OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
1. Nazwa i adres:
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku
3. Wymiar czasu pracy:
pełny etat
4. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) ukończone studia wyższe,
d) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
e) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3- letni w pomocy społecznej,
f) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku.
5. Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu powiatowego i finansów publicznych,
b) minimum 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną,
c) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
d) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
e) dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność,
f) doświadczenie zawodowe na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie,
g) wiedza merytoryczna dotycząca niepełnosprawności intelektualnej oraz schorzeń sprzężonych.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu czynności Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku należy w szczególności:
• organizowanie i nadzorowanie pracy DPS,
• kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem DPS,
• umiejętność zarządzania nieruchomością o dużej powierzchni oraz kilkoma obiektami,
• nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w DPS,
• przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych DPS,
• nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,
• dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w DPS, promocja Domu,
• współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań DPS.
7. Warunki pracy i płacy:
Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcie jej na czas nieokreślony. W przypadku osoby podejmującej pracę po raz pierwszy w jednostkach samorządowych określonych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.223 poz.1458 z późn. zm.) - zatrudnienie wiąże się z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art.19 ustawy). Wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3000 zł do 4500 zł brutto miesięcznie, dodatek funkcyjny od 500 zł do 1000 zł brutto miesięcznie.
8. Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- pisemne oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy,
- rekomendacje, referencje,
- własna koncepcja funkcjonowania i rozwoju DPS w Izdebniku.
Wszystkie składane dokumenty muszą zostać opatrzone własnoręcznym podpisem.
9. Etapy konkursu:
I etap: sprawdzenie przez komisję rekrutacyjną ofert kandydatów pod względem formalnym i dopuszczenie, bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu,
II etap- rozmowa kwalifikacyjna dotycząca zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania jednostki DPS.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Starostwie Powiatowym w Wadowicach, ul. Batorego 2, pokój nr 314 (sekretariat) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Wadowicach; 34-100 Wadowice ul. Batorego 2 w zamkniętych kopertach z dopiskiem - „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku „ - w terminie do dnia 31 stycznia 2013 r.
Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Starostwa Powiatowego w Wadowicach. Dokumenty doręczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".