a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Odpowiedzi na pytania do ogłoszenia z dnia 30.04.2008 r. o zamówieniu nr 90133 - 2008 na wybór banku obsługującego budżet powiatu w latach 2008-2009



Wadowice dn. 15.05.2007r.
NBI.343-12/08


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009”

ogłoszenie o zamówieniu nr 90133-2008 z dnia 30.04.2008r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity teks Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości oraz wartości wpłat i wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.

Ad.1. Środniomiesięczne ilości wpłat dokonywane przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne ujęto w zał. Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Średniomiesięczne ilości wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne ujęto w odp. na pyt. nr 3.

pyt. 2. Czy zamawiający może potwierdzić, że przelewy będą dokonywane wyłącznie drogą elektroniczną?

Ad. 2. Na początku umowy przelewy mogą być dokonywane drogą elektroniczną . Na dzień dzisiejszy tylko Starostwo Powiatowe i 5 jednostek organizacyjnych ( spośród 26 ) przesyła przelewy drogą elektroniczną . Pozostałe jednostki składają przelewy w banku. Po uruchomieniu przez bank pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej i przeszkoleniu pracowników każda jednostka będzie dokonywała przelewów elektronicznie.

pyt. 3. Prosimy o podanie ilości czeków realizowanych w skali miesiąca.

Ad. 3. 40 czeków to średniomiesięczna ilość czeków realizowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne powiatu wadowickiego.

pyt. 4. Prosimy o określenie na ilu stanowiskach Zamawiający życzy sobie mieć
zainstalowany system home-bankingu.

Ad. 4. System home-banking musi być zainstalowany przynajmniej na 1 stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej powiatu.

pyt. 5. Czy Zamawiający może określić przez ile dni w roku zamierza wykorzystywać przyznany limit kredytu w rachunku bieżącym?

Ad. 5. Wykorzystanie limitu kredytu w rachunku bieżącym ujęto w planowaniu na 60 dni w roku.

pyt. 6. Czy Zamawiający może odstąpić od zapisu zawartego w punkcie 9 w załączniku nr 3 do SIWZ?

Ad. 6. Zamawiający nie zamierza odstąpić od zapisu zawartego w punkcie 9 załącznika nr 3 SIWZ.

pyt.7. Czy Zamawiający poprzez system Multicash rozumie usługę dokonywania operacji bankowych drogą elektroniczną tzw. home banking?

Ad. 7. Przez system Multicash Zamawiający rozumie usługę dokonywania operacji bankowych drogą elektroniczną tzw. home banking.

pyt. 8. Prosimy o przesłanie następujących dokumentów finansowych, które umożliwią nam dokonanie prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego:
- RbNds za pierwszy kwartał 2008r.
- RbZ za pierwszy kwartał 2008r.
- aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS i US
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007r.
- opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008r.

Ad. 8. Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami ZUS i podatku dochodowego Zamawiający przekaże przy podpisaniu umowy z wyłonionym bankiem.
W załączeniu przekazujemy wskazane dokumenty finansowe w celu umożliwienia dokonania prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego tzn:
- RbN za pierwszy kwartał 2008r.
- RbZ za pierwszy kwartał 2008r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007r.
- opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008r.
Pliki do pobrania:

Dodatkowe dokumenty.zip
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|