a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetargu na Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 12205 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Tematyka szkoleń: 1. Szkolenie: Proces rejestracji pojazdów i transport: 1) Procedura rejestracji i wyrejestrowania pojazdu - wszczęcie postępowania (wymagania formalne wniosku, niezbędne dokumenty - kwestia dokumentowania własności pojazdu, rejestracja pojazdu sprowadzanego z zagranicy). 2) Przebieg postępowania administracyjnego - postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo - administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 3) Dowód rejestracyjny i karta pojazdu (wtórnik dowodu rejestracyjnego, nowy dowód rejestracyjny, nadanie cech identyfikacyjnych pojazdom, zwrot opłaty za wydane karty pojazdu). 4) Nadzwyczajne tryby wzruszania ostatecznych decyzji administracyjnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji, uchylenie/zmiana decyzji na podstawie art. 154 i 155 kpa). 5) Procedura wydawania prawa jazdy (warunki uzyskania prawa jazdy, wymiana prawa jazdy, w tym wymiana zagranicznych praw jazdy, wydanie wtórnika prawa jazdy). 6) Cofnięcie zezwolenia na wykonanie regularnych przewozów osób w oparciu o przeprowadzone kontrole przewoźników w świetle przepisów KPA, w związku z ustawą o transporcie drogowym i ustawą o swobodzie działalności gospodarczej. 7) Postępowanie administracyjne w przypadku, gdy przedsiębiorca posiadający licencję na transport zaprzestaje wykonywania działalności gospodarczej całkowicie i nie składa wniosku o wygaśnięcie licencji. 8) Postępowanie administracyjne przy nakładaniu kary na przedsiębiorcę naruszającego art. 95a ustawy o transporcie drogowym. 9) Szkolenie dla 19 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę. 2. Szkolenie: Prawo jazdy: 1) Przebieg postępowania administracyjnego - wszczęcie postępowania, postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo-administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 2) Sprawdzanie stanu zdrowia i predyspozycji psychicznych do kierowania pojazdami (przesłanki uzasadniające wydanie skierowań na badanie lekarskie i psychologiczne, charakter terminu do wydania decyzji o skierowaniu na badanie i skutki jego przekroczenia). 3) Kontrolne sprawdzanie kwalifikacji (przesłanki uzasadniające skierowanie na kontrolne sprawdzanie kwalifikacji, określanie w treści decyzji terminu do kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji i stanowisko sądów administracyjnych w tym zakresie). 4) Zatrzymanie praw jazdy z uwzględnieniem regulacji dotyczących zatrzymywania praw jazdy dłużnikom alimentacyjnym. 5) Szkolenie dla 8 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę. ZADANIE NR 2 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu utrzymania przez administrację publiczną obiektów budowlanych: 1) Obowiązki zarządcy - właściciela obiektu budowlanego wynikające z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów szczególnych - omówienie przepisów i procedur. Odpowiedzialność prawna zarządcy obiektu. 2) Książka obiektu budowlanego - zasady prowadzenia, osoby uprawnione do dokonywania badań, sprawdzeń, zaleceń, opracowania projektowe i dokumentacja techniczna obiektu budowlanego. 3) Okresowe przeglądy, badania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów kontroli przez osoby uprawnione, zgłaszanie wad, usterek, określenie zagrożeń oraz procedury zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Wymagania formalne wobec osób dokonujących ocen kontroli i sprawozdań. 4) Kompletowanie i prowadzenie archiwum dokumentacji technicznych, instrukcji obsługi i wymaganych procedur eksploatacji, prowadzenie rejestru mogących wystąpić zagrożeń i niebezpieczeństwa (w tym bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa pożarowego) podczas użytkowania obiektu budowlanego oraz procedur działania w razie ich wystąpienia. 5) Dokumentacja techniczna obiektu budowlanego w trakcie jego użytkowania, prowadzenie remontów, modernizacji, wykonywania robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania. Procedury i wymagania formalne wykonywania ciążące na właścicielu - zarządcy obiektu budowlanego w związku z planowanymi robotami. 6) Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych, likwidacja barier architektonicznych - omówienie obowiązujących aktów prawnych i procedur. 7) Szkolenie dla 5 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 3 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu prowadzenia biura rzeczy znalezionych: 1) Odbieranie zawiadomień o znalezieniu rzeczy na terenie powiatu. 2) Ustalenie osób uprawnionych do odbioru rzeczy znalezionych. 3) Obowiązek przyjmowania rzeczy znalezionych. 4) Prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych. 5) Przechowywanie rzeczy znalezionych na obszarze powiatu. 6) Udzielanie informacji o depozytach. 7) Zabezpieczenie wartościowych depozytów. 