a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetagu - Usługi szkół nauki jazdy



PL-Wadowice: Usługi szkół nauki jazdy
2013/S 055-090635
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat WadowickiStarostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2Osoba do kontaktów: Alicja Noworyta34-100 WadowicePOLSKATel.: +48 338734200E-mail: biuro@powiat.wadowice.plFaks: +48 338232433
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B zakończone egzaminem państwowym dla273 uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach realizacji projektu Modernizacjakształcenia zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań: Zadanie nr 1 - Andrychów; Zadanie nr 2 - KalwariaZebrzydowska; Zadanie nr 3 –Wadowice 1; Zadanie nr 4 –Wadowice 2.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: PowiatWadowicki.
Kod NUTS
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B zakończoneegzaminem państwowym dla 273 osób (uczniów ze szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki) w ramachrealizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w tym: Zadanie nr 1 Andrychów -zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Andrychów dla 35 uczniówZespołu Szkół nr 1w Andrychowie i 35 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, razem dla 70 osób-kursantów; Zadanie nr 2 Kalwaria Zebrzydowska - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdykat. B na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska dla 39 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w KalwariiZebrzydowskiej, Zadanie nr 3 Wadowice 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. Bna terenie miasta Wadowice dla 80 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach Zadanie nr 4 Wadowice 2 -zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Wadowice dla 29 uczniówZespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 26 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach oraz 29 uczniów ZespołuSzkół RCKU w Radoczy, razem 84 osób-kursantów. Liczba uczestników kursu (uczniów) dla każdego z zadańpodana powyżej może ulec zmianie. Lista uczestników kursu dla każdego z zadań będzie podana Wykonawcyw dniu podpisania umowy. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób kończących kurs za wyjątkiemnieprzewidzianych sytuacji losowych, np. wypadek, ciężka choroba. Takie sytuacje będą rozpatrywane przezZamawiającego indywidualnie w uzgodnieniu z Liderem Projektu mając na względzie ilość zrealizowanychzajęć. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniemegzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie zobowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniemegzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowyw części teoretycznej i praktycznej. Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. wtym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45 min) 30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zapewnienia warunków lokalowych (sala wykładowa), placumanewrowego, wyposażenia dydaktycznego, samochodów do nauki jazdy, doświadczoną i wykwalifikowanąkadrę do prowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej zgodnie z: - rozporządzeniem MinistraTransportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 3.07.2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających sięo uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019 ).
-ustawą z dnia 5.01.2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30 poz. 151
z późn.zm.), - rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia,egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych wtych sprawach (Dz.U. z 2012 r. poz. 995), - rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i GospodarkiMorskiej z dnia 31.07.2012 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowaniapojazdami ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1005 z późn. zm.). oraz zobowiązany jest do:
-uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go na 3 dniprzed planowanym rozpoczęciem zajęć, -zapewnienia sprzętu komputerowego wraz z odpowiednimoprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym należytą realizację przedmiotu zamówienia,
spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. -zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu kompletumateriałów szkoleniowych oraz przekazanie 1egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu, -sporządzenialisty obecności uczestników kursu z własnoręcznymi podpisami uczniów z każdego dnia zajęć, na zajęciachteoretycznych i praktycznych oraz dziennika zajęć, - bieżącego informowania Zamawiającego oraz Lideraszkolnego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach, -ubezpieczenia uczestników kursu odnastępstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, -ponoszenia wszelkichkosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie,-przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, -opłaty za pierwszy egzamin państwowy, - zorganizowania isfinansowania badań lekarskich umożliwiających przystąpienie do kursu prawa jazdy. Do kursu przystąpiąuczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami wydaneprzez lekarza uprawnionego do badań kierowców i utworzą Profil Kandydata na Kierowcę w StarostwiePowiatowym właściwym ze względu na miejsce zamieszkania. W przypadku eliminacji uczestnika z przyczynzdrowotnych Wykonawca ponosi koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z przekazanej przez lidera szkolnegoprojektu listy rezerwowej osób zakwalifikowanych do kursu, -wyznaczenia osoby, która będzie odpowiadała zaorganizację, terminową realizację szkolenia i bieżący kontakt z koordynatorem powiatowym projektu i lideremszkolnym projektu MKZ, w tym telefoniczne informowanie o nieobecności uczestników na zajęciach kursu, -fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji Zamawiającemu, pouzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu, - dokonania ewaluacji kursu na podstawie przeprowadzonychanonimowych ankiet (na początku i na zakończenie kursu), -oznakowania pomieszczeń, w których będąodbywać się zajęcia teoretyczne-materiały (plakat) przekaże Zamawiający przy podpisaniu umowy. Zajęciateoretyczne mogą być organizowane w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych od 15.00 – 19.00 lubw innych godzinach ustalonych dla danej grupy niekolidująco z zajęciami szkolnymi oraz w soboty w godzinachod 8.00 – 19.00, zajęcia praktyczne Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu (daty igodziny). Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zajęcia praktyczne rozpoczynały się i kończyły w mieściewyznaczonym odpowiednio dla danego zadania.
