Wadowice: Inwentaryzacja i podział na lokale, oraz wycena lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi , garażami i udziałem w gruncie nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Powiatu Wadowickiego wg 2 zadań: Zadanie nr 1 położonych w Wysokiej nr 309; Zadanie nr 2 położonych w Choczni ul. Główna 4
Numer ogłoszenia: 212681 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja i podział na lokale, oraz wycena lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi , garażami i udziałem w gruncie nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Powiatu Wadowickiego wg 2 zadań: Zadanie nr 1 położonych w Wysokiej nr 309; Zadanie nr 2 położonych w Choczni ul. Główna 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje inwentaryzację budynku, podział na lokale wraz z pomieszczeniami przynależnymi i garażami oraz udziałem w gruncie, jak również wycenę poszczególnych lokali. Wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym w trakcie wykonywania zamówienia podział budynków na poszczególne lokale z przyporządkowaniem pomieszczeń przynależnych i garaży. Zadanie nr 1 położonych w Wysokiej nr 309: Nieruchomość WOZ WYSOKA oznaczona jako działka nr 315/20 o pow. 0,1910 ha objęta KW 24.196 jest administrowana przez Komwad Sp. z o.o. w Wadowicach. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem 2-kondygnacyjnym o pow. zabudowy 265,05m2, pow. użytkowej 339,62 m2 i kubaturze 2385,00m3. Lokale użytkowe i mieszkalne w budynku są oddane w najem. Zadanie nr 2 położonych w Choczni ul. Główna 4: Nieruchomość WOZ CHOCZNIA oznaczona jako działka nr 1458/7 o pow. 0,2219 ha objęta KW 27.948 jest administrowana przez Komwad Sp. z o.o. w Wadowicach. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem 2-kondygnacyjnym o pow. zabudowy 268m2, pow. użytkowej 261 m2 i kubaturze 2600m3. Lokale użytkowe i mieszkalne w budynku są oddane w najem. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzalezniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ. 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty (odpowiednio na każde zadanie). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy (odpowiednio na każde zadanie). 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 położonych w Wysokiej nr 309.
•
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje inwentaryzację budynku, podział na lokale wraz z pomieszczeniami przynależnymi i garażami oraz udziałem w gruncie, jak również wycenę poszczególnych lokali. Wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym w trakcie wykonywania zamówienia podział budynków na poszczególne lokale z przyporządkowaniem pomieszczeń przynależnych i garaży. Zadanie nr 1 położonych w Wysokiej nr 309: Nieruchomość WOZ WYSOKA oznaczona jako działka nr 315/20 o pow. 0,1910 ha objęta KW 24.196 jest administrowana przez Komwad Sp. z o.o. w Wadowicach. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem 2-kondygnacyjnym o pow. zabudowy 265,05m2, pow. użytkowej 339,62 m2 i kubaturze 2385,00m3. Lokale użytkowe i mieszkalne w budynku są oddane w najem..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
•
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 położonych w Choczni ul. Główna 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje inwentaryzację budynku, podział na lokale wraz z pomieszczeniami przynależnymi i garażami oraz udziałem w gruncie, jak również wycenę poszczególnych lokali. Wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym w trakcie wykonywania zamówienia podział budynków na poszczególne lokale z przyporządkowaniem pomieszczeń przynależnych i garaży Zadanie nr 2 położonych w Choczni ul. Główna 4: Nieruchomość WOZ CHOCZNIA oznaczona jako działka nr 1458/7 o pow. 0,2219 ha objęta KW 27.948 jest administrowana przez Komwad Sp. z o.o. w Wadowicach. Nieruchomość jest zabudowana budynkiem 2-kondygnacyjnym o pow. zabudowy 268m2, pow. użytkowej 261 m2 i kubaturze 2600m3. Lokale użytkowe i mieszkalne w budynku są oddane w najem..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.