8) Likwidacja niepodjętych depozytów po upływie okresu ich przechowywania. 9) Szkolenie dla 2 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 4 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu stosowania przepisów o czasie pracy: 1) Podstawowe pojęcia związane z czasem pracy. 2) Normy i wymiar czasu pracy. 3) Ewidencja czasu pracy. 4) Praca w godzinach nadliczbowych. 5) Praca w niedziele i święta. 6) Okres wypoczynku i przerwy w czasie pracy. 7) Szkolenie dla 20 osób, jednodniowe. ZADANIE NR 5 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie ogólne z zarządzania projektami. 1) Planowanie realizacji projektu - koncepcja, etapy realizacji. 2) Cel projektu - wytyczanie celu wg metody SMART; cel jako wskaźnik oceny projektu. 3) Metodyka zarządzania projektem. 4) Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 5) Budżetowanie i rachunkowość w projekcie. 6) Monitorowanie przebiegu i wdrożenia projektu. 7) Ewaluacja projektu. 8) Prawne zagadnienia zarządzania projektami. 9) Szkolenie dla 15 osób, trzydniowe. ZADANIE NR 6 Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z efektywnego wykorzystania Internetu. 1) Narzędzia i organizacja pracy. 2) Kreowanie strategii wyszukiwania informacji. 3) Metody wyszukiwania w Internecie. 4) Język informacyjno-wyszukiwawczy. 5) Konstruowanie efektywnych zapytań. 6) Katalogi internetowe, przewodniki dziedzinowe i serwisy tematyczne. 7) Bazy danych dla administracji publicznej. 8) Ocena wiarygodności informacji. 9) Szkolenie dla 8 grup po 15-16 osób, jednodniowe Założenia do wszystkich szkoleń w obrębie wszystkich zadań: Cena szkolenia powinna obejmować koszty wykładowcy, materiałów szkoleniowych, dodatkowego sprzętu, cateringu (2 przerwy kawowe: ciastka, paluszki, herbata, kawa, mleko do kawy), certyfikatów/zaświadczeń. Szkolenia realizowane będą w Starostwie Powiatowym w Wadowicach (od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania, tj. 7:30 - 15:30, z wyłączeniem szkolenia z Procesu rejestracji pojazdów i transportu oraz Prawa jazdy, które winny być zrealizowane w soboty), sala szkoleniowa udostępniona nieodpłatnie wraz z ekranem i projektorem. Czas trwania szkoleń to 8 godzin zegarowych, w tym 2 przerwy kawowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym co najmniej 1 trenerem na dane szkolenie, który będzie je prowadził i który przeprowadził minimum 3 szkolenia, o podobnym charakterze jak prowadzone przez niego w niniejszym zamówieniu, w jednostkach administracji publicznej. Wykonawca winien załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (warunek dotyczy wszystkich zadań) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, dołączone do oferty
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 1. Proces rejestracji pojazdów i transport. 2. Prawo jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkoleń: 1. Szkolenie: Proces rejestracji pojazdów i transport: 1) Procedura rejestracji i wyrejestrowania pojazdu - wszczęcie postępowania (wymagania formalne wniosku, niezbędne dokumenty - kwestia dokumentowania własności pojazdu, rejestracja pojazdu sprowadzanego z zagranicy). 2) Przebieg postępowania administracyjnego - postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo - administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 3) Dowód rejestracyjny i karta pojazdu (wtórnik dowodu rejestracyjnego, nowy dowód rejestracyjny, nadanie cech identyfikacyjnych pojazdom, zwrot opłaty za wydane karty pojazdu). 4) Nadzwyczajne tryby wzruszania ostatecznych decyzji administracyjnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji, uchylenie/zmiana decyzji na podstawie art. 154 i 155 kpa). 5) Procedura wydawania prawa jazdy (warunki uzyskania prawa jazdy, wymiana prawa jazdy, w tym wymiana zagranicznych praw jazdy, wydanie wtórnika prawa jazdy). 6) Cofnięcie zezwolenia na wykonanie regularnych przewozów osób w oparciu o przeprowadzone kontrole przewoźników w świetle przepisów KPA, w związku z ustawą o transporcie drogowym i ustawą o swobodzie działalności gospodarczej. 7) Postępowanie administracyjne w przypadku, gdy przedsiębiorca posiadający licencję na transport zaprzestaje wykonywania działalności gospodarczej całkowicie i nie składa wniosku o wygaśnięcie licencji. 8) Postępowanie administracyjne przy nakładaniu kary na przedsiębiorcę naruszającego art. 95a ustawy o transporcie drogowym. 9) Szkolenie dla 19 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę. 2. Szkolenie: Prawo jazdy: 1) Przebieg postępowania administracyjnego - wszczęcie postępowania, postępowanie dowodowe i jego specyfika, doręczanie pism procesowych w świetle doktryny i orzecznictwa sądowo-administracyjnego, terminy załatwiania spraw, zawieszenie postępowania. 2) Sprawdzanie stanu zdrowia i predyspozycji psychicznych do kierowania pojazdami (przesłanki uzasadniające wydanie skierowań na badanie lekarskie i psychologiczne, charakter terminu do wydania decyzji o skierowaniu na badanie i skutki jego przekroczenia). 