a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania usługi polegającej na zaprojektowaniu, utworzeniu i hostingu strony internetowej projektu



I. Zamawiający:

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice

Fax (033) 823 24 33, Tel. (033) 873 42 50

e-mail: biuro@powiat.wadowice.pl, www.powiat.wadowice.pl

 

II. Przedmiot zamówienia:

Zamówienie dotyczące wykonania usługi polegającej na zaprojektowaniu, utworzeniu i hostingu strony internetowej projektu „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9000:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.

 

III. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonania usługi polegającej na zaprojektowaniu, utworzeniu i hostingu strony internetowej projektu „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9000:2009” realizowanego przez Powiat Wadowicki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Strona internetowa będzie spełniać dwie podstawowe funkcje. Funkcja informacyjna polegać będzie na regularnym i aktywnym powiadamianiu o szkoleniach, konferencjach i najnowszych publikacjach. Funkcja promocyjna polegać będzie na promocji projektu i formy jego finansowania. Strona internetowa skierowana będzie głównie do pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach oraz mieszkańców Powiatu Wadowickiego.

Strona internetowa powinna być wyposażona w następujące funkcjonalności:

1. CMS:

a. Pełne zarządzanie menu, tzn. dodawanie/usuwanie zakładek i podzakładek;

b. Tworzenie linków między zakładkami i podzakładkami;

c. Budowanie hierarchii menu

d. Zarządzanie widocznością zakładek i publikacji

e. Łatwa, pełna edycja tekstu (jak w MS Word)

f. Dodawanie plików graficznych. Tworzenie galerii zdjęć: zarządzanie rozmiarami zdjęć

g. Pełne zarządzanie systemem banerów na całej stronie. Mechanizm powinien umożliwiać wymienne umieszczanie banerów (w formacie flash lub JPG)

h. licznik odwiedzin widoczny tylko w trybie edycji , dla pracowników starostwa, ale nie dla odwiedzających.

2. Kalendarz. Funkcjonalność skoordynowana z polem Aktualności na stronie głównej. Przy wpisywaniu aktualności jest opcja „zaznacz w kalendarzu pod datą”.

3. Funkcja strony do druku. Funkcja przeformatowania publikacji na stronie na format do druku.

4. Projekt funkcjonalny i graficzny powinien:

a. być opracowany wspólnie ze Zleceniodawcą

b. być zgodny z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL.

5. Minimalna przepustowość łącza ma gwarantować możliwość swobodnego korzystania ze strony przez 5000 osób miesięcznie do 31.12.2012 roku.

6. Całkowity koszt utrzymania i wsparcia technicznego nie może przekraczać 500 zł rocznie, umowa obowiązywać będzie obowiązywać do 31.12.2012 roku.

7. Bieżące informacje będą wprowadzane przez pracowników starostwa. Strona musi mieć możliwość pełnej administracji przez pracowników Starostwa, zarówno jeśli chodzi o treść jak i szatę graficzną. Należy przeszkolić pracowników w tym zakresie.

8. Technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony oraz na podłączenie do niej dodatkowych aplikacji w przyszłości. Zarówno strona jak i CMS powinny być obsługiwane przez najpopularniejsze przeglądarki: IE, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.  Wymagane jest zastosowanie technologii PHP lub JAVA oraz AJAX ( szczególnie do funkcjonalności: galeria zdjęć, kalendarz, wyszukiwarka) bądź innych technologii o porównywalnych możliwościach.

9. W ramach umowy, miesiąc po wykonaniu projektu oraz na koniec 2012 Zleceniobiorca dostarczy na płycie stronę w tym kompletny CMS z bazą danych i instrukcją instalacji.

10. O ile zajdzie taka potrzeba, klient ma prawo wykorzystać produkt w ramach utrzymania strony na innych serwerach, bez dodatkowych opłat.

11. Zleceniobiorca udzieli pomocy technicznej przy migracji na wskazany przez Zleceniodawcę serwer o ile zajdzie taka potrzeba, bez dodatkowych opłat.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

Prosimy o złożenie oferty według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania:

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

 

 V. Miejsce oraz termin składania ofert

Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: fundusze@powiat.wadowice.pl , lub faksem na nr (33) 823 24 33 w terminie do 11 lutego 2011 r. do godz. 14.00, wraz z załączonym skanem lub kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VI. Wymagany termin zaprojektowania i utworzenia strony:

- 21 dni od podpisania umowy

 

VII. Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena ofertowa – 100%

 

VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

 

O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu ) Oferenci zostaną powiadomieni drogą pisemną lub elektroniczną lub telefonicznie.

 

IX. Dodatkowe informacje

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczego sprawdzenia jakości materiałów promocyjno- informacyjnych przed ich odbiorem, celem zapewnienia właściwego standardu ich wykonania.

- Dodatkowych informacji udziela Biuro Projektu, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, p. 102, pierwsze piętro, Tel. (33) 873 42 76.

 

X. Załączniki

Wzór formularza ofertowego

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|