Wadowice: Zakup i dostawa dwóch infokiosków i systemu
informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach
projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO
9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet
V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji
samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji
samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz
budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 106729 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa dwóch infokiosków i systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane tablica ogłoszeń) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach. a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty: kolorową wizualizację oferowanego kiosku, kartkę katalogową oferowanego ekranu dotykowego, kartę katalogową oferowanej klawiatury, dokumentację techniczną infokiosków i systemu informatycznego, pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b)wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich; c)wykonawca na oferowane urządzenia musi zapewnić min. 24 - miesięczną gwarancję wskazaną w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ (wzór umowy) wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia dostawy (odbioru bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d)wykonawca musi zapewnić, iż usługi serwisu gwarancyjnego będą świadczone przez producenta lub odpowiedni autoryzowany serwis; e)wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 2 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego, pocztą elektroniczną), zaś czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia nie przekroczy 5 dni, licząc od chwili zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. wysoki stopień skomplikowania naprawy, konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, termin naprawy może ulec wydłużeniu do 20 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; f)w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)]; 2.Kolorową wizualizację oferowanego kiosku, kartkę katalogową oferowanego ekranu dotykowego, kartę katalogową oferowanej klawiatury, dokumentację techniczną infokiosków i systemu informatycznego, pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.
Zakup i dostawa dwóch infokiosków i systemu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 106729 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
Pytanie 1:
Proszę o sprecyzowanie czy zamawiający dopuszcza zastosowanie innej technologii dotykowej (technologia Infra - Red) od podanej w SIWZ technologii fali powierzchniowej SAW w infomacie z ekranem dotykowym min. 40''.
Odpowiedź na pytanie 1:
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innej technologii niż wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie 2:
Proszę o sprecyzowanie czy zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarową na Infomat wolnostojący.
Wymiary zewnętrzne Infomatu wolnostojącego podane w SIWZ nr WIZ.272.49.2012.PN: wys. 1500 mm, szer.korpusu 400 mm, głęb. 250 mm.
Odpowiedź na pytanie 2:
Zamawiający informuje, że podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w załączniku A pkt. 3 wymiary zewnętrzne Infomatu wolnostojącego są wymiarami maksymalnymi (czyli wysokość winna być nie większa niż 1500 mm, szerokość korpusu nie większa niż 400 mm, głębokość nie większa niż 250 mm.) Równocześnie zamawiający zaznacza, że zakres regulacji wysokości klawiatury winien się mieścić w przedziale od 800 mm do 1000 mm.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytanie, odpowiedź i wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Otrzymują:
1 x wykonawca
1 x a/a (AN)
SIWZ_WIZ.272.49.2012.PN.doc (Rozmiar: 490496 bajtów) |