a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY: INSPEKTOR W WYDZIALE POWIATOWY ZARZĄD DRÓG



Wadowice, dnia 13.12.2010 r.

Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
INSPEKTOR W WYDZIALE POWIATOWY ZARZĄD DRÓG

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo,
b) minimum 3 letni staż pracy,
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo, specjalność: drogi lub mosty,
b) biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na podobnym stanowisku przez okres min.
1 roku,
d) uprawnienia budowlane, drogowo - mostowe w zakresie projektowania i wykonawstwa,
e) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie zagadnień związanych z obiektami mostowymi oraz promem, a w szczególności:
- gromadzeniem danych o stanie obiektów mostowych i promu, analiza przeprowadzonych przeglądów,
- opracowywanie projektów planów robót mostowych – współpraca przy określaniu potrzeb finansowych,
- prowadzenie sprawozdawczości,
b) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpowodziową i przeciwlodową,
c) współprowadzenie spraw związanych z realizacją robót drogowo – mostowych, a w szczególności:
- związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej, technicznej oraz związanej z udzielaniem
zamówień publicznych (pomiary w terenie, kosztorysy, specyfikacje techniczne, umowy) itp.,
- prowadzenie, odbiór, w tym pogwarancyjny i rozliczanie robót, sprawdzanie faktur  pod względem merytorycznym,
- działania w zakresie zgłaszania robót zgodnie z prawem budowlanym, uzyskiwanie decyzji na pozwolenia na budowę, na użytkowanie, itp.,
d) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych, a w szczególności:
- środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych,
- środków unijnych,
- innych, np. z budżetu Państwa,
e) prowadzenie spraw związanych z korespondencją, załatwianie skarg, wniosków zgodnie z KPA oraz
„Instrukcją kancelaryjną” wraz z archiwizacją akt.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub przesłać pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Powiatowym Zarządzie Dróg” w terminie do dnia 27.12.2010 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa przy ul. Batorego 2 w Wadowicach.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21  listopada 2008  r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458).

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|