a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Odpowiedzi na zapytania dot. termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Andrychowie. Ogłoszenie o zamówieniu nr 15402 – 2009 z dnia 03.02.2009



Wadowice dn. 24.02.2009r.
NBI 343-1/09

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Andrychowie”

ogłoszenie o zamówieniu nr 15402 – 2009 z dnia 03.02.2009.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

I Roboty budowlane.

pyt. 1. Poz. 50 – przetarcie istniejących tynków w ilości 178,821 m2 (co stanowi 10 % powierzchni elewacji) Według opisu technicznego (str. 6 pkt.5.1) na elewacji widoczne są liczne ubytki tynku. Zgodnie z zapisem na str.10 opisu technicznego do prac ociepleniowych należy przystąpić po:

  1. Uprzednim usunięciu odspojenia fragmentu tynku
  2. Naprawie nadproży
  3. Wyrównaniu i uzupełnieniu ubytków i nierówności
  4. Wypełnieniu wszelkich rys i spękań

Brak w przedmiarze w/w robot – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.

Ad.1. Zgodnie z zapisem SWIZ w pkt. 2.7 załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia. Projektant w poz. 50 przedmiaru założył konieczność naprawy tynku w ilości 10 % powierzchni poprzez oczyszczenie tynku szczotkami, zmycie powierzchni tynków wodą, zaprawianie rys i drobnych uszkodzeń tynków oraz nałożenie warstwy gładzi i zatarcie packą. Opis na str. 10 w projekcie jest szczegółowym opisem zakresu niezbędnych prac do wykonania.  Przyjęte w poz. 40, 50, 60 i 70 przedmiaru ilości odpowiadają stanowi faktycznemu i są wystarczające do należytego wykonania robót.

pyt. 2. Poz. Nr 130 – dyble do mocowania styropianu w ilości 2107,21 szt. – powinno być 2107,21 m2 x 6 szt. = 12643,26 szt. – prosimy o korektę ilości robót.

Ad. 2. Należy przyjąć 6 szt. dybli na 1 m2 powierzchni ocieplanej . Powinno być 2 772,72 x 6 = 16 636,32 szt. dybli.

pyt. 3. Poz. Nr 240 – 250 brak wywozu materiałów z rozbiórki wraz z opłatami za składowanie na wysypisku – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.


Ad. 3. Materiał z demontażu należy wywieź na wysypisko i zutylizować.

pyt. 4. Poz. Nr 270 i 280 – obróbki blacharskie łącznej ilości 214,15 m2 – wg. opisu technicznego str.4 ilość wszystkich obróbek wynosi 740 m2 – prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.

Ad.4. Ilość wszystkich obróbek wynosi 740 m2

pyt. 5. Poz. 380 i 390 – brak wywozu i kosztów utylizacji rozbieranej papy – prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót.

Ad. 5. Materiał z demontażu należy wywieź na wysypisko i zutylizować.

pyt. 6. Brak w przedmiarze przeczyszczenia i uzupełnienia ubytków cokołu kamiennego zgodnie z opisem str.11 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.

Ad. 6. Kamień znajduje się w przyziemiu budynku szkoły oraz na spodach sali gimnastycznej i częściowo łącznika. Łączna powierzchnia ścian pokrytych kamieniem wynosi 285 m2 .

pyt. 7. Brak w przedmiarze uszczelnienia dylatacji zgodnie z opisem techn. str.11 – prosimy  o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości oraz rodzaju zastosowanych profili  dylatacyjnych.

Ad. 7. Dylatacje zostały zaznaczone na uzupełnionych i załączonych do w/w wyjaśnień rysunkach elewacji, rzucie parteru, oraz w szczególe nr 10 i 11

pyt. 8. Brak w przedmiarze przeszlifowania i oczyszczenia rdzy i pokrycia farbą elementów metalowych np. przy schodach zgodnie z opisem techn. str.11 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru  z podaniem ilości.

