a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

OIgłoszenie na wycenę nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie ZADANIE 1 - Stronia ZADANIE 2 - Stryszowa ZADANIE 3 - Miejsca ZADANIE 4 - Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic,



Wadowice: Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 - Stronia; ZADANIE 2 - Stryszowa; ZADANIE 3 - Miejsca; ZADANIE 4 - Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 - Olkusza.
Numer ogłoszenia: 255309 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 - Stronia; ZADANIE 2 - Stryszowa; ZADANIE 3 - Miejsca; ZADANIE 4 - Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 - Olkusza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Stronia - (Gmina Stryszów) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0.0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka, w celu jej sprzedaży; ZADANIE 2 - Stryszowa - (Gmina Stryszów) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 4177/3 o powierzchni 0.0251 ha, 4172/3 o powierzchni 0.0567 ha, uwidocznione w KR1W/00085327/7 w celu ich sprzedaży; ZADANIE 3 - Miejsca - (Gmina Spytkowice) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 417/143 o powierzchni 0.3180 ha, 417/146 o powierzchni 0.2045 ha, 417/155 o powierzchni 0.3538 ha, 252/5 o powierzchni 0.2169 ha, uwidocznione w KR1W/00069826/7 w celu ich sprzedaży; ZADANIE 4 - zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości, przejętych na rzecz Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, Gminy Tomice, Gminy Spytkowice - w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne: -nieruchomości położone w Barwałdzie Średnim, zajęte pod drogę krajową, obejmujące działkę nr 1444/3, -nieruchomości położone w Podolanach , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 475/3, -nieruchomości położone w Zebrzydowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 1523/21 -nieruchomości położone w Stroniu , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 2271/1, -nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1155/7, -nieruchomości położone w Tomicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1378/1 oraz zajęte pod drogę gminną obejmując działki nr 516/10, 516/15, 516/17, -nieruchomości położone w Witanowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1004/5, 1007/3 , 1073/32, -nieruchomości położone w Woźnikach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 118/7, -nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 385/3, 390/1, -nieruchomości położone w Spytkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 479/1 , -nieruchomości położone w Sułkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 230/11 , ZADANIE 5 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Olkuskiego w trwałym zarządzie Zespołu Szkół w Olkuszu, położonej w Olkuszu, obejmującej działkę nr 2303/4 o pow. 0,0596 ha, wpisanej w księdze wieczystej KR1O/00044027/9, według stanu z dnia nabycia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu (nabyciu), w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i wykaz dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i inne dokumenty dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Stronie.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Stronia - (Gmina Stryszów) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0.0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka, w celu jej sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Stryszów.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 2 - Stryszowa - (Gmina Stryszów) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 4177/3 o powierzchni 0.0251 ha, 4172/3 o powierzchni 0.0567 ha, uwidocznione w KR1W/00085327/7 w celu ich sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Miejsce.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 3 - Miejsca - (Gmina Spytkowice) - wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 417/143 o powierzchni 0.3180 ha, 417/146 o powierzchni 0.2045 ha, 417/155 o powierzchni 0.3538 ha, 252/5 o powierzchni 0.2169 ha, uwidocznione w KR1W/00069826/7 w celu ich sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości : Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 4 - zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości, przejętych na rzecz Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, Gminy Tomice, Gminy Spytkowice - w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne: - nieruchomości położone w Barwałdzie Średnim, zajęte pod drogę krajową, obejmujące działkę nr 1444/3, - nieruchomości położone w Podolanach , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 475/3, - nieruchomości położone w Zebrzydowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 1523/21 - nieruchomości położone w Stroniu , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 2271/1, - nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1155/7, - nieruchomości położone w Tomicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1378/1 oraz zajęte pod drogę gminną obejmując działki nr 516/10, 516/15, 516/17, - nieruchomości położone w Witanowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1004/5, 1007/3 , 1073/32, - nieruchomości położone w Woźnikach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 118/7, - nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 385/3, 390/1, - nieruchomości położone w Spytkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 479/1 , - nieruchomości położone w Sułkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 230/11.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Olkusz.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Olkuskiego w trwałym zarządzie Zespołu Szkół w Olkuszu, położonej w Olkuszu, obejmującej działkę nr 2303/4 o pow. 0,0596 ha, wpisanej w księdze wieczystej KR1O/00044027/9, według stanu z dnia nabycia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu (nabyciu), w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 - Stronia; ZADANIE 2 - Stryszowa; ZADANIE 3 - Miejsca; ZADANIE 4 - Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 - Olkusza.
Numer ogłoszenia: 255309 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011



W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie:
W związku z ukazaniem się przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn: „Wycena nieruchomości wg 5 zadań” – numer sprawy: WIZ.272.91.2011.PN, zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji dotyczących zadania nr 1 (wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0,0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka):
1.    Jaka jest powierzchnia kapliczki?
2.    Czy kapliczka jest wpisana do rejestru zabytków?
3.    Czy należy wykonać pomiar kapliczki?
4.    W jakim stanie jest kapliczka?

Odpowiedź:
Ad.1. Według wpisu w ewidencji gruntów powierzchnia zabudowy kapliczki wynosi 14,00m2
Ad.2. Kapliczka nie jest wpisana do rejestru zabytków.
Ad.3. Nie jest konieczny pomiar kapliczki, tylko określenie jej wartości.
Ad.4. Kapliczka jest w dobrym stanie technicznym.

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.91.2011.PN_+_zalaczniki.doc (Rozmiar: 344576 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|