3) Kontrolne sprawdzanie kwalifikacji (przesłanki uzasadniające skierowanie na kontrolne sprawdzanie kwalifikacji, określanie w treści decyzji terminu do kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji i stanowisko sądów administracyjnych w tym zakresie). 4) Zatrzymanie praw jazdy z uwzględnieniem regulacji dotyczących zatrzymywania praw jazdy dłużnikom alimentacyjnym. 5) Szkolenie dla 8 osób, jednodniowe, w formie wykładu, należy zorganizować w sobotę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Szkolenie z zakresu utrzymania przez administrację publiczną obiektów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu utrzymania przez administrację publiczną obiektów budowlanych: 1) Obowiązki zarządcy - właściciela obiektu budowlanego wynikające z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów szczególnych - omówienie przepisów i procedur. Odpowiedzialność prawna zarządcy obiektu. 2) Książka obiektu budowlanego - zasady prowadzenia, osoby uprawnione do dokonywania badań, sprawdzeń, zaleceń, opracowania projektowe i dokumentacja techniczna obiektu budowlanego. 3) Okresowe przeglądy, badania obiektów budowlanych, sporządzanie protokołów kontroli przez osoby uprawnione, zgłaszanie wad, usterek, określenie zagrożeń oraz procedury zmierzające do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Wymagania formalne wobec osób dokonujących ocen kontroli i sprawozdań. 4) Kompletowanie i prowadzenie archiwum dokumentacji technicznych, instrukcji obsługi i wymaganych procedur eksploatacji, prowadzenie rejestru mogących wystąpić zagrożeń i niebezpieczeństwa (w tym bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa pożarowego) podczas użytkowania obiektu budowlanego oraz procedur działania w razie ich wystąpienia. 5) Dokumentacja techniczna obiektu budowlanego w trakcie jego użytkowania, prowadzenie remontów, modernizacji, wykonywania robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania. Procedury i wymagania formalne wykonywania ciążące na właścicielu - zarządcy obiektu budowlanego w związku z planowanymi robotami. 6) Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej dla osób niepełnosprawnych, likwidacja barier architektonicznych - omówienie obowiązujących aktów prawnych i procedur. 7) Szkolenie dla 5 osób, jednodniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Szkolenie z zakresu prowadzenia biura rzeczy znalezionych:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: 1. Szkolenie z zakresu prowadzenia biura rzeczy znalezionych: 1) Odbieranie zawiadomień o znalezieniu rzeczy na terenie powiatu. 2) Ustalenie osób uprawnionych do odbioru rzeczy znalezionych. 3) Obowiązek przyjmowania rzeczy znalezionych. 4) Prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych. 5) Przechowywanie rzeczy znalezionych na obszarze powiatu. 6) Udzielanie informacji o depozytach. 7) Zabezpieczenie wartościowych depozytów. 8) Likwidacja niepodjętych depozytów po upływie okresu ich przechowywania. 9) Szkolenie dla 2 osób, jednodniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 Szkolenie z zakresu stosowania przepisów o czasie pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: Szkolenie z zakresu stosowania przepisów o czasie pracy: 1) Podstawowe pojęcia związane z czasem pracy. 2) Normy i wymiar czasu pracy. 3) Ewidencja czasu pracy. 4) Praca w godzinach nadliczbowych. 5) Praca w niedziele i święta. 6) Okres wypoczynku i przerwy w czasie pracy. 7) Szkolenie dla 20 osób, jednodniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 Szkolenie ogólne z zarządzania projektami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: Szkolenie ogólne z zarządzania projektami. 1) Planowanie realizacji projektu - koncepcja, etapy realizacji. 2) Cel projektu - wytyczanie celu wg metody SMART; cel jako wskaźnik oceny projektu. 3) Metodyka zarządzania projektem. 4) Zarządzanie ryzykiem w projekcie. 5) Budżetowanie i rachunkowość w projekcie. 6) Monitorowanie przebiegu i wdrożenia projektu. 7) Ewaluacja projektu. 8) Prawne zagadnienia zarządzania projektami. 9) Szkolenie dla 15 osób, trzydniowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 Szkolenie z efektywnego wykorzystania Internetu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka szkolenia: Szkolenie z efektywnego wykorzystania Internetu. 1) Narzędzia i organizacja pracy. 2) Kreowanie strategii wyszukiwania informacji. 3) Metody wyszukiwania w Internecie. 4) Język informacyjno-wyszukiwawczy. 5) Konstruowanie efektywnych zapytań. 6) Katalogi internetowe, przewodniki dziedzinowe i serwisy tematyczne. 7) Bazy danych dla administracji publicznej. 8) Ocena wiarygodności informacji. 9) Szkolenie dla 8 grup po 15-16 osób, jednodniowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00-3, 80.51.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.03.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ.WIZ.272.4.2013.PN.doc (Rozmiar: 576512 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|