Wadowice, dnia 13.12.2010 r.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
INSPEKTOR W WYDZIALE POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo,
b) minimum 3 letni staż pracy,
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo, specjalność: drogi lub mosty,
b) biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na podobnym stanowisku przez okres min.
1 roku,
d) uprawnienia budowlane, drogowo - mostowe w zakresie projektowania i wykonawstwa,
e) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie zagadnień związanych z obiektami mostowymi oraz promem, a w szczególności:
- gromadzeniem danych o stanie obiektów mostowych i promu, analiza przeprowadzonych przeglądów,
- opracowywanie projektów planów robót mostowych – współpraca przy określaniu potrzeb finansowych,
- prowadzenie sprawozdawczości,
b) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpowodziową i przeciwlodową,
c) współprowadzenie spraw związanych z realizacją robót drogowo – mostowych, a w szczególności:
- związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej, technicznej oraz związanej z udzielaniem
zamówień publicznych (pomiary w terenie, kosztorysy, specyfikacje techniczne, umowy) itp.,
- prowadzenie, odbiór, w tym pogwarancyjny i rozliczanie robót, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym,
- działania w zakresie zgłaszania robót zgodnie z prawem budowlanym, uzyskiwanie decyzji na pozwolenia na budowę, na użytkowanie, itp.,
d) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych, a w szczególności:
- środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych,
- środków unijnych,
- innych, np. z budżetu Państwa,
e) prowadzenie spraw związanych z korespondencją, załatwianie skarg, wniosków zgodnie z KPA oraz
„Instrukcją kancelaryjną” wraz z archiwizacją akt.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub przesłać pocztą na adres starostwa z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Powiatowym Zarządzie Dróg” w terminie do dnia 27.12.2010 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Batorego 2 w Wadowicach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458).