a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 60589-2012z dnia 15.03.2012r na Roboty budowlane związane z termomodernizacją frontowej ściany budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 13



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl

Wadowice: Roboty budowlane związane z termomodernizacją frontowej ściany budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 13
Numer ogłoszenia: 60589 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z termomodernizacją frontowej ściany budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane związane z termomodernizacją frontowej ściany budynku Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 13, polegające na: a) ociepleniu ściany zewnętrznej frontowej od strony wschodniej do poziomu piwnic, b) malowaniu ściany zewnętrznej frontowej od strony wschodniej - poziom piwnic, c) wymianie wszystkich zewnętrznych parapetów okiennych na ścianie frontowej do poziomu piwnic, d) montażu zabezpieczeń okiennych w postaci poziomych rur ze stali nierdzewnej w 61 oknach do poziomu piwnic w ilości 3 szt. rur na jedno okno, e) demontażu starych rur spustowych i montażu nowych wraz z malowaniem. Dane techniczne budynku szkoły : - powierzchnia zabudowy - 939,8 m2 - powierzchnia użytkowa - 3 403,33 m2 - powierzchnia biologicznie czynna - 6 518,00 m2 - kubatura - 12 928,30 m3 Budynek Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach to obiekt trzykondygnacyjny z przyziemiem, z poddaszem nieużytkowym połączony parterową przewiązką z salą gimnastyczną. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej pokryta blachą. Budynek wybudowano w latach 60-tych. W 2000r. wykonano remont więźby drewnianej wraz z wymianą pokrycia dachu. W 2007r. wymieniono stolarkę okienną na kondygnacjach od parteru do II piętra na okna PCV. W 2008 r. ocieplono strop przewiązki, w 2009 r.- strop sali gimnastycznej, w 2010r. - wykonano ocieplenie ściany zachodniej, północnej i południowej budynku głównego oraz ścian przewiązki, wykonano odwodnienie ww. ścian oraz sali gimnastycznej, wymieniono stolarkę okienną sali gimnastycznej, a 2011r. wykonano ocieplenie sali gimnastycznej. Maksymalna wysokość budynku wynosi 13,20 m. Budynek znajduje się na działce nr 341/6 w Wadowicach. Budynek szkoły jest obiektem czynnym. Należy zabezpieczyć plac robót, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczniów, pracowników i odwiedzających budynek szkoły. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowanie obiektu. Zakres robót: 1. Ocieplenie ściany zewnętrznej frontowej budynku szkoły w technologii bezspoinowej BSO tzw. metodą lekko - mokrą z użyciem styropianu o grubości 14 cm . Wyprawa elewacyjna z tynku akrylowo - silikatowego o gładkiej fakturze. Zastosowany do ocieplenia styropian winien spełniać wymogi zabezpieczenia przeciwpożarowego. Styropian do ocieplenia powinien być odmiany samogasnącej, oznaczonej symbolem FS lub EPS. 2. Malowanie ściany zewnętrznej frontowej od strony wschodniej poniżej poziomu piwnic, farbą akrylową w kolorze dostosowanym do całej elewacji. 3. Wymiana obróbek blacharskich w zakresie objętym ociepleniem - wszystkie parapety na ścianie frontowej do poziomu piwnic - ilość okien 61 szt. 4. Zamontowanie zabezpieczeń w oknach z rury stalowej ze stali nierdzewnej po 3 szt. w jednym oknie na ścianach objętych ociepleniem - ilość okien szt. - 61 Średnica rury: 30 mm, materiał: stal nierdzewna szlifowana (szlifka 240) H18N9, grubość ścianki: minimum 1,5 mm (dostosować do wykonanych już zabezpieczeń). Wykonawca musi wykonać również roboty towarzyszące takie jak ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych, demontaż starych i montaż nowych rur spustowych z blachy ocynkowanej wraz z malowaniem, demontaż zwodów instalacji odgromowej oraz ponowny montaż ze schowaniem instalacji pod styropian wraz z badaniem, a także malowanie krat i balustrad. Dodatkowo należy przewidzieć demontaż i ponowny montaż tablic administracyjnych, lamp, szyldów, uchwytów, kamer, czujników, kratek wentylacyjnych oraz zabezpieczenie otworów wentylacyjnych podrynnowych przed ptakami. Należy również uwzględnić całkowity demontaż krat okiennych w 6-ciu oknach, bez ponownego montażu (kraty zostają w szkole) oraz malowanie poręczy i słupów przy wejściu do szkoły. Naroża wypukłe budynku należy wzmocnić kątownikami metalowymi. Do robót ociepleniowych należy stosować wyłącznie materiały, które posiadają dokumenty wymagane przez prawo tj. Aprobaty Techniczne, Deklaracje Zgodności, atesty i certyfikaty, itp. Roboty demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością z uwagi na roboty w czynnym obiekcie. W związku z tym należy pod stanowiskami pracy wydzielić strefy ochronne i miejsca na składowanie zdemontowanych krat okiennych, lamp czy rynien, niedostępne dla osób postronnych. Z uwagi na sposób użytkowania obiektu, teren wykonywania prac powinien być oznakowany taśmami i tablicami ostrzegawczymi oraz informacjami o prowadzonych robotach i zabraniających wstępu na teren osobom niezatrudnionym i postronnym. Do szkoły uczęszcza ok.1100 uczniów i ponad 100 pracowników, a w okresie czerwca i lipca wzmożony jest ruch kandydatów do szkoły. Prace związane z ociepleniem budynku szkoły należy wykonać w sposób który umożliwia zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych oraz pozwoli na wymianę (wyciągnięcie) oraz wykonanie (wciągnięcie) istniejących i nowych kabli teletechnicznych. Wszelkie prace związane z zabezpieczeniem kabli teletechnicznych należy wykonać z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i pod nadzorem TP - Wydział Utrzymania Sieci. W przypadku uszkodzenia sieci teletechnicznej Wykonawca zostanie obciążony kosztami awarii oraz kosztami wynikającymi z przerwy eksploatacyjnej. Kolorystyka elewacji powinna być zgodna z istniejącym kolorem na wykonanych już elewacjach i uzgodniona z Użytkownikiem. Wykonawca powinien przedstawić próbki kolorystyki ścian przed przystąpieniem do robót wykończeniowych. Przekazania placu budowy, a po zakończeniu robót odbiór techniczny nastąpi przy udziale przedstawiciela TP. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.50-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie dociepleń budynków o powierzchni nie mniejszej niż 2 000,0m2, w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik robót (osoba te musi posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno - budowlanej). Ponadto pracownicy wykonujący roboty zewnętrzne związane z ociepleniem ścian zewnętrznych muszą mieć aktualne badania upoważniające do wykonywania prac na wysokości, muszą być przeszkoleni pod względem bhp oraz muszą posiadać uprawnienia od właściciela systemu ociepleniowego do wykonywania ww. prac. Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobach przewidywanych do realizacji zamówienia ze wskazaniem kierownika robót. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.25.2012.PN.doc (Rozmiar: 383488 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|