I. Zamawiający:
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice
Fax (033) 823 24 33, Tel. (033) 873 42 50
e-mail: biuro@powiat.wadowice.pl, www.powiat.wadowice.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Zamówienie dotyczące wykonania usługi polegającej na zaprojektowaniu, utworzeniu i hostingu strony internetowej projektu „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9000:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
III. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonania usługi polegającej na zaprojektowaniu, utworzeniu i hostingu strony internetowej projektu „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9000:2009” realizowanego przez Powiat Wadowicki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Strona internetowa będzie spełniać dwie podstawowe funkcje. Funkcja informacyjna polegać będzie na regularnym i aktywnym powiadamianiu o szkoleniach, konferencjach i najnowszych publikacjach. Funkcja promocyjna polegać będzie na promocji projektu i formy jego finansowania. Strona internetowa skierowana będzie głównie do pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach oraz mieszkańców Powiatu Wadowickiego.
Strona internetowa powinna być wyposażona w następujące funkcjonalności:
1. CMS:
a. Pełne zarządzanie menu, tzn. dodawanie/usuwanie zakładek i podzakładek;
b. Tworzenie linków między zakładkami i podzakładkami;
c. Budowanie hierarchii menu
d. Zarządzanie widocznością zakładek i publikacji
e. Łatwa, pełna edycja tekstu (jak w MS Word)
f. Dodawanie plików graficznych. Tworzenie galerii zdjęć: zarządzanie rozmiarami zdjęć
g. Pełne zarządzanie systemem banerów na całej stronie. Mechanizm powinien umożliwiać wymienne umieszczanie banerów (w formacie flash lub JPG)
h. licznik odwiedzin widoczny tylko w trybie edycji , dla pracowników starostwa, ale nie dla odwiedzających.
2. Kalendarz. Funkcjonalność skoordynowana z polem Aktualności na stronie głównej. Przy wpisywaniu aktualności jest opcja „zaznacz w kalendarzu pod datą”.
3. Funkcja strony do druku. Funkcja przeformatowania publikacji na stronie na format do druku.
4. Projekt funkcjonalny i graficzny powinien:
a. być opracowany wspólnie ze Zleceniodawcą
b. być zgodny z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL.
5. Minimalna przepustowość łącza ma gwarantować możliwość swobodnego korzystania ze strony przez 5000 osób miesięcznie do 31.12.2012 roku.
6. Całkowity koszt utrzymania i wsparcia technicznego nie może przekraczać 500 zł rocznie, umowa obowiązywać będzie obowiązywać do 31.12.2012 roku.
7. Bieżące informacje będą wprowadzane przez pracowników starostwa. Strona musi mieć możliwość pełnej administracji przez pracowników Starostwa, zarówno jeśli chodzi o treść jak i szatę graficzną. Należy przeszkolić pracowników w tym zakresie.
8. Technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony oraz na podłączenie do niej dodatkowych aplikacji w przyszłości. Zarówno strona jak i CMS powinny być obsługiwane przez najpopularniejsze przeglądarki: IE, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera. Wymagane jest zastosowanie technologii PHP lub JAVA oraz AJAX ( szczególnie do funkcjonalności: galeria zdjęć, kalendarz, wyszukiwarka) bądź innych technologii o porównywalnych możliwościach.
9. W ramach umowy, miesiąc po wykonaniu projektu oraz na koniec 2012 Zleceniobiorca dostarczy na płycie stronę w tym kompletny CMS z bazą danych i instrukcją instalacji.
10. O ile zajdzie taka potrzeba, klient ma prawo wykorzystać produkt w ramach utrzymania strony na innych serwerach, bez dodatkowych opłat.
11. Zleceniobiorca udzieli pomocy technicznej przy migracji na wskazany przez Zleceniodawcę serwer o ile zajdzie taka potrzeba, bez dodatkowych opłat.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
Prosimy o złożenie oferty według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania:
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: fundusze@powiat.wadowice.pl , lub faksem na nr (33) 823 24 33 w terminie do 11 lutego 2011 r. do godz. 14.00, wraz z załączonym skanem lub kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Wymagany termin zaprojektowania i utworzenia strony:
- 21 dni od podpisania umowy
VII. Ocena ofert
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu ) Oferenci zostaną powiadomieni drogą pisemną lub elektroniczną lub telefonicznie.
IX. Dodatkowe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczego sprawdzenia jakości materiałów promocyjno- informacyjnych przed ich odbiorem, celem zapewnienia właściwego standardu ich wykonania.
- Dodatkowych informacji udziela Biuro Projektu, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, p. 102, pierwsze piętro, Tel. (33) 873 42 76.
X. Załączniki
Wzór formularza ofertowego