a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie nr 32429 - 2008 z dnia 18.02.2008r. na wycenę nieruchomości wg 3 zadań



Wadowice: Wycena nieruchomości wg 3 zadań: Zad. I) Wycena nieruchomości położonych na terenie Gm. Wadowice zajętych pod drogi krajowe, powiatowe i gminne w trybie art. 73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Zad. II) Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości, położonej w Andrychowie przy ul. Starowiejskiej 22; Zad. III) Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, położonej w Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 32429 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości wg 3 zadań: Zad. I) Wycena nieruchomości położonych na terenie Gm. Wadowice zajętych pod drogi krajowe, powiatowe i gminne w trybie art. 73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Zad. II) Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości, położonej w Andrychowie przy ul. Starowiejskiej 22; Zad. III) Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, położonej w Wadowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Zad. I) ustalenie wartości nieruchomości położonych na terenie Gminy Wadowice, przejętych na rzecz: Gminy Wadowice, Powiatu Wadowickiego, Skarbu Państwa w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne: A) Barwałd Dolny : 679/11,679/13, 679/15, 708/9, 708/11, 706/7, 684/12,2034 ( zajęte pod drogę krajową ) , B) Chocznia : 6633/8, 2667/4, 2666/10, 2580/2 ( zajęte pod drogę krajową ), C) Chocznia : 5124/2, 5493/2 ( zajęte pod drogę gminną ), D) Jaroszowice : 979/6 ( zajęta pod drogę krajową ), E) Klecza Dolna : 400/8,383/10, 381/8, 59/8, 446/62 ( zajęte pod drogę krajową ), F) Klecza Górna : 463/4 , 460/36 ( zajęte pod drogę krajową ) , G) Stanisław Górny ; 91/6 ( zajęta pod drogę powiatową ), H) Wysoka : 325/4 ( zajęta pod drogę powiatową ), I ) Zawadka : 555/4, 553/5, 556/3, 557/3, 558/3, 554/4 ( zajęte pod drogę powiatową ). Zad. II) ustalenie wartości rynkowej nieruchomości obejmującej działkę nr 554/6 o 0,0460 ha, położoną w Andrychowie przy ul. Starowiejskiej 22, stanowiącą własność Gminy Andrychów, objętą KW.22.813, co do której toczy się postępowanie administracyjne zmierzające do zwrotu przedmiotowej działki na rzecz byłych właścicieli. Ponadto na podstawie art. 140 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1998r. o gospodarce nieruchomościami ustalenie zmniejszenia albo zwiększenia wartości nieruchomości wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu. Zad. III) ustalenie wartości rynkowej nieruchomości, przeznaczonej do sprzedaży, obejmującej działkę nr 3385 o pow. 0,0101 ha, położoną w Wadowicach, stanowiącą własność Skarbu Państwa, objętą KW.47845, zabudowaną murowaną kapliczką.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 261 poz. 2603 z 2004r. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5.zapewnią realizację zamówienia w określonym terminie. 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 261 poz. 2603 z 2004r. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty (odpowiednio na każde zadanie). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy (odpowiednio na każde zadanie). 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pokój nr 104 (I piętro).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pokój nr 314 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I) Wycena nieruchomości położonych na terenie Gm. Wadowice zajętych pod drogi krajowe, powiatowe i gminne w trybie art. 73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zad. I) ustalenie wartości nieruchomości położonych na terenie Gminy Wadowice, przejętych na rzecz: Gminy Wadowice, Powiatu Wadowickiego, Skarbu Państwa w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne : A) Barwałd Dolny : 679/11,679/13, 679/15, 708/9, 708/11, 706/7, 684/12,2034 (zajęte pod drogę krajową ) , B) Chocznia : 6633/8, 2667/4, 2666/10, 2580/2 ( zajęte pod drogę krajową ), C) Chocznia : 5124/2, 5493/2 ( zajęte pod drogę gminną ), D) Jaroszowice : 979/6 ( zajęta pod drogę krajową ), E) Klecza Dolna : 400/8,383/10, 381/8, 59/8, 446/62 ( zajęte pod drogę krajową ), F) Klecza Górna : 463/4 , 460/36 ( zajęte pod drogę krajową ) , G) Stanisław Górny ; 91/6 ( zajęta pod drogę powiatową ), H) Wysoka : 325/4 ( zajęta pod drogę powiatową ), I ) Zawadka : 555/4, 553/5, 556/3, 557/3, 558/3, 554/4 ( zajęte pod drogę powiatową )..
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości, położonej w Andrychowie przy ul. Starowiejskiej 22..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zad. II) ustalenie wartości rynkowej nieruchomości obejmującej działkę nr 554/6 o 0,0460 ha, położoną w Andrychowie przy ul. Starowiejskiej 22, stanowiącą własność Gminy Andrychów, objętą KW.22.813, co do której toczy się postępowanie administracyjne zmierzające do zwrotu przedmiotowej działki na rzecz byłych właścicieli. Ponadto na podstawie art. 140 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1998r. o gospodarce nieruchomościami ustalenie zmniejszenia albo zwiększenia wartości nieruchomości wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu..
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży, położonej w Wadowicach..

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zad. III- ustalenie wartości rynkowej nieruchomości, przeznaczonej do sprzedaży, obejmującej działkę nr 3385 o pow. 0,0101 ha, położoną w Wadowicach, stanowiącą własność Skarbu Państwa, objętą KW.47845, zabudowaną murowaną kapliczką..
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ NBI.343.5.08+zał. 1_3.pdf (Rozmiar: 255088 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|