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
- III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z
art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli
dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana
przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla
Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone
w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III
piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Regulacja stanu
prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu
Stronie, Klecza Dolna, Babica, Roków, Zawadka, Stryszów;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.) Regulacja stanu prawnego działek zajętych pod
pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Stronie, Klecza Dolna, Babica,
Roków, Zawadka, Stryszów;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Regulacja stanu
prawnego działek zajętych pod pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu
Lanckorona, Witanowice, Ryczów, Bachowice, Nowe Dwory, Łączany, Witanowice;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody
stwierdzającej przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych
pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r.
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U.
nr 133 poz. 872 z późn. zm.)Regulacja stanu prawnego działek zajętych pod
pasy dróg powiatowych z art. 73, z obrębu Lanckorona, Witanowice, Ryczów,
Bachowice, Nowe Dwory, Łączany, Witanowice;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Regulacja stanu prawnego
nieruchomości na odcinkach dróg powiatowych z obrębu Klecza Dolna;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej
przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod drogi
publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133
poz. 872 z późn. zm.)Regulacja stanu prawnego nieruchomości na odcinkach
dróg powiatowych z obrębu Klecza Dolna;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Regulacja stanu
prawnego nieruchomości na odcinkach dróg powiatowych z obrębu Wysoka;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej
przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod drogi
publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133
poz. 872 z późn. zm.)Regulacja stanu prawnego nieruchomości na odcinkach
dróg powiatowych z obrębu Wysoka;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Regulacja stanu
prawnego nieruchomości na odcinkach dróg powiatowych z obrębu Chocznia;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej
przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod drogi
publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133
poz. 872 z późn. zm.) Regulacja stanu prawnego nieruchomości na odcinkach
dróg powiatowych z obrębu Chocznia;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Regulacja stanu
prawnego nieruchomości na odcinkach dróg powiatowych z obrębu Frydrychowice;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej
przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod drogi
publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133
poz. 872 z późn. zm.) Regulacja stanu prawnego nieruchomości na odcinkach
dróg powiatowych z obrębu Frydrychowice;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 - Regulacja stanu
prawnego nieruchomości na odcinkach dróg powiatowych z obrębu Stryszów;.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji Wojewody stwierdzającej
przejście prawa własności nieruchomości działek zajętych pod drogi
publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną ( Dz. U. nr 133
poz. 872 z późn. zm.) Regulacja stanu prawnego nieruchomości na odcinkach
dróg powiatowych z obrębu Stryszów;.
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.