Wykonawca w terminie do 7 dni po zakończeniu realizacji części teoretycznej kursu przedłoży Zamawiającemuwraz z fakturą/rachunkiem: -lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, zkażdego dnia zajęć) –oryginał, -dziennik zajęć – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, -listaz potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), -1 egzemplarzmateriałów szkoleniowych (lub kserokopia), poświadczona za zgodność oryginałem kserokopia ubezpieczeniaNNW, Wykonawca w terminie do 7 dni po zakończeniu realizacji części praktycznej kursu przedłożyZamawiającemu wraz z fakturą/rachunkiem:
-lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu zaświadczeń o ukończeniu kursu (oryginał), -poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu, - kartyz przeprowadzonych zajęć z części teoretycznej i praktycznej (kserokopie poświadczone za zgodność zoryginałem), -karty z egzaminu wewnętrznego (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), -poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty za pierwszy egzamin państwowy, -imiennywykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończyłkursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, dokumentacja fotograficzna z kursu, -wyniki ocenymerytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80411200
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B zakończone egzaminem państwowym dla 273 osób(uczniów ze szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki).
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Andrychów - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miastaAndrychów dla 35 uczniów Zespołu Szkół nr 1w Andrychowie i 35 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, razem dla70 osób-kursantów
1)
Krótki opis
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Andrychów dla 35 uczniówZespołu Szkół nr 1w Andrychowie i 35 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, razem dla 70 osób-kursantów. Liczba uczestników kursu (uczniów) podana powyżej może ulec zmianie. Lista uczestnikówkursu będzie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osóbkończących kurs za wyjątkiem nieprzewidzianych sytuacji losowych, np. wypadek, ciężka choroba. Takiesytuacje będą rozpatrywane przez Zamawiającego indywidualnie w uzgodnieniu z Liderem Projektu mając nawzględzie ilość zrealizowanych zajęć. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminupaństwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiałuoraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminupaństwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłatyza pierwszy egzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. Wymiar godzin dla każdego uczestnikakursu wynosi – 60 godz. w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45 min) 30 godzin zajęć praktycznych(1 godz.= 60 min)
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80411200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin zakończenia zamówienia 23.11.2013 r.
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 Kalwaria Zebrzydowska - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na tereniemiasta Kalwaria Zebrzydowska dla 39 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej
1)
Krótki opis
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska dla39 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej. Liczba uczestników kursu (uczniów)podana powyżej może ulec zmianie. Lista uczestników kursu będzie podana Wykonawcy w dniu podpisaniaumowy. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób kończących kurs za wyjątkiem nieprzewidzianychsytuacji losowych, np. wypadek, ciężka choroba. Takie sytuacje będą rozpatrywane przez Zamawiającegoindywidualnie w uzgodnieniu z Liderem Projektu mając na względzie ilość zrealizowanych zajęć. Kurs obejmujeprzygotowanie teoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego
z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydaniedokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowegowraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszyegzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi– 60 godz. w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45 min) 30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60min)
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80411200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin realizacji zamówienia 23.11.2013 r.
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 Wadowice 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miastaWadowice dla 80 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach
1)
Krótki opis
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Wadowice dla 80 uczniówZespołu Szkół nr 3 w Wadowicach. Liczba uczestników kursu (uczniów) podana powyżej może ulec zmianie.Lista uczestników kursu będzie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zapłaci zafaktyczną liczbę osób kończących kurs za wyjątkiem nieprzewidzianych sytuacji losowych, np. wypadek,ciężka choroba. Takie sytuacje będą rozpatrywane przez Zamawiającego indywidualnie w uzgodnieniu zLiderem Projektu mając na względzie ilość zrealizowanych zajęć. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne ipraktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego sprawdzającego stopieńopanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprawniającego doprzystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego w określonym terminiez wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowy w części teoretycznej i praktycznej. Wymiargodzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godz.=45 min)30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80411200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin realizacji zamówienia 23.11.2013 r.
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 Wadowice 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miastaWadowice dla 29 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 26 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach oraz 29uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy, razem 84 osób-kursantów
1)
Krótki opis
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B na terenie miasta Wadowice dla 29 uczniówZespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 26 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach oraz 29 uczniów ZespołuSzkół RCKU w Radoczy, razem 84 osób-kursantów. Liczba uczestników kursu (uczniów) podana powyżej możeulec zmianie. Lista uczestników kursu będzie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiającyzapłaci za faktyczną liczbę osób kończących kurs za wyjątkiem nieprzewidzianych sytuacji losowych,np. wypadek, ciężka choroba. Takie sytuacje będą rozpatrywane przez Zamawiającego indywidualnie wuzgodnieniu z Liderem Projektu mając na względzie ilość zrealizowanych zajęć. Kurs obejmuje przygotowanieteoretyczne i praktyczne do egzaminu państwowego z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznegosprawdzającego stopień opanowania materiału oraz wydanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami,uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego wraz z ustaleniem egzaminu państwowego wokreślonym terminie z wniesieniem należnej opłaty za pierwszy egzamin państwowy w części teoretyczneji praktycznej. Wymiar godzin dla każdego uczestnika kursu wynosi – 60 godz. w tym: 30 godzin zajęćteoretycznych (1 godz.=45 min)
30 godzin zajęć praktycznych (1 godz.= 60 min)
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
80411200
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Termin realizacji zamówienia 23.11.2013 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
na Zadanie nr 1 – 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
na Zadanie nr 2 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych).
