Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wadowice:
Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań
- Lanckorona w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych; Zadanie nr 2 - Remont
drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce - Głębowice w ramach usuwania skutków
klęsk żywiołowych
Numer ogłoszenia: 71149 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych; Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce - Głębowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót związanych z remontem dróg powiatowych: nr 1727k Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona i nr 1761K Graboszyce - Głębowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona km 5+830 - 6+390 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, polegający na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej - nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej - frezem (dopuszcza się zastosowanie materiału kamiennego); - renowacji - odtworzeniu rowów; - remoncie zjazdów. Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce - Głębowice km 2+580 - 3+480 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, polegający na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej - nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej - frezem (dopuszcza się zastosowanie materiału kamiennego); - renowacji - odtworzeniu rowów; - ustawieniu barier ochronnych stalowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Zadanie nr 2 - 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko (oddzielnie na każde zadanie). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym (oddzielnie na każde zadanie) opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przekroju, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Ceny jednostkowe brutto uwidocznione w kosztorysie winny obejmować koszty ogólne, zysk, podatek VAT, uporządkowanie placu budowy, ewentualne upusty, itp. Zamawiający wymaga aby, przedstawione przez Wykonawcę ceny jednostkowe zawierały należny podatek VAT. Każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona. Ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c. z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona km 5+830 - 6+390 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, polegający na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej - nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej - frezem (dopuszcza się zastosowanie materiału kamiennego); - renowacji - odtworzeniu rowów; - remoncie zjazdów..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce - Głębowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Remont drogi powiatowej nr 1761K Graboszyce - Głębowice km 2+580 - 3+480 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych, polegający na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej - nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej - frezem (dopuszcza się zastosowanie materiału kamiennego); - renowacji - odtworzeniu rowów; - ustawieniu barier ochronnych stalowych..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ_WIZ.272.31.2012.PN+zalaczniki.doc (Rozmiar: 397824 bajtów) | |
Załącznik_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 634044 bajtów) |