a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów;





Wadowice: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów; Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice.
Numer ogłoszenia: 247053 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów; Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów: a) Klasyfikacja terenowa gruntów, b) Sprawdzenie i pomiar w terenie użytków i klas gruntów w działkach wg poniższego wykazu, c) Rozliczenie powierzchni użytków i klas gruntów w działkach, d)Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy), map uzupełniających jednostkowych oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z wykazem zmian gruntowych w trzech egzemplarzach, z wkreśleniem kolorem czerwonym pomierzonych i zmienionych granic konturów użytków i klas gruntów, a następnie przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b)Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie, c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu, d)Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa, e)Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń, f) ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów, g)Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków, h)Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu klasyfikacji gruntów - w formie załączonego do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, wykaz, referencje dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: wskazać: kierownika pracy legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie do wykonywania czynności technicznych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb na terenie województwa małopolskiego dla klasyfikatora oraz legitymującego się upoważnieniem zawodowym do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 2 w zakresie wykonywania dokumentacji dla ewidencji gruntów dla osoby wykonującej te prace; inspektora ds. klasyfikacji gruntów legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie dla inspektora ds. klasyfikacji gruntów do sprawdzenia i odbioru projektów klasyfikacji gruntów na terenie województwa małopolskiego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i wykaz dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. nr 104 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów: a) Klasyfikacja terenowa gruntów, b)Sprawdzenie i pomiar w terenie użytków i klas gruntów w działkach wg poniższego wykazu, c) Rozliczenie powierzchni użytków i klas gruntów w działkach, d) Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy), map uzupełniających jednostkowych oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z wykazem zmian gruntowych w trzech egzemplarzach, z wkreśleniem kolorem czerwonym pomierzonych i zmienionych granic konturów użytków i klas gruntów, a następnie przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie, c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu, d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa, e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń, f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów, g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków, h) skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|