Ad. 8.  Łączna ilość elementów metalowych do pomalowania przy schodach wynosi 86 m2 .

pyt. 9. Brak w przedmiarze osadzenia kratek wentylacyjnych stropodachu zgodnie z opisem techn. Str.11 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.

Ad. 9. Należy przyjąć łączną w ilości kratek 45 szt. o wym. 0,15 x 0,15 (przy pow. 936m2  x 0,001 m2 powierzchni stropodachu, niezbędna ilość kratek 42 szt.)

pyt. 10. Brak w przedmiarze oczyszczenia podłoża betonowego dachu łącznika i wykonania paroizolacji z masy asfaltowo – kauczukowej zgodnie z opisem techn. str.12 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.

Ad. 10. Powierzchnia dachu łącznika wynosi 166 m2 .

pyt. 11. Brak w przedmiarze obłożenia kominów klinkierem zgodnie z opisem techn. str. 12 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości.

Ad. 11. Powierzchnia kominów do obłożenia klinkierem wynosi 25 m2 .

pyt.12. Brak w przedmiarze mocowania membrany dachowej za pomocą specjalnych kołków zgodnie z opisem techn. str. 12 – prosimy o uzupełnienie przedmiaru z podaniem ilości robót.

Ad. 12. Powierzchnia dachu łącznika wynosi 166 m2 . Ilość kołków  (mocowanych po obwodzie założono mocowanie co 0,5 m) wynosi 110 kołków.

pyt. 13. Powyższe pytania wynikają z faktu iż rysunki projektu budowlanego dołączonego do SWIZ nie posiadają żadnych wymiarów, w związku z czym brak możliwości sprawdzenia przedmiaru robót oraz dokonania jakichkolwiek własnych wyliczeń.

Ad. 13. W załączeniu do niniejszych wyjaśnień 6 rysunków projektu ocieplenia z uzupełnionym zwymiarowaniem, rysunki wykonano w skali.

pyt. 14. Dołączony do SWIZ projekt budowlany obejmuje swoim zakresem również wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Brak takiego zakresu robót zarówno w opisie przedmiotu zamówienia jak  w przedmiarze robót. Czy należy rozumieć, że wymiana stolarki okiennej i drzwiowej   nie wchodzi w zakres przetargu ?

Ad. 14. Na obiekcie w 2008r. została wymieniona stolarka okienna i drzwiowa, dlatego zakres powyższy nie obejmuje przedmiotu zamówienia.

pyt. 15. Czy Zamawiający przewiduje ocieplenie ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu np. przy pomieszczeniach suteren, kotłowni ? W dokumentacji brak adnotacji świadczącej   o dokonanym ociepleniu tych elementów budynku.

Ad. 15. Projekt nie zakłada termo-hydro izolacji ścian w gruncie.

II Roboty elektryczne.

pyt. 1. Brak szkicu odgromienia. Prosimy o uzupełnienie materiałów przetargowych.

Ad. 1. Istniejąca instalacja odgromowa zgodnie z opisem w projekcie i opisem przedmiotu zamówienia, winna  być sprawdzona poprzez dokonane pomiary oraz zabezpieczona rurą ochroną.

pyt.2. Przedmiar robót nie obejmuje rur osłonowych dla pionów instalacji odgromowej pod styropianem. Prosimy o uzupełnienie.

Ad. 2. Łączna ilość rur osłonowych wynosi 180 mb

pyt. 3. Przedmiar robót nie obejmuje puszek na złącza kontrolne w styropianie. Prosimy  o uzupełnienie.

Ad. 3. Łączna ilość puszek na złącza kontrolne wynosi 16 szt.

Równocześnie informuję, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują : projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zdjęcia, pomocniczo przedmiar robót.
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym opracowanym wg, indywidualnej kalkulacji na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych zdjęć oraz pomocniczo przedmiaru robót i ewentualnych oględzin terenu budowy.

Pobierz plik:

elewacja_LO.zip

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|