na Zadanie nr 3 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
na Zadanie nr 4 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe w wysokości do 30% wartości zadania po zakończeniuczęści teoretycznej kursu. Podstawą rozliczania należności będzie oryginał faktury wraz z dokumentamipotwierdzającymi ukończenie części teoretycznej kursu w formie listy osób, które ukończyły część teoretycznakursu, podpisanej przez kursantów. Pozostała część zostanie rozliczona po zakończeniu kursu, po złożeniuprzez Wykonawcę faktury końcowej wraz z wymaganymi dokumentami.
8. Należność płatna będzie z konta Zamawiającego w terminie do 14 dni od doręczenia faktury.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
III.2)
Warunki udziału
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.Aktualny odpis z właściwegorejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku doosób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składakilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Aktualne zaświadczenie właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lubzaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczyto każdego z uczestników.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.
5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będącychwykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami alborównoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby,w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działającychwspólnie dotyczy to każdego z nich.
6. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnegozaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działającychwspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniana podstawie art. 24 ust. 1 Pzp; 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp; 9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 10. 2.Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawca winien wykazać instruktorów jazdy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadających kwalifikacje zawodowe określone przepisami tj.: Zadanie nr 1 min. 4 osoby; Zadanie nr2 min. 2 osoby; Zadanie nr 3 min. 4 osób; Zadanie nr 4 min. 4 osób. 2. Wykonawca musi wykazać, żedysponuje odpowiednią bazą szkoleniową ( sala wykładowa z wymaganym wyposażeniem; odpowiedniowydzielonym i oznakowanym placem manewrowym (dotyczy wszystkich zadań), i pojazdami do zajęćpraktycznych tj.: Zadanie nr 1 min. 4 samochody do zajęć praktycznych; Zadanie nr 2 min. 2 samochody dozajęć praktycznych; Zadanie nr 3 min. 4 samochody do zajęć praktycznych; Zadanie nr 4 min. 4 samochody
do zajęć praktycznych, zgodnie z wymaganiami lub ma zapewniony do nich dostęp np.: przez dzierżawę,wynajem, z pisemnym zobowiązaniem podmiotów udostępniających zasoby do wykonywania zamówieniapotwierdzone stosownymi dokumentami. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotówniezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawipisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich podczas wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie to powinno wskazywać na faktycznądostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formęudostępniania zasobów, okres jakiego to zobowiązanie dotyczy, sposób wykorzystania zasobów innegopodmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączyłwykonawcę z tym innym podmiotem. Powyższe oznacza, iż wykonawca celem udowodnienia zamawiającemu,że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danego zamówienia, o ile korzysta z zasobów innychpodmiotów, jest zobowiązany do przedłożenia stosownego oświadczenia tych podmiotów w formie pisemnegozobowiązania. (Minimalnym wymaganiem dla zachowania formy pisemnej jest złożenie własnoręcznegopodpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia. Oświadczenie złożone w formie kopii poświadczonejza zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełnia wymogu formy pisemnej.)
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: Wykonawcamusi posiadać upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w formie wpisu do rejestruprzedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z:
-ustawą z dnia 5.01.2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.),
-rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012 r. w sprawieszkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z2012 r. poz. 1019 ).
-rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13.07.2012 r. w sprawieegzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania iuzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z2012 r. poz. 995),
-rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31.07.2012 r. w sprawiewydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1005 zpóźn. zm.).
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WIZ.272.18.2013.PN
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
25.4.2013 - 10:30
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 25.4.2013 - 11:00
Miejscowość:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach przy ul. Batorego 2, sala posiedzeń - pokój nr 0.11 (parter).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Modernizacja kształcenia zawodowegow Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z EuropejskiegoFunduszu Społecznego.
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17a02-676 WarszawaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składaniaodwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemupodmiotowi,jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę wwyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w DzialeVI ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji prowadzoną przez Prezesa Urzędu ZamówieńPublicznych.
3. Terminy wniesienia odwołania:
a) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającegostanowiących podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Pzp, albow terminie 15 dni jeśli zostały przesłane w inny sposób,
b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się wterminie10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZna stronie internetowej,
c) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt a i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawyPzp.
5. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Faks: +48 224587700
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15.3.2013

Pliki do pobrania:

SWIZ_WIZ.272.18.2013.PN.doc (Rozmiar: 1